Auteur Topic: [Projecten] Nieuw pak  (201707 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Projecten] Nieuw pak
Reactie #225 Gepost op: 29 oktober 2010 - 17:17:20
Heb je al flannel?

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #226 Gepost op: 29 oktober 2010 - 17:30:33
Nog zo'n Winnaar
The man with style, is the man who can smile

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #227 Gepost op: 29 oktober 2010 - 19:08:49
Dit lijkt mij een absolute Winnaar ;-)
Hehe, hij lonkt wel.
Heb je al flannel?
Nee. Moet er nog wel komen. Nu alleen even niet.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #228 Gepost op: 29 oktober 2010 - 19:48:19
Je hebt nu een mooie basis. Je zou kunnen overwegen wat meer seizoensgebonden pakken te doen; vandaar de flannel-suggestie.

Mediaman

• Gast
Reactie #229 Gepost op: 29 oktober 2010 - 19:51:48
Eens met Charrel; grijze PoW.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #230 Gepost op: 29 oktober 2010 - 20:32:12
Je hebt nu een mooie basis. Je zou kunnen overwegen wat meer seizoensgebonden pakken te doen; vandaar de flannel-suggestie.
Ik begrijp de suggestie, alleen ben ik nog niet helemaal tevreden met de huidige pakken. Het is niet zo erg dat ik ze van de hand wil doen, maar het is wel zo dat ik overweeg ze te vervangen. Vandaar namelijk ;)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #231 Gepost op: 29 oktober 2010 - 20:44:30
Ik begrijp de suggestie, alleen ben ik nog niet helemaal tevreden met de huidige pakken. Het is niet zo erg dat ik ze van de hand wil doen, maar het is wel zo dat ik overweeg ze te vervangen. Vandaar namelijk ;)

Ah bon. Dat is snel.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #232 Gepost op: 29 oktober 2010 - 20:47:11
Heeft met name te maken dat de fit van een pak niet geslaagd is en de stof van een ander. :mrgreen: Het is allemaal niet zo erg, ik moest pakken hebben om in te werken en dat is goed mogelijk!
Laatst bewerkt op: 29 oktober 2010 - 20:49:11 door MMorley

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #233 Gepost op: 29 oktober 2010 - 20:48:56
Niet meer te vermaken?

Mediaman

• Gast
Reactie #234 Gepost op: 29 oktober 2010 - 20:50:38
Heeft met name te maken dat de fit van een pak niet geslaagd is en de stof van een ander. :mrgreen: Het is allemaal niet zo erg, ik moest pakken hebben om in te werken en dat is goed mogelijk!

Het is je allemaal aangepraat door de dekselse knapen op de Denneweg, het addergebroed!

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #235 Gepost op: 29 oktober 2010 - 20:52:16
Nee helaas niet. Mijn eerste Suitsupply-pak heeft een hele korte en slanke broek. Dat zit gewoon vervelend. Pijpen blijven 'plakken' aan de kousen, knieën duwen een vorm in de broekspijp, brtoek zit oncomfortabel in de waist. Het andere Suitsupply-pak heeft een uitstekende broek, maar daar is de stof eigenlijk niet zo mooi van. Die trekt nogal veel pluis aan.
Het is je allemaal aangepraat door de dekselse knapen op de Denneweg, het addergebroed!
HAHA :mrgreen:. Nee, die zitten juist uitstekend al heb ik de broek wel iets te hoog laten maken. Op eigen aandringen, de jongens hebben nog zo gewaarschuwd :lol:. Ik heb ontzettend veel geleerd van mijn 4 MTM pakken.
Laatst bewerkt op: 29 oktober 2010 - 20:54:27 door MMorley

Mediaman

• Gast
Reactie #236 Gepost op: 29 oktober 2010 - 20:56:59
Nee helaas niet. Mijn eerste Suitsupply-pak heeft een hele korte en slanke broek. Dat zit gewoon vervelend. Pijpen blijven 'plakken' aan de kousen, knieën duwen een vorm in de broekspijp, brtoek zit oncomfortabel in de waist. Het andere Suitsupply-pak heeft een uitstekende broek, maar daar is de stof eigenlijk niet zo mooi van. Die trekt nogal veel pluis aan.

Het is verschrikkelijk, alle begrip mijnerzijds. Gelukkig hebben we vanmiddag zo voor het weekend nog een geneesmiddel voor Aids gevonden en na wat gebel is dat getob in het Midden-Oosten zo'n beetje opgelost. Goed weekend!

:mrgreen: x 1.000

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #237 Gepost op: 29 oktober 2010 - 20:59:30
Volgens mij zijn er ergens Santoni in de aanbieding Media. Gogogo :mrgreen:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #238 Gepost op: 29 oktober 2010 - 21:00:53
Eigenlijk ben ik het ook wel eens met Charlie. PoW FTW, alleen is je 'bruikbare' hoeveelheid pakken nog niet optimaal. Verder ben ik verliefd op alles in blauw en navy en overweeg zelf eigenlijk niets anders meer te kopen, dus lekker subjectief zeg ik dat je eerst daarvoor moet gaan! :P Hoewel zo'n PoW'tje ook hoog op mijn verlanglijstje staat.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #239 Gepost op: 29 oktober 2010 - 21:01:33
Volgens mij zijn er ergens Santoni in de aanbieding Media. Gogogo :mrgreen:

Van die spitse gevlamde? :shock: Waar wacht hij nog op? :lol: