Auteur Topic: Los jasje  (696703 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #165 Gepost op: 22 maart 2005 - 23:00:35
Oei Oei :lol:

FFW

• Gast
Los jasje (op maat)
Reactie #166 Gepost op: 22 maart 2005 - 23:03:16
Ik ben dol op Ralph lauren, mijn kast hangt er vol mee.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #167 Gepost op: 22 maart 2005 - 23:07:35
Maakt niet uit :wink:

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #168 Gepost op: 23 maart 2005 - 03:49:54
Ik draag zelf in de zomer weleens een half gevoerd jasje van armani (linnen). Alleen is het moeilijk om deze extra te laten tailleren? Kan je dit bij elke willekeurige kleermaker doen?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #169 Gepost op: 23 maart 2005 - 11:38:42
Citaat van: "FokLex"
Ik draag zelf in de zomer weleens een half gevoerd jasje van armani (linnen). Alleen is het moeilijk om deze extra te laten tailleren? Kan je dit bij elke willekeurige kleermaker doen?
In feite hoort linnen niet te strak te zitten.Armani zit normaliter wat wijder is het ontwerp.De nieuwe zakelijkheid de pakken dus die zitten wat meer strakker.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #170 Gepost op: 23 maart 2005 - 17:42:59
Dat jasje wat martijn lusink op de voorkant van het foldertje van de nieuwe zomercollectie van oger aanheeft vind ik wel een aardig jasje. Ik weet niet of dit precies is wat nexus bedoelt maar het ziet er wel aardig uit al zeg ik het zelf

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #171 Gepost op: 23 maart 2005 - 17:44:58
Citaat van: "Hilco"
Dat jasje wat martijn lusink op de voorkant van het foldertje van de nieuwe zomercollectie van oger aanheeft vind ik wel een aardig jasje. Ik weet niet of dit precies is wat nexus bedoelt maar het ziet er wel aardig uit al zeg ik het zelf

Volgens mij een DFS jasje. Ben wel benieuwd wat het kost want ik vind het ook best een tof jasje.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #172 Gepost op: 23 maart 2005 - 17:45:51
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "FokLex"
In feite hoort linnen niet te strak te zitten.Armani zit normaliter wat wijder is het ontwerp.De nieuwe zakelijkheid de pakken dus die zitten wat meer strakker.

hmmm ok, zit nu namelijk met het probleem dat mijn schouders iets breder zijn geworden.Hierdoor zit die strak rond schouders en borstkas alleen wat losser rond middel. Vroeg me af of elke kleermaker dit kan doen (tailleren)??
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #173 Gepost op: 23 maart 2005 - 17:49:03
In nemen is het juiste woord.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #174 Gepost op: 23 maart 2005 - 21:22:24

deze dus

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #175 Gepost op: 24 maart 2005 - 23:43:40

deze dus

Alleen die knopen zijn lelijk, op die stof zijn grijze knopen imho mooier.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #176 Gepost op: 24 maart 2005 - 23:53:57
Dat was me nog geen eens opgevallen die knopen.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #177 Gepost op: 24 maart 2005 - 23:55:28
Ik vind het wel een leuk detail komt overeen met vestje en broek als ik het goed zie, heeft wel iets...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #178 Gepost op: 24 maart 2005 - 23:59:16
De combinatie ziet er niet slecht uit zo op het eerste gezicht.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje (op maat)
Reactie #179 Gepost op: 25 maart 2005 - 00:08:32
Wel wat narcistische trekjes die Martijn :P
Sailing, an expensive way to travel for free"