Auteur Topic: [Projecten] Nieuw pak  (201709 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: [Projecten] Nieuw pak
Reactie #240 Gepost op: 29 oktober 2010 - 21:02:32
Waarwaarwaarwaar?!!  :lol:

Heb je al een zomerpak? = serieus.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #241 Gepost op: 29 oktober 2010 - 21:14:24
De PoW wint aan populariteit :mrgreen:! Gelet op wat ik al heb hangen kan ik daar best wel in meegaan.
Heb je al een zomerpak? = serieus.
Nee! Ik moet zeggen dat ik eerst nog even heb gekeken naar de all-season categorie omdat ik overweeg in de zomerperiode gewoon te gaan voor een iets andere aanpak: broek en shirt. Ongeacht de stoffen merk ik toch dat de pakjasjes erg warm zijn bij ons op kantoor.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 29 oktober 2010 - 21:16:08
De PoW wint aan populariteit :mrgreen:!

Groupbuy? :lol:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #243 Gepost op: 29 oktober 2010 - 21:19:19
Dormeuil Amadeus 300406, iemand kan vast wel een shot posten :mrgreen:.

Mediaman

• Gast
Reactie #244 Gepost op: 29 oktober 2010 - 21:34:55
Als je in de zomer een shirt met een broek wil gaan dragen, dan wil je daar vroeg of laat een jasje bij dragen. Ik zeg PoW in linnenblend.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 29 oktober 2010 - 22:08:57
Maar niet in de maand november. Die zou ik pas bestellen in april of iets dergelijks :mrgreen:

Mediaman

• Gast
Reactie #246 Gepost op: 29 oktober 2010 - 22:10:03
Maar niet in de maand november. Die zou ik pas bestellen in april of iets dergelijks :mrgreen:

Je had toch geen haast?  :wink:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 29 oktober 2010 - 22:18:13
April is wel héél ver weg :D.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 05 januari 2011 - 22:34:00
Vanmiddag heb ik mijn Corneliani pak ontvangen, de kleur is iets anders dan dat ik op de originele foto op website had gezien maar nog steeds wil ik dit pak wel houden.
Ik heb het besteld om naast mijn MTM SuSu pakken ook eens een pak uit een “hoger segment” te hebben. Hoewel dit RTW is ben ik totaal niet ontevreden met de fit, uiteraard moet er nog wel het e.e.a aan verbouwd worden.
Normaal heb ik een kleinere maat broek dan jasje maar hier hoeft de broek volgens mij geen volledige maat ingenomen worden. 

Ik heb onderstaand een aantal foto’s (met houten klaas houding) en wilde aan jullie je feedback vragen voor aanpassingen.

Broek :

Jasje:

Vest:

En de knoopjes

Ik zit zelf te denken aan:
-   Mouwen van het jasje inkorten.
-   Mouwen laten voorzien van knoopsgaten (zitten er nu niet op)
-   Broek laten afslanken
-   Broek in korten.

Hebben jullie goede ervaringen met een kleermakers rondom Haarlem/Amsterdam. Ik heb er al 3 gevonden; Het Kleermakertje (deze is alleen heel duur in vergelijking met andere), Jasmijn en natuurlijk SuSu (ik weet alleen niet of die ook knoopsgaten maken).
Hebben jullie enig idee waar ik rekening mee moet houden qua kosten, wat kosten knoopsgaten laten maken bijv. ?

if i stop lying i just disappoint you

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #249 Gepost op: 05 januari 2011 - 22:39:36
Ik zou van de broek eerst de band achter fors laten verlagen en dan nog eens kijken naar de pasvorm. Dan zal het er al een stuk beter uitzien. Bij het jasje lijkt het alsof het ook nodig is om een kraagplooi weg te nemen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #250 Gepost op: 05 januari 2011 - 22:42:58
Band laten verlagen? Daar moet ik eens naar kijken, ben daar niet bekend mee. De kraag moet inderdaad geknepen worden.

Ik wil met deze post ook nog het besluit maken of het wel of niet terug moet. Wanneer er te veel verbouwd moet worden zal het alleen maar zonde zijn.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 05 januari 2011 - 22:44:02
Ik zou de foto's resizen en dan rechtstreeks plaatsen, zodat we niet hoeven te dj'en. :)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #252 Gepost op: 05 januari 2011 - 22:45:04
Ik zou de foto's resizen en dan rechtstreeks plaatsen, zodat we niet hoeven te dj'en. :)

Reden dat ik dat niet gedaan heb ik juist dat je ze nu beter kan zien. Op het forum houd ik eigenlijk altijd 640 aan anders heb ik een hele pagina nodig met deze foto's.

dennisbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #253 Gepost op: 05 januari 2011 - 22:45:52
Band laten verlagen? Daar moet ik eens naar kijken, ben daar niet bekend mee. De kraag moet inderdaad geknepen worden.

Ik wil met deze post ook nog het besluit maken of het wel of niet terug moet. Wanneer er te veel verbouwd moet worden zal het alleen maar zonde zijn.

Je zit is te lang. waardoor de broek achteren omlaag gedrukt wordt en er dus plooien ontstaan op het achterbeen

Ook zou ik je jasje op de zijnaden wat laten uitleggen om wat meer ruimte te krijgen op de taille en daarboven.

[attachment deleted by admin]
Laatst bewerkt op: 05 januari 2011 - 22:52:33 door dennisbal
"I'm A man of simple tastes, only the best will do"

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #254 Gepost op: 05 januari 2011 - 22:51:56
Reden dat ik dat niet gedaan heb ik juist dat je ze nu beter kan zien. Op het forum houd ik eigenlijk altijd 640 aan anders heb ik een hele pagina nodig met deze foto's.

Je kunt tot 775 breed (800 zelfs sinds een paar weken, geloof ik); dat is echt groot genoeg. Ik heb nu alleen maar gekeken omdat het jouw foto's zijn; anders sla ik dit soort foto's vaak gewoon over: klikken - wachten - sluiten (8x). O, nog even terugkijken: klikken - wachten -sluiten. O, commentaar van een ander, nog maar een keer: klikken - wachten - sluiten. Enfin, het idee is wel duidelijk...