Auteur Topic: [Webstore] Outlet Bosman  (11659 keer gelezen)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #15 Gepost op: 03 december 2009 - 23:29:10
Had 2 weken geleden een mailtje gestuurd en kreeg toen terug dat het waars. bij de douane lag en ik het snel zou ontvangen. Vandaag weer een mailtje gestuurd (1 maand nadat het pakketje verstuurd zou zijn) en krijg precies hetzelfde (standaard) mailtje terug.

"We thank you for your patience and your package should arrive soon".

Nou, mijn geduld is eigenlijk wel op dus teruggestuurd dat ik de order wil cancellen.

Grey Flannel is idd niet duur, vond het ook wel het proberen waard met zo'n veelbelovende naam maar ik durf hem toch echt niet te dragen ;).

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #16 Gepost op: 04 december 2009 - 09:31:17
Het kan overigens wel zijn dat het bij de douane ligt. Weet jij nog wat het totaal bedrag was van de shipment?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 04 december 2009 - 09:39:12
Het kan overigens wel zijn dat het bij de douane ligt. Weet jij nog wat het totaal bedrag was van de shipment?

75 USD.. euro of 50 dus.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18 Gepost op: 04 december 2009 - 09:44:57
In principe moet je dan de btw - 19 % voor luxe artikelen - over de shipment betalen, ik zit op eenzelfde bedrag overigens dus wellicht ben ik ook de banaan in de toekomst. Heb een beetje zitten zoeken op internet en het is hit & miss. De een heeft het in een week en de ander doet er twee maanden open en krijgt er een briefje van de belastingdienst bij.

Heb zelf overigens de aanschaf gedaan middels Google Checkout dus mocht ik het niet hebben in een maand dan cancel ik.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #19 Gepost op: 04 december 2009 - 18:54:58
Ik heb via Paypal betaald.. Kan op zich wel de incasso van mn bank terug laten boeken.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 04 december 2009 - 21:55:24
Of via het systeem van Paypal zelf?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 05 december 2009 - 11:38:07
Moet even uitzoeken hoe dat werkt..  Normaal gaan dit soort bestellingen zonder problemen dus heb nooit geld terug hoeven te eisen.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #22 Gepost op: 30 december 2009 - 13:12:01
Inmiddels heb ik mijn geld teruggekregen van fragrancex.com middels een claimprocedure van Google Checkout. Dat duurt wat langer, voornamelijk omdat Fragrancex.com gewoon nooit wat van zich heeft laten horen.

In de tussentijd had ik bij Outlet Bosman, het bedrijfje waar dit topic eigenlijk over ging, ook wat besteld en dat is ondertussen keurig en verzorgd binnen. Bosman blijft een aanrader dus voor de 'gewone' geuren.
Laatst bewerkt op: 30 december 2009 - 13:16:24 door MMorley

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #23 Gepost op: 30 december 2009 - 13:14:42
Vervelend en raar dat Fragrancex.com zijn afspraken niet is nagekomen MMorley. Zeggen ze het pakketje wel al geshipt te hebben of dat nog niet eens?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #24 Gepost op: 30 december 2009 - 13:16:13
Ongeveer 14 uur na het bestellen kreeg ik het bericht 'pakketje verzonden' maar daarna heb ik nooit meer wat van ze gehoord. Ik heb tweemaal gevraagd om een update van de verzending, nooit beantwoord, en ben toen de claimprocedure gestart.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #25 Gepost op: 03 januari 2010 - 18:13:00
mijn fragranceX pakje was ook veel later binnen dan verwacht.. volgende keer toch weer in NL bestellen, werkt fijner..

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #26 Gepost op: 03 januari 2010 - 18:51:49
Dat zou op zich wel grappig zijn, als het pakketje zometeen nog binnenkomt.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #27 Gepost op: 04 januari 2010 - 11:20:01
had wel orderbevestiging enzo ontvangen..

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #28 Gepost op: 06 januari 2010 - 21:59:49
Eh. Stond vandaag dus de postbode aan de deur met mijn pakketje van Fragrancex.com. Ik was niet thuis en er moesten invoerrechten betaald worden, dus het pakketje ligt op het postkantoor. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet doen, omdat ik de betaling middels een claimprocedure heb teruggehaald. Als ik het pakketje in ontvangst neem is het in feite een vorm van onrechtmatige verrijking :o.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #29 Gepost op: 07 januari 2010 - 08:47:20
Eh. Stond vandaag dus de postbode aan de deur met mijn pakketje van Fragrancex.com. Ik was niet thuis en er moesten invoerrechten betaald worden, dus het pakketje ligt op het postkantoor. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet doen, omdat ik de betaling middels een claimprocedure heb teruggehaald. Als ik het pakketje in ontvangst neem is het in feite een vorm van onrechtmatige verrijking :o.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

De winkel mailen, uitleggen en dan als nog betalen of niet ophalen bij het postkantoor.
if i stop lying i just disappoint you