Auteur Topic: Los jasje  (696666 keer gelezen)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #255 Gepost op: 07 augustus 2005 - 04:29:49
Ik heb een heel klein maatje dus ik moet zowat alles op maat laten maken. Ik ben 1,69 lang (of klein) dus dat is klote met confectie maten... Heeft er iemand suggesties voor MTM jasje voor rond de 6 a 700 euro?

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Los jasje - Deel II
Reactie #256 Gepost op: 07 augustus 2005 - 11:33:42
Citaat van: "Vodka"
Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.

Bij SuitSupply vind je ze wel eens voor 150-170 E ofzo.

@f430: Caruso MTM jasje kost dat ongeveer, ik zou zeggen meedoen aan de actie en dan wordt ie waarschijnlijk ook goedkoper ;) (of voor 898 E meteen een heel pak ervan laten maken)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #257 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:03:17
Citaat van: "Nexus"
Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.

Heb er eentje bij Suit Supply gekocht. Mooi dunne stof, half gevoerd, full canvas, 'plooitjes' bij mouwinzet :oops: , de knoopsgaten op de mouwen worden nu opengesneden dus donderdag ophalen.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #258 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:03:52

Heb er eentje bij Suit Supply gekocht. Was vanwege Sale afgeprijsd naar €140 (terwijl ik uit was gegaan van €190, dus mooi meegenomen). Mooi dunne stof, half gevoerd, full canvas, 'plooitjes' bij mouwinzet :oops: , de knoopsgaten op de mouwen worden nu opengesneden dus donderdag ophalen.

Belachelijk goedkoop he :)

Misschien ook eens eentje halen, tot nu toe nooit een goed passende gevonden...

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #259 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:05:07

Heb er eentje bij Suit Supply gekocht. Was vanwege Sale afgeprijsd naar €140 (terwijl ik uit was gegaan van €190, dus mooi meegenomen). Mooi dunne stof, half gevoerd, full canvas, 'plooitjes' bij mouwinzet :oops: , de knoopsgaten op de mouwen worden nu opengesneden dus donderdag ophalen.

Belachelijk goedkoop he :)

Misschien ook eens eentje halen, tot nu toe nooit een goed passende gevonden...

Ja, en ik draag het toch niet vaak, dus geen zin om er de hoofdprijs voor te betalen.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #260 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:06:17
Prima :)

Ik zou 't zelf best veel dragen, die jasjes die ik bij SUitSupply tot nu toe heb gepast zijn mij of te ruim bij de taille, of te korte/lange mouwen, of te brede schouders. Kan 'm wel helemaal laten verbouwen natuurlijk, tot ie past.. is toch best makkelijk bij 'n half-/ongevoerd jasje...

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #261 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:06:33

@f430: Caruso MTM jasje kost dat ongeveer, ik zou zeggen meedoen aan de actie en dan wordt ie waarschijnlijk ook goedkoper ;) (of voor 898 E meteen een heel pak ervan laten maken)

Hoeveel moet je eigenlijk ongeveer rekenen voor een jasje van Caruso van het rek?
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #262 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:07:56

Heb er eentje bij Suit Supply gekocht. Mooi dunne stof, half gevoerd, full canvas, 'plooitjes' bij mouwinzet :oops: , de knoopsgaten op de mouwen worden nu opengesneden dus donderdag ophalen.
Plooitjes :lol:  ik hoor je nog zeggen de vorige keer.Edoch het jasje ziet er wel goed uit zag ze hangen in de etalage hier.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #263 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:09:53
Citaat van: "Rogier"

Hoeveel moet je eigenlijk ongeveer rekenen voor een jasje van Caruso van het rek?

Een los jasje weet ik niet eigenlijk.  Maar een Caruso pak uit het rek kost volgens mij ongeveer evenveel als een op maat gemaakt pak tijdens de actie. Trek daar dan 200 E ofzo af voor de broek...

Iemand?

Huey

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #264 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:10:59
Denk dat je op 700 a 800 moet rekenen. Zoiets zag ik bij Pauw tenminste een keer.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #265 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:13:52
Citaat van: "Huey"
Denk dat je op 700 a 800 moet rekenen. Zoiets zag ik bij Pauw tenminste een keer.
Daar zit je al gauw aan.

Huey

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #266 Gepost op: 07 augustus 2005 - 18:14:23
Ja, niet zo heel gek vind ik.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #267 Gepost op: 07 augustus 2005 - 22:26:29
Is ook niet gek, maar dan is dat relatief duur. Dan wacht ik wel tot ik aan pakken toe ben en doe ik mee met een eventuele toekomstige stijlforum actie...
This, madame, is Versailles.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #268 Gepost op: 11 augustus 2005 - 17:25:26
Voorpand van m'n SuSu jasje is gewoon geplakt kwam ik net achter :(

Ach, wat kun je ook verwachten voor die prijs.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #269 Gepost op: 11 augustus 2005 - 17:39:14
Voorpand van m'n SuSu jasje is gewoon geplakt kwam ik net achter :(

Ach, wat kun je ook verwachten voor die prijs.

Dat jasje was toch niet gevoerd? Of was die halfgevoerd, dus wel aan de voorkant?