Zoals in het voorsteltopic al gemeld, ik ben hier in eerste instantie terechtgekomen na het googlen van schoenpoets tips voor mijn van Bommels.
Na het uitgebreid lezen van alle topics en tips moet het er dan maar van komen en wil ik wat materialen gaan bestellen van Saphir. Echter toch nog even wat vraagjes:
Mbt de verkrijgbare kleuren pate bij de quality shop: ik zie geen cognac (wel bij de pommadier niet bij de pate), is dit er normaal wel en nu niet verkrijgbaar of is er geen cognac pate? Als dit er niet is wat kan ik dan het beste voor pate gebruiken, kleurloos of lichtbruin (of wijkt dit teveel af?)
Dan wil ik ook graag een ander paar schoenen van lichtbruin naar donkerbruin Poetsen. Werkt het dan gewoon om de donkerbruine pomadier en pate erop te gaan smeren of moet ik eerst de oude poets verwijderen? (zo ja waarmee, aceton?)
Dan nog iets anders, waarom is men op dit forum minder te spreken over van Bommel? Wat is daar mis mee? Of kan je voor het geld van een van Bommel kwalitatief betere schoenen krijgen? Ben een echte schoenen noob en was van plan om binnenkort weer nieuwe schoenen te kopen dus ben erg benieuwd naar jullie antwoorden want wellicht dat ik dan eens een ander merk ga kopen