Auteur Topic: GSM  (834347 keer gelezen)

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #960 Gepost op: 26 mei 2009 - 19:33:12
Je agenda wensen zijn uitstekend mogelijk, heb voldoende klanten die daar gewoon mee werken.

Het 'probleem' van de 'private appointments' en eventueel werken met andere kleuren is op te lossen door de afspraken in verschillende agenda's binnen Outlook te onderhouden en daar ook de rechten op te regelen.

Echter dat is niet wat ik bedoel en wat voor mij ook niet goed werkt. Ik heb één agenda die (hoofdzakelijk) door mijn secretaresse wordt bijgehouden en waar ook mijn privé afspraken in staan. Werkt op zich prima; in één overzicht alles bij elkaar. De agenda is ook 'leesbaar' voor andere mensen; echter ik wil bepaalde afspraken niet leesbaar maken en dat kan door de aanduiding 'private' in Outlook. Zoals gezegd ondersteunt de iPhone agenda deze mogelijkheid niet.

Ik heb het nu opgelost door mijn secretaresse een door mij gemaakte 'privé afspraak' even de aanduiding 'Privé' te geven in Outlook. Voor haar is er toch weinig privé :-)

Mocht jij hiervoor een andere oplossing hebben, dan hoor ik dat graag. Mijn dank zal waarschijnlijk aan het hondsdolle grenzen.
Laatst bewerkt op: 26 mei 2009 - 19:56:15 door Bart
Stemt rechts en haalt links in

Vriend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #961 Gepost op: 27 mei 2009 - 12:24:06
Blackberry OS werkt ook veel prettiger dan Windows Mobile ;)

=D>
Man van mijn hart
Doe je niks aan...

Mr.G

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #962 Gepost op: 28 mei 2009 - 23:46:06
Na 5 jaar Samsung terug bij Nokia. Zojuist de E71 white besteld.

‘Dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not’  -  Oscar Wilde

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #963 Gepost op: 29 mei 2009 - 01:04:41
Leuk ding, ga je veel plezier van beleven :)

Vriend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #964 Gepost op: 29 mei 2009 - 08:51:09
Leuk ding, ga je veel plezier van beleven :)

Ik hoor ook alleen maar goede verhalen van de business lijn van Nokia. Enjoy!
Doe je niks aan...

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #965 Gepost op: 29 mei 2009 - 12:57:25
Heb zelf ook de E71, zoals eerder in dit topic gemeld. Mooie telefoon. Het metalic is alleen wel gevoelig voor valpartijen, er is bij mij een stukje af in het hoekje links onderin. Mijn fout natuurlijk. Enige punt van verbetering is dat soms, na langdurig niet uit doen en dan praat ik over een week of 3, de telefoon ad random crasht. Dan moet je de telefoon uit doen en opnieuw aan doen. Ik gok dat de buffer dan vol is van de lange tijd aan staan. Verdient niet de schoonheidsprijs, maar het is ook eigenlijk belachelijk dat ik altijd mijn telefoon aan heb.
Laatst bewerkt op: 29 mei 2009 - 13:04:38 door MMorley

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #966 Gepost op: 29 mei 2009 - 13:02:46
Heb dit toestel ook eergisteren besteld. Heb nu een HTC diamond en wou nu iets met qwerty toestenbordje. Blackberry is bij KPN alleen mogelijk met een blackberry data abo, dus heb ik voor dit toestel gekozen. Zoals altijd een 1-jarig abonnement. Ik ben benieuwd.

Mr.G

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #967 Gepost op: 29 mei 2009 - 14:41:30
Welke kleur heb je gekozen als ik vragen mag?

Hij komt morgen binnen als het goed is. Heb hem vandaag even in handen gehad bij een winkel. Erg lastig om tegenwoordig een telefoon te kiezen. Denk dat ik voor mijn gebruik wel echt een goede keuze heb gemaakt.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #968 Gepost op: 29 mei 2009 - 14:59:12
Dat mag je vragen  :lol:

Ik heb eigenlijk niet voor een kleur gekozen. Zal dus wel gewoon zwart zijn. Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen maar voor email, agenda, sms en bellen (niet in deze volgorde). En de ervaring leert dat windows mobile hierin goed werkt.

Heb dit telefonisch afgesloten. Mijn ervaring is dat er dan veel meer mogelijk is dan in de winkel.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #969 Gepost op: 30 mei 2009 - 13:13:40
Meer mensen met een Omnia hier? Wat een onding... Verbinding valt continu weg :(

GSA

• Gast
Reactie #970 Gepost op: 30 mei 2009 - 14:48:11
Heb zelf ook de E71, zoals eerder in dit topic gemeld. Mooie telefoon. Het metalic is alleen wel gevoelig voor valpartijen, er is bij mij een stukje af in het hoekje links onderin. Mijn fout natuurlijk. Enige punt van verbetering is dat soms, na langdurig niet uit doen en dan praat ik over een week of 3, de telefoon ad random crasht. Dan moet je de telefoon uit doen en opnieuw aan doen. Ik gok dat de buffer dan vol is van de lange tijd aan staan. Verdient niet de schoonheidsprijs, maar het is ook eigenlijk belachelijk dat ik altijd mijn telefoon aan heb.

hmm, hier geen last van. Misschien even langs de winkel gaan/nokia bellen. Ik had hier namelijk met de E51 wel last van. Over het krassen: Via nokia is gratis het hoesje nog een keer te krijgen

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #971 Gepost op: 30 mei 2009 - 20:19:57
hmm, hier geen last van. Misschien even langs de winkel gaan/nokia bellen. Ik had hier namelijk met de E51 wel last van. Over het krassen: Via nokia is gratis het hoesje nog een keer te krijgen
Moet ik maar een keer doen :P

Mr.G

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #972 Gepost op: 30 mei 2009 - 22:48:58
Ik vind de speaker van mijn e71 een beetje tegenvallen. Het geluid is blikkerig en er lijkt zelfs wel een ruis of kraak in te zitten.

Niet iets wat je wil horen op je gloednieuwe telefoon. Even googlen of het vaker voorkomt en anders maar naar de winkel.

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #973 Gepost op: 31 mei 2009 - 17:17:57
vandaag eventjes een silliconen hoesje gekocht via fleebay, welgeteld 60 eurocent betaald inclusief verzendkosten :).

Koop dus geen hoesje voor 20 euro in de winkel, gewoon op ebay kijken.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #974 Gepost op: 03 juni 2009 - 01:46:30
vandaag eventjes een silliconen hoesje gekocht via fleebay, welgeteld 60 eurocent betaald inclusief verzendkosten :).

Vind persoonlijk hoesjes voor de iPhone vrij onzinnig. Een degelijke screenprotector is wel het eerste wat erop moet (op sowieso elk apparaat met een scherm - krassen in de body zijn mss lelijk maar krassen op het scherm maken het apparaat simpelweg onbruikbaar) maar krasjes op de buitenkant zijn verder gewoon tekens van leven. Een soort van patina :)