Auteur Topic: [Webstore] Outlet Bosman  (11658 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Outlet Bosman
Reactie #30 Gepost op: 07 januari 2010 - 10:03:42
Die eerste optie wil ik wel proberen, maar gezien het feit dat ze tijdens de claimprocedure ook niks meer van zich hebben laten horen geef ik dat weinig kans van slagen. De tweede optie klinkt beter: ik heb er inmiddels niet meer voor betaald, dus ik heb geen recht om het pakketje in handen te nemen.

Ik zit alleen met het feit dat ik dat behoorlijk lullig vind voor Fragrancex.com, omdat zij dan wel de verzendkosten moeten ophoesten.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #31 Gepost op: 07 januari 2010 - 10:30:48
dat is dan hun "boete" voor niet de afspraken nakomen, ze zijn toch veel te laat met  de levering dus moeten ze die kosten maar op zich nemen. Hadden zij op tijd geleverd dan was dit toch niet gebeurt ?
if i stop lying i just disappoint you

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #32 Gepost op: 07 januari 2010 - 10:40:41
Dat is waar.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #33 Gepost op: 07 januari 2010 - 12:25:44
Feit is dat het niet correct van hen is dat zij niets van zichzelf hebben laten horen ondanks de verscheidene pogingen van jouw kant. Echter betwijfel ik of de lange verzendtijd de schuld van FragranceX.com is. De douane maken er in vele gevallen namelijk ook een potje van. Met als gevolg een idioot lange tijd dat het duurt voordat het pakketje eindelijk afgeleverd wordt.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #34 Gepost op: 07 januari 2010 - 12:52:43
Dat laatste ben ik gelijk met je eens, Mitchell. Ik heb met mijn vorige baan herhaaldelijk de blunders van de douane gezien en ik wil daar nog wel eens wat verhalen vertellen op verjaardagen. En fin, ik probeer het zo best mogelijk op te lossen. Ik heb zojuist het pakketje afgehaald en de BTW betaald dat geheven is over het pakket. Op die manier heeft de TNT haar geld binnen en heeft zij ook aan haar verplichtingen gedaan. Ik heb ook gelijk een mailtje gestuurd naar fragrancex.com om te vragen hoe we dit gaan oplossen. Op deze manier is er dus geen sprake van een onrechtmatige verrijking maar van een verschuldigde betaling.

verwdrgr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #35 Gepost op: 08 januari 2010 - 17:31:44
Outlet Bosman

Prima levering en prijzen zijn ok. 

1      Christian Dior - Fahrenheit 100 ml
1   Testerverp,   Dolce & Gabbana - 1 Le Bateleur 100 ml
1   Testerverp,   Chanel - Allure homme Edition Blanche Concentrée 100 ml

Dit wordt mijn vaste leverancier en mijn vrouw vind me lekker ruiken...... :-^