Ik draag zelf in de zomer weleens een half gevoerd jasje van armani (linnen). Alleen is het moeilijk om deze extra te laten tailleren? Kan je dit bij elke willekeurige kleermaker doen?
Dat jasje wat martijn lusink op de voorkant van het foldertje van de nieuwe zomercollectie van oger aanheeft vind ik wel een aardig jasje. Ik weet niet of dit precies is wat nexus bedoelt maar het ziet er wel aardig uit al zeg ik het zelf
Citaat van: "FokLex"Ik draag zelf in de zomer weleens een half gevoerd jasje van armani (linnen). Alleen is het moeilijk om deze extra te laten tailleren? Kan je dit bij elke willekeurige kleermaker doen?In feite hoort linnen niet te strak te zitten.Armani zit normaliter wat wijder is het ontwerp.De nieuwe zakelijkheid de pakken dus die zitten wat meer strakker.
Citaat van: "Hilco"Dat jasje wat martijn lusink op de voorkant van het foldertje van de nieuwe zomercollectie van oger aanheeft vind ik wel een aardig jasje. Ik weet niet of dit precies is wat nexus bedoelt maar het ziet er wel aardig uit al zeg ik het zelfdeze dus