Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.
Citaat van: "Vodka"Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.Bij SuitSupply vind je ze wel eens voor 150-170 E ofzo.
Citaat van: "Nexus"Citaat van: "Vodka"Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.Bij SuitSupply vind je ze wel eens voor 150-170 E ofzo. Heb er eentje bij Suit Supply gekocht. Was vanwege Sale afgeprijsd naar €140 (terwijl ik uit was gegaan van €190, dus mooi meegenomen). Mooi dunne stof, half gevoerd, full canvas, 'plooitjes' bij mouwinzet , de knoopsgaten op de mouwen worden nu opengesneden dus donderdag ophalen.
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Nexus"Citaat van: "Vodka"Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.Bij SuitSupply vind je ze wel eens voor 150-170 E ofzo. Heb er eentje bij Suit Supply gekocht. Was vanwege Sale afgeprijsd naar €140 (terwijl ik uit was gegaan van €190, dus mooi meegenomen). Mooi dunne stof, half gevoerd, full canvas, 'plooitjes' bij mouwinzet , de knoopsgaten op de mouwen worden nu opengesneden dus donderdag ophalen.Belachelijk goedkoop he Misschien ook eens eentje halen, tot nu toe nooit een goed passende gevonden...
Citaat van: "Vodka"Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.Bij SuitSupply vind je ze wel eens voor 150-170 E ofzo. @f430: Caruso MTM jasje kost dat ongeveer, ik zou zeggen meedoen aan de actie en dan wordt ie waarschijnlijk ook goedkoper (of voor 898 E meteen een heel pak ervan laten maken)
Citaat van: "Nexus"Citaat van: "Vodka"Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.Bij SuitSupply vind je ze wel eens voor 150-170 E ofzo. Heb er eentje bij Suit Supply gekocht. Mooi dunne stof, half gevoerd, full canvas, 'plooitjes' bij mouwinzet , de knoopsgaten op de mouwen worden nu opengesneden dus donderdag ophalen.
Citaat van: "Nexus"Citaat van: "Vodka"Ga morgen even bij Oger en Suit Supply kijken voor een los jasje, hoop dat er wat moois tussen zit. Heb echter geen zin er 400 voor neer te leggen.Bij SuitSupply vind je ze wel eens voor 150-170 E ofzo. @f430: Caruso MTM jasje kost dat ongeveer, ik zou zeggen meedoen aan de actie en dan wordt ie waarschijnlijk ook goedkoper (of voor 898 E meteen een heel pak ervan laten maken)Hoeveel moet je eigenlijk ongeveer rekenen voor een jasje van Caruso van het rek?
Denk dat je op 700 a 800 moet rekenen. Zoiets zag ik bij Pauw tenminste een keer.
Voorpand van m'n SuSu jasje is gewoon geplakt kwam ik net achter Ach, wat kun je ook verwachten voor die prijs.