Nou weet ik dat er vele zijn hier op het forum met een hele ontwikkelde neus, die alleen maar Acqua di Parma en Creed willen, maar er zijn er ook veel onder ons die wel eens een lekker 'luchtje' van Chanel, Armani of Guerlain gebruiken. Schaamt u zich maar niet, dat doe ik immers ook niet. Mijn favoriete herenparfum blijft namelijk nog altijd Gucci Pour Homme 1, hoewel ik moet toegeven dat Creed vaak wel erg bijzonder is.
Nou gebruik ik al een tijdje een outlet voor mijn aanschaffen, simpelweg omdat het vaak een flinke Euroduit scheelt. Mijn familie maakt er sinds een jaar ook gebruik van en de service is erg goed. Mijn ouders zijn zelfs bij het winkeltje zelf al eens geweest, wat in Limburg zit. Ze omschreven het als een klein zaakje, het zal niet veel zijn geweest.
Omdat ik zoveel van jullie heb geleerd, moet ik deze ook maar eens posten.
It's all about the giving back...http://outletbosman.com/index.php?action=home&lang=NLEen tip: de vrouw of vriendin heeft vaak een dure smaak, maar laat zich in mijn ervaring vaak verleiden door 'geuren van nu' en laat Outlet Bosman die nou ook wel eens hebben. Scheelt weer een paar Pantherellas