En puntige schoenen daar hebben we inmiddels zo'n twaalf Santoni-topics over volgeschreven.
Citaat van: "Mikey Fuoco"En puntige schoenen daar hebben we inmiddels zo'n twaalf Santoni-topics over volgeschreven.en pas één borgioli topic en die zijn nóg puntiger
Citaat van: "adelante"Citaat van: "Mikey Fuoco"En puntige schoenen daar hebben we inmiddels zo'n twaalf Santoni-topics over volgeschreven.en pas één borgioli topic en die zijn nóg puntiger Vééél puntiger zelfs En kijk ook eens naar het Magnanni-topic.
Ik ben geen moderator, maar Sergio komt je straks vertellen dat dit topic op slot gaat en je je vraag beter in het reeds door Carwo aangehaalde topic kan stellen. Dan weet je het maar vast...
Citaat van: "NiekRemmers"Ik weet niet waar die negativiteit over Corneliani vandaan komt? Maar vergelijk het AUB niet met een Suit Supply pak. Die "dingen" vallen na een jaar intensief dragen van ellende uit elkaar en het vlies dat op het canvas ligt komt na enkele maanden al door de stof heen. Cornelian is een super pak met een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Laten we dat AUB voorop stellen.Eens, mooi merk en hele goede kwaliteit..
Ik weet niet waar die negativiteit over Corneliani vandaan komt? Maar vergelijk het AUB niet met een Suit Supply pak. Die "dingen" vallen na een jaar intensief dragen van ellende uit elkaar en het vlies dat op het canvas ligt komt na enkele maanden al door de stof heen. Cornelian is een super pak met een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Laten we dat AUB voorop stellen.
Mooi, D! Ik heb goede ervaringen met Corneliani: mooie stoffen, netjes afgewerkt. Zul je lang plezier van hebben.