Auteur Topic: [Pakken] Corneliani  (137523 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #150 Gepost op: 25 november 2006 - 21:31:10
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "mr_prak"

Niet om het een of ander.. maar dat vind ik toch zo'n $#%#&@ shoppie. Ik weet niet, als ik die rekken door kijk zit er echt zoveel zo slecht spul tussen.

Het is ook voor de society, oftewel voor mensen die gewoon een pak moeten hebben. Maakt niet uit wat/hoe het eruit ziet, stof, constructie etc.
Precies wil niet zeggen dat het een slechte zaak is.Het is een zaak waar de gemiddelde forumer niet koopt..........niet meer en niet minder.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #151 Gepost op: 25 november 2006 - 23:13:42
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "mr_prak"

Niet om het een of ander.. maar dat vind ik toch zo'n $#%#&@ shoppie. Ik weet niet, als ik die rekken door kijk zit er echt zoveel zo slecht spul tussen.

Het is ook voor de society, oftewel voor mensen die gewoon een pak moeten hebben. Maakt niet uit wat/hoe het eruit ziet, stof, constructie etc.

denk dat die doelgroep eerder Boss koopt

Marcel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #152 Gepost op: 25 november 2006 - 23:48:40
Of C&A...
 know that I'm born and I know that I'll die, the in between is mine.

NiekRemmers

• Bekijk profiel
    • http://www.corneliani.it
[Pakken] Corneliani
Reactie #153 Gepost op: 29 november 2007 - 20:36:16
Ik weet niet waar die negativiteit over Corneliani vandaan komt? Maar vergelijk het AUB niet met een SuSu pak. Die "dingen" vallen na een jaar intensief dragen van ellende uit elkaar en het vlies dat op het canvas ligt komt na enkele maanden al door de stof heen. Cornelian is een super pak met een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Laten we dat AUB voorop stellen.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #154 Gepost op: 29 november 2007 - 20:49:04
Citaat van: "NiekRemmers"
Ik weet niet waar die negativiteit over Corneliani vandaan komt? Maar vergelijk het AUB niet met een Suit Supply pak. Die "dingen" vallen na een jaar intensief dragen van ellende uit elkaar en het vlies dat op het canvas ligt komt na enkele maanden al door de stof heen. Cornelian is een super pak met een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Laten we dat AUB voorop stellen.

Eens, mooi merk en hele goede kwaliteit..

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #155 Gepost op: 29 november 2007 - 21:26:29
zo negatief word er ook niet gesproken? Corneliani is qua imago, kwaliteit en   comfort gewoon goed en in mijn opinie zeer comfortabel, comfortabeler als bijvoorbeeld caruso. Een dagelijkse pakkendrager wil gewoon een aangenaam licht pak.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #156 Gepost op: 29 november 2007 - 21:38:56
Zou jij dan Corneliani boven Caruso verkiezen?

NiekRemmers

• Bekijk profiel
    • http://www.corneliani.it
[Pakken] Corneliani
Reactie #157 Gepost op: 29 november 2007 - 22:08:18
Corneliani en Caruso zijn twee totaal verschillende pakken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Leader met een dropje 8.
Vindt de Cacuso dan net te amicaal en niet passen zakelijk. Maar heb absoluut niets tegen Caruso, bewonder en geniet van de details.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #158 Gepost op: 29 november 2007 - 22:20:37
Hier ook een Corneliani in de kast. Ook een S120, comfortabel, soepel stofje. Goede pakken (en jasjes), wat mij betreft.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #159 Gepost op: 29 november 2007 - 22:21:53
Ik vind Caruso toch net wat mooier, wat voornamelijk door de schouder komt.

Corneliani heeft dit seizoen idd de leader die wat minder gevulde schouder heeft.

Ik draag ze iig beiden met plezier, maar kan MTM niet met RTW gaan vergelijken.

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #160 Gepost op: 29 november 2007 - 22:35:49
Citaat van: "Bogart"

ik heb beidden, vind corneliani comfortabeler, maar met caruso vind ik de mogelijkheden qua details ruimer. Maakt mij allebei niet veel uit. ik heb vrienden die beter zijn met cornelian en ook die meer naar caruso neigen..

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #161 Gepost op: 29 november 2007 - 22:37:51
Citaat van: "Aero"
Ik vind Caruso toch net wat mooier, wat voornamelijk door de schouder komt.

Corneliani heeft dit seizoen idd de leader die wat minder gevulde schouder heeft.

Ik draag ze iig beiden met plezier, maar kan MTM niet met RTW gaan vergelijken.

wat bedoel je met mtm vergelijken met rtw? Zowel Cor. alsCar. hebben rtw en mtm toch?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #162 Gepost op: 30 november 2007 - 07:53:37
Zal waarschijnlijk alleen RTW hebben??

Huey

• Gast
[Pakken] Corneliani
Reactie #163 Gepost op: 30 november 2007 - 09:49:54
Citaat van: "Michael Corleone"

ik heb beidden, vind corneliani comfortabeler, maar met caruso vind ik de mogelijkheden qua details ruimer. Maakt mij allebei niet veel uit. ik heb vrienden die beter zijn met cornelian en ook die meer naar caruso neigen..

Ik neig naar de Stones, maar sommige van mijn vrienden vinden de Beatles beter.

Onbegrijpelijk  :roll:

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Pakken] Corneliani
Reactie #164 Gepost op: 30 november 2007 - 10:40:22
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Michael Corleone"

Ik neig naar de Stones, maar sommige van mijn vrienden vinden de Beatles beter.

Onbegrijpelijk  :roll:

Sorry meneer Huey, ik probeer alleen maar iets uit te leggen en niet iedereen is zo adrem als de gemiddelde hagenees :lol: Ik wil dus alleen maar zeggen dat het kwalitatief niet veel uitmaakt en dat iedereen zijn voorkeur heeft. Zoals Niek al opmerkte is corneliani wat ingetogener en caruso wat extravert met zijn manica camicia en vaak meer uitgesproken dessins. Aangezien ik een lichte mate van schizofrenie heb wil ik soms een heel rustig pak aan en de dag daarop wil ik een geruit caruso pak met manica camicia, sjaal ipv das enz enz

verder heb ik er ook geen verstand van, maar begrijp je nu beter wat ik bedoel? :wink: