Een ander verhaal is het als iemand een statement met zijn kleren wil maken, als je een statement maakt van : "Kijk mij eens de kakker zijn" vind ik dat alleen briljant als zo iemand dat doet met een knipoog. Dan kan ik er nog de grap van inzien. Zoiemand neemt zichzelf dan niet al te serieus, en dat mag ik wel. Anderen proberen dat te kopieren maar hebben niet die zelfspot en dan is de grap er een beetje vanaf.
Citaat van: "FFW"hmmm, kan het toch niet veel duidelijker zeggen. Nou goed nog een keertje proberen dan. Ik heb een hekel aan kansloze lui die de kakker uit gaan lopen hangen. Ik ken genoeg van dat soort mensen en ik word er behoorlijk misselijk van.niet alle, maar vele hockeyers kunnen ook zo zijn.
hmmm, kan het toch niet veel duidelijker zeggen. Nou goed nog een keertje proberen dan. Ik heb een hekel aan kansloze lui die de kakker uit gaan lopen hangen. Ik ken genoeg van dat soort mensen en ik word er behoorlijk misselijk van.
Houd zich op de achtergrond al realiserende dat bijna al zijn kleren van RL zijn
Citaat van: "Adsum"Houd zich op de achtergrond al realiserende dat bijna al zijn kleren van RL zijnhou je ook van mountainbiken? waar fites je meestal dan?
Citaat van: "Chris"Citaat van: "Adsum"Houd zich op de achtergrond al realiserende dat bijna al zijn kleren van RL zijnhou je ook van mountainbiken? waar fites je meestal dan? Huh, wat...
en wat als je je niet goed voelt bij het imago van een merk