Citaat van: "Adsum"Weet iemand hoe ik biervlekken uit mīn Timberlands krijg, /quote]NIET! Timberlands moeten juist een mooi doorleeft patina hebben!Ik vind dit overigens wel een klassieker, deze boot zou in elke kast moeten staanAls je t niet erg vindt zet ik ze liever in de schuur, naast de aigle laarzen, schapendrek ruikt niet zo lekker in de kast
Weet iemand hoe ik biervlekken uit mīn Timberlands krijg, /quote]NIET! Timberlands moeten juist een mooi doorleeft patina hebben!Ik vind dit overigens wel een klassieker, deze boot zou in elke kast moeten staan
hoe vaak poetsen jullie?
Volgens mij heb je het paard van de buren er mee doodgetrapt
Citaat van: "HotFudge"hoe vaak poetsen jullie?ligt aan de schoen, en aan wat ik ermee gedaan heb..
1. Stop opgerolde tijdschriften in hoge laarzen of proppen krantenpapier in schoenen. Zo blijft de vorm behouden.2. Ga nooit de deur uit zonder een vilt- of merkstift in passende kleur. Handig om lelijke plekjes mee weg te werken.3. Poets leer regelmatig met vaseline. Echt schoonmaken is het beste met lauwe melk of een beetje benzine.4. Smeer bruine leren schoenen in met de binnenkant van een bananenschil om ze soepel te houden.5. Ontstijgt uit de schoenen een nare geur. Strooi er soda in, even schudden en in de buitenlucht zetten.
Probeer eerst maar eens met een strak gezicht in de supermarkt een combinatie van vaseline, bananen en een merkstift te halen. Ja is voor het onderhoud van mijn schoenen ... Maar natuurlijk meneer :-k , doet u wel voorzichtig...
4. Smeer bruine leren schoenen in met de binnenkant van een bananenschil om ze soepel te houden.