Auteur Topic: Los jasje  (696661 keer gelezen)

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Los jasje - Deel II
Reactie #195 Gepost op: 12 april 2005 - 13:34:30
Citaat van: "Nexus"
Bij SuitSupply hebben ze binnenkort (wellicht nu) de nieuwe collectie binnen met veel half/ongevoerde jasjes zonder plakwerk in katoen en linnen, zien er erg goed uit voor een ronduit belachelijke prijs van 139,- E. Is dan wel geen maatwerk; maar dat is bovenstaand jasje bij Oger ook niet.

vind voor een los zomerjasje voor op een linnen broek oid maatwerk minder interessant dan voor een pak
zou gaan voor zo'n ss jasje als ze zo mooi zijn denk ik
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Los jasje - Deel II
Reactie #196 Gepost op: 12 april 2005 - 13:39:10
Citaat van: "Marco"
Bij SuitSupply hebben ze binnenkort (wellicht nu) de nieuwe collectie binnen met veel half/ongevoerde jasjes zonder plakwerk in katoen en linnen, zien er erg goed uit voor een ronduit belachelijke prijs van 139,- E. Is dan wel geen maatwerk; maar dat is bovenstaand jasje bij Oger ook niet.

vind voor een los zomerjasje voor op een linnen broek oid maatwerk minder interessant dan voor een pak
zou gaan voor zo'n ss jasje als ze zo mooi zijn denk ik

Ja misschien wel. Als zo'n SuSu jasje (:roll:) slank/getailleerd/qua lengte goed zit ga ik ook niet moeilijk doen voor dat geld en neem 'm gewoon mee. Maar ik had al ff 'n halfgevoerd SuSu jasje aan een tijdje terug (precollectie); helaas was de ene maat wel mooi slank maar had te korte mouwen bij mij, en een maatje groter was me net te ruim.

Overigens zijn die jassen ook MTM te maken bij SuSu. Maar in het geval maatwerk ga ik liever voor New Tailor bijv.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #197 Gepost op: 12 april 2005 - 14:42:29
Ja misschien wel. Als zo'n SuSu jasje (:roll:) slank/getailleerd/qua lengte goed zit ga ik ook niet moeilijk doen voor dat geld en neem 'm gewoon mee. Maar ik had al ff 'n halfgevoerd SuSu jasje aan een tijdje terug (precollectie); helaas was de ene maat wel mooi slank maar had te korte mouwen bij mij, en een maatje groter was me net te ruim.

Overigens zijn die jassen ook MTM te maken bij SuSu. Maar in het geval maatwerk ga ik liever voor New Tailor bijv.

Volgens mij kun je voor 25 euro de jasjes extra laten tailleren bij SuSu dus misschien is dat dan een optie voor een leuk jasje voor de zomer?

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #198 Gepost op: 12 april 2005 - 14:44:22
Hmja, misschien wel.

Immanuel

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #199 Gepost op: 12 april 2005 - 14:54:43
los jasje lijkt altijd duur t.o.v. geheel kostuum, zeker als t een katoenen of linnen jasje is..   iig vind ik 900 voor t jasje van oger te duur, max zou zoiets 500 a 600 euro mogen kosten, t kan altijd gekker natuurlijk, maar je moet er rekening meehouden dat zulke ongevoerde jasjes vrij snel slordig worden..  is wel heel mooi met die witte broek nietwaar?

FFW

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #200 Gepost op: 12 april 2005 - 14:54:44
Zijn er meer mensen hier die dat super getailleerde niet zo mooi vinden?

Immanuel

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #201 Gepost op: 12 april 2005 - 14:58:18
Citaat van: "FFW"

smaakkwestie en afhankelijk van postuur, t kan ook heel mooi zijn om een mooie losse zwarte linnen broek, met een mooi fijn pulletje te combineren, met daarover een heeel los jasje, beetje armani collezioni achtig, maar daar lopen vaak weer heel andere types in rond dan die super getailleerde typetjes

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #202 Gepost op: 12 april 2005 - 14:59:21

Je kan te ver gaan met tailleren, maar hoe strakker hoe beter vind ik. Zo'n ruim jasje zit vaak erg slordig en is ook niet bepaald goed voor je figuur. Ik kan me wel voorstellen dat als je een buik(je) hebt een strak getailleerd jasje voor geen meter staat.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #203 Gepost op: 12 april 2005 - 14:59:52

Hangt zoals Immanuel al zegt af van het postuur.

Immanuel

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #204 Gepost op: 12 april 2005 - 15:04:40
juist voor een buikje is het mooi om toch iets te tailleren, vooral de rug, zo komt er toch wat lijn in het geheel, soms zie je mensen die t veel te groot dragen om die buik er in te krijgen (geen op maat gemaakte jasjes dan vaak) das pas verschrikkelijk

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #205 Gepost op: 23 april 2005 - 14:06:05
Bij SuitSupply hebben ze binnenkort (wellicht nu) de nieuwe collectie binnen met veel half/ongevoerde jasjes zonder plakwerk in katoen en linnen, zien er erg goed uit voor een ronduit belachelijke prijs van 139,- E. Is dan wel geen maatwerk; maar dat is bovenstaand jasje bij Oger ook niet. Ik ga ze eens bekijken binnenkort, maar wil eigenlijk wel meteen maatwerk (New Tailor bijv, maar eerst een pak).

heb ik gekocht, "gewassen" look katoen/linnen, vrij getailleerd, aantal aardige details, geplooide mouwinzet; fabrikant eidos(?).
zou me niks verbazen als ze ook jasjes voor oger maken.
ik betaalde 139 euro :D . bij oger 500-700?
live and let die

guest45

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #206 Gepost op: 23 april 2005 - 15:20:54
foto :!:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #207 Gepost op: 23 april 2005 - 18:21:35
Half of ongevoerde jasjes zijn in de regel nooit geplakt.

HotFudge

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #208 Gepost op: 23 april 2005 - 20:00:15
welke kleuren jasjes vinden jullie kunnen deze zomer?

guest45

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #209 Gepost op: 23 april 2005 - 20:02:03
roze gifgroen wit beige knalrood lichtblauw licht geel....U name it :)