Auteur Topic: GSM  (834255 keer gelezen)

Kings

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #4290 Gepost op: 14 oktober 2020 - 11:56:32
AirPods zijn stiekem ook een stuk chiller dan oortjes met een draad.

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4291 Gepost op: 14 oktober 2020 - 12:20:20
Pff 859 euro voor de 128gb versie. Ik hou de SE.

En je krijgt er tegenwoordig geen oortjes meer bij.
Ook geen oplader...vanwege het mileu inderdaad  X|
Ronduit belachelijk, maar 'we' blijven het kopen.

“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4292 Gepost op: 14 oktober 2020 - 12:32:50
Dat gaat toch voor alles op? Auto's, kleding, schoenen. Alles is de laatste 10 jaar flink gestegen in prijs.

Ik vind het ook veel geld hoor, maar ieder jaar is die prijsstijging weer een dingetje, terwijl tja. Je krijg er ook een apparaatje voor waarmee je feitelijk alles kan.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4293 Gepost op: 14 oktober 2020 - 12:44:14
Ook geen oplader...vanwege het mileu inderdaad  X|
Ronduit belachelijk, maar 'we' blijven het kopen.

Die oplader heb je nog van je vorige aankoop. 

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4294 Gepost op: 14 oktober 2020 - 12:45:50
Dat gaat toch voor alles op? Auto's, kleding, schoenen. Alles is de laatste 10 jaar flink gestegen in prijs.

Ik vind het ook veel geld hoor, maar ieder jaar is die prijsstijging weer een dingetje, terwijl tja. Je krijg er ook een apparaatje voor waarmee je feitelijk alles kan.
Tuurlijk, maar als jij een nieuwe auto koopt de dealer zegt 'we leveren hem wel zonder wielen, een oud setje eronder monteren is beter voor het milieu', vindt je dat dan niet een beetje vreemd?
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4295 Gepost op: 14 oktober 2020 - 12:53:42
Als je deze situaties aan elkaar gelijkstelt klinkt me dat wel vreemd ja, maar dat is niet zo.

Ik vind het vreemder dat men wel 800-1000+ euro uitgeeft aan een gsm, maar het hele internet volstaat met gezeur over een blokje van 2 tientjes  :mrgreen:

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4296 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:01:11
Als je deze situaties aan elkaar gelijkstelt klinkt me dat wel vreemd ja, maar dat is niet zo.

Ik vind het vreemder dat men wel 800-1000+ euro uitgeeft aan een gsm, maar het hele internet volstaat met gezeur over een blokje van 2 tientjes  :mrgreen:
Tsja, als je 1000 euro uitgeeft voor een telefoon zou ik er toch wel van uitgaan dat je hem tenminste kunt opladen. Er zit een USB-C naar Lighting kabeltje in de doos. Alle adapters die ik heb liggen thuis van huidige iPhone en andere apparaten hebben een USB-A aansluiting. Moet je je telefoon gaan opladen in je laptop. Of weer een connector of nieuwe adapter kopen natuurlijk (het eigenlijke doel uiteraard).

Geen enorm probleem en verder mooi spul, maar dat is toch gewoon irritant. Helemaal als je dan aan komt zetten met dat geneuzel over het mileu om het te rechtvaardigen, dat gelooft toch helemaal niemand.

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4297 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:10:44
Snap je wel hoor, maar heb tegelijkertijd overal van die oude 5W usb blokjes slingeren :)

Die kabel die erbij zit slijt je er een paar van, blokje gaat nooit stuk. Onzin ook om er daar 10 van te hebben.

USB-c zal iets duurder zijn. Niet in de verpakking, scheelt ruimte, minder transport = toch groener ;)

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4298 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:22:12
Snap je wel hoor, maar heb tegelijkertijd overal van die oude 5W usb blokjes slingeren :)

Die kabel die erbij zit slijt je er een paar van, blokje gaat nooit stuk. Onzin ook om er daar 10 van te hebben.

Maar hij past dus niet in de oude 5W blokjes die je thuis hebt liggen. Als je dit een paar generaties later doet, oké maar nu is het wel gewoon cheap van ze. Maarja kopen doen we toch wel.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4299 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:28:42
Ik laad hem altijd draadloos op.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4300 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:29:27
geruchten gaan dat je beter op de 13 kan wachten
live and let die

JorisJ

• Gebruiker
  • Als de schoen past, vergeet men de voet.
    • Bekijk profiel
Reactie #4301 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:39:48
Wat denken jullie van de pixel 5? Goedkoop, USB-C, lekkere camera, geen rare inkeping in het scherm...

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4302 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:43:21
Is geen Iphone. Toch helemaal kut om van OS the wisselen.

Kijk voor de gein eens hoeveel uur je per dag naar je telefoon staart. 800 euro is een euro per dag tot je een nieuwe wilt. Kwartje per uur gebruik. Hooguit 50 cent. Schrapers.
Wat een enorme winnaar is hij toch!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4303 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:45:18
Wat denken jullie van de pixel 5? Goedkoop, USB-C, lekkere camera, geen rare inkeping in het scherm...

Rommel, bouwkwaliteit is echt laag. Voor dat geld kan je beter kijken naar bijv. Oppo of Oneplus.
Quotidie potest esse ultimo die

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Reactie #4304 Gepost op: 14 oktober 2020 - 13:46:51
Ben net overgestapt van Android naar Iphone, was eigenlijk helemaal niet moeilijk.

Probleem met goedkopere/oudere Android telefoons is dat je afhankelijk bent van de ambitie en/of willekeur van de fabrikant voor de updates die je krijgt.  Bij mij had Samsung geen zin meer om te updaten dus kon ik niet meer voldoen aan de security standaarden van mijn werk en kon ik geen mail meer lezen. Helaasch pindakaas.

Met Pixel heb je denk ik gewoon een standaard Android uitvoering dus zonder sausje en onnodige apps van de fabrikant dus dat lijkt me wel een pluspunt.