Auteur Topic: [Webstore] Outlet Bosman  (11189 keer gelezen)

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
[Webstore] Outlet Bosman
Gepost op: 01 december 2009 – 18:28:55
Nou weet ik dat er vele zijn hier op het forum met een hele ontwikkelde neus, die alleen maar Acqua di Parma en Creed willen, maar er zijn er ook veel onder ons die wel eens een lekker 'luchtje' van Chanel, Armani of Guerlain gebruiken. Schaamt u zich maar niet, dat doe ik immers ook niet. Mijn favoriete herenparfum blijft namelijk nog altijd Gucci Pour Homme 1, hoewel ik moet toegeven dat Creed vaak wel erg bijzonder is.

Nou gebruik ik al een tijdje een outlet voor mijn aanschaffen, simpelweg omdat het vaak een flinke Euroduit scheelt. Mijn familie maakt er sinds een jaar ook gebruik van en de service is erg goed. Mijn ouders zijn zelfs bij het winkeltje zelf al eens geweest, wat in Limburg zit. Ze omschreven het als een klein zaakje, het zal niet veel zijn geweest.

Omdat ik zoveel van jullie heb geleerd, moet ik deze ook maar eens posten. It's all about the giving back...

http://outletbosman.com/index.php?action=home&lang=NL

Een tip: de vrouw of vriendin heeft vaak een dure smaak, maar laat zich in mijn ervaring vaak verleiden door 'geuren van nu' en laat Outlet Bosman die nou ook wel eens hebben. Scheelt weer een paar Pantherellas  :mrgreen:

Mitchell

  • Gebruiker
  • Berichten: 716
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #1 Gepost op: 01 december 2009 – 23:14:13
Bedankt, deze site kende ik nog niet.

Normaliter schaf ik veel van mijn 'geurtjes' aan via FragranceX.com. De service is uitstekend en de prijzen zijn over het algemeen ook zeer aangenaam (ook voor de Creed's). En daarnaast is het verzenden gratis!
Laatst bewerkt op: 01 december 2009 – 23:15:57 door Mitchell

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #2 Gepost op: 02 december 2009 – 15:09:30
Dat is helemaal geen verkeerde review, Mitchell. Ik wil die site ook wel eens proberen :o

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #3 Gepost op: 02 december 2009 – 15:35:15
:|

Bizar. Zojuist de klassiekers: Guerlain Vetiver en Geofrey Beene Grey Flannel besteld voor 56 USD. Allebei 100+ml.

Die site is aardig gek, Mitchell.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #4 Gepost op: 02 december 2009 – 17:29:58
:|

Bizar. Zojuist de klassiekers: Guerlain Vetiver en Geofrey Beene Grey Flannel besteld voor 56 USD. Allebei 100+ml.

Die site is aardig gek, Mitchell.

De enige geur (aftershave) die ik (meestal vergeet te) gebruik(en).

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #5 Gepost op: 02 december 2009 – 17:45:48
Het is een hele goede geur, Carwo. Vaker gebruiken.
Guerlain heb ik altijd goede ervaring mee, blijft erg goed hangen.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #6 Gepost op: 02 december 2009 – 18:42:38
Het is een hele goede geur, Carwo. Vaker gebruiken.
Guerlain heb ik altijd goede ervaring mee, blijft erg goed hangen.

Ik vind 'm ook lekker en ik gebruik 'm al jaren, denk ik. Maar ik hou niet zo van geurtjes uit flesjes. Ik gebruik de aftershave vooral na het scheren voor een kleine kick op de huid, en de geur vind ik voor even ook wel lekker, maar hij mag snel vervliegen van mij. Doe mij maar gewoon koffiebonen, wijn, hout, tabak en andere geuren die je zo tegenkomt.

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #7 Gepost op: 02 december 2009 – 18:44:52
Ik rook niet en drink geen koffie dus ik moet mijn mannelijke geur een klein beetje helpen.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #8 Gepost op: 02 december 2009 – 18:50:58
Ik rook niet en drink geen koffie dus ik moet mijn mannelijke geur een klein beetje helpen.

Ik vind koffiebonen en (niet-aangestoken) tabak lekkerder eigenlijk lekkerder; daar kun je dus zonder te 'gebruiken' van genieten.
Laatst bewerkt op: 02 december 2009 – 19:05:12 door Carwo

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #9 Gepost op: 02 december 2009 – 18:55:09
Dus in plaats van je handen in de zakken van je strakke herringbone jasje te doen, vul je de ene met koffiebonen en de andere met tabak? :mrgreen:

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #10 Gepost op: 02 december 2009 – 19:06:22
Dus in plaats van je handen in de zakken van je strakke herringbone jasje te doen, vul je de ene met koffiebonen en de andere met tabak? :mrgreen:

Misschien wel een idee om wat koffiebonen en een snufje tabak in de zakken te doen.

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #11 Gepost op: 02 december 2009 – 19:14:00
I created a monster!

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #12 Gepost op: 03 december 2009 – 20:22:03
Bedankt, deze site kende ik nog niet.

Normaliter schaf ik veel van mijn 'geurtjes' aan via FragranceX.com. De service is uitstekend en de prijzen zijn over het algemeen ook zeer aangenaam (ook voor de Creed's). En daarnaast is het verzenden gratis!

Ben niet zo blij met FragranceX, maand geleden Gucci Rush als cadeau voor zusterlief besteld, kreeg niet de kans om de free shipping code in te vullen en kon de order niet van binnen het systeem uit annuleren. Geen zin om stennis te maken over die paar dollar dat het verzenden meer kostte maar een maand verder heb ik nog steeds niks ontvangen. Tracking nummer geven ze niet mee...

@MMorley: Vetiver van Guerlain is top (hoewel ik de opening niet erg lekker vind, de drydown is subliem), heb ook een decant van Grey Flannel maar vind die toch wel heel erg ouwelullerig.

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #13 Gepost op: 03 december 2009 – 20:53:06
OK, dat is wel naar Clay. Ik heb zelf wel de free-coupon gebruikt dus het was voor mij allemaal heel erg goedkoop. Ik ken Grey Flannel helemaal niet, maar het is zo'n classic en hij was 10 USD.

Mitchell

  • Gebruiker
  • Berichten: 716
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #14 Gepost op: 03 december 2009 – 22:28:27
Vreemd dat je na een maand nog steeds niets hebt ontvangen, Clay. Het klopt inderdaad dat er geen track & trace nummer is gekoppeld aan de pakketjes die zij verzenden. Echter in alle gevallen dat ik iets op FragranceX heb besteld, heb ik alles ook keurig binnen maximaal 3 weken binnen gekregen (vaak binnen 1.5 - 2 weken).

Ik zou het nog even afwachten en anders er even een mailtje uitgooien naar die lui daar. Wellicht dat je zending is zoekgeraakt.