Auteur Topic: GSM  (834266 keer gelezen)

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4215 Gepost op: 17 oktober 2019 - 18:10:11
Hoezo? Het is gewoon een relatief goede prijs voor wat je krijgt. Apple kan goede chips bouwen en op een lens en een OLED scherm na heb je een 11 Pro.
Eerder een relatief goede prijs voor een iPhone, niet zozeer voor wat je krijgt imho. Het zal gerust een prima telefoon zijn, heb ook niks tegen Apple, heb zelf ook een iPhone (8 geloof ik). Verbaas me er gewoon oprecht over hoeveel mensen er zijn die naar ik aanneem een prima werkende iPhone, maar zodra de jaarlijkse update uitkomt toch weer die nieuwe versie gaan halen voor een enorme bak geld voor een paar incrementele verbeteringen.
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4216 Gepost op: 17 oktober 2019 - 19:19:49
3 jaar, plus barsten in scherm, matig batterij conditie. Mag ik nu wel?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4217 Gepost op: 17 oktober 2019 - 19:42:29
nein. batterie auswechseln!
live and let die

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4218 Gepost op: 17 oktober 2019 - 21:45:31
Eerder een relatief goede prijs voor een iPhone, niet zozeer voor wat je krijgt imho. Het zal gerust een prima telefoon zijn, heb ook niks tegen Apple, heb zelf ook een iPhone (8 geloof ik). Verbaas me er gewoon oprecht over hoeveel mensen er zijn die naar ik aanneem een prima werkende iPhone, maar zodra de jaarlijkse update uitkomt toch weer die nieuwe versie gaan halen voor een enorme bak geld voor een paar incrementele verbeteringen.

Tja. Heb zelf sinds de introductie een 6s. Die is dood. Ga ook maar een 11 kopen. Volgend jaar dan denk ik wel het echte nieuwe model. Dit jaar natuurlijk gewoon een ‘s’ jaar zoals je dat vroeger noemde...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

joostUSA

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4219 Gepost op: 18 oktober 2019 - 07:13:50
ik heb nog een 5s :mrgreen:

Pster

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4220 Gepost op: 18 oktober 2019 - 09:44:30
ik heb nog een 5s :mrgreen:
Ik ook, maar doet ‘ie het nog?

joostUSA

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4221 Gepost op: 18 oktober 2019 - 12:09:14
Jazeker, wel de batterij laten vervangen bij de turk voor 17,50, goede investering zeg ik zelf. Snap niet zo waarom je altijd het nieuwste model zou willen. Ik kan gewoon alles, kan ook gewoon naar rechts swipen

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4222 Gepost op: 18 oktober 2019 - 12:34:53
Ik vind het altijd zo veel geld voor een telefoon! Heb zelf een 8 en die doet het uitstekend. Niet traag, batterij gaat een hele dag mee. Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou ik niet zo gauw 1000k uitgeven. Eerder misschien weer een 8 kopen voor een klein prijsje.

Maargoed, ik begrijp heel goed dat veel mensen juist wel kicken op de nieuwste telefoons.

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4223 Gepost op: 18 oktober 2019 - 12:49:47
Ik vind het altijd zo veel geld voor een telefoon! Heb zelf een 8 en die doet het uitstekend. Niet traag, batterij gaat een hele dag mee. Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou ik niet zo gauw 1000k uitgeven. Eerder misschien weer een 8 kopen voor een klein prijsje.

Maargoed, ik begrijp heel goed dat veel mensen juist wel kicken op de nieuwste telefoons.

1000k is mij ook iets te gortig  $)

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
GSM
Reactie #4224 Gepost op: 18 oktober 2019 - 13:43:23
Ik gebruik mijn aankopen meestal tot ze ‘op’ zijn. Daarom heb ik een 6s nu met een hoop butsen, heel scherm *klopt af*, zonder hoesje (want premium feel ipv goedkoop plastic). Ik heb ook een macbook pro 2010 waarvan as-we-speak een van de twee grafische kaarten aan het falen is.

Het is allemaal veel geld voor de electronica, maar de gebruikte metalen worden steeds duurder, er moet verdiend worden en het zooitje gaat wel gewoon lang mee. Die macbook pro kostte in 2010 1750 euro (de flapdrollen vragen nu 2600 euro voor dezelfde), maar over 9 jaar is het een kleine investering geweest. De initiële investering is best groot, maar als ik daarna weet dat ik goed zit voor een jaar of wat, is dat m.i. prima.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4225 Gepost op: 18 oktober 2019 - 13:46:39
mijn abbo loopt 2 jaar, daarna verleng ik met nieuwe telefoon.
live and let die

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4226 Gepost op: 18 oktober 2019 - 15:18:01
ik heb alleen tellie van de zaak, zie altijd wel wat ik krijg (en wanneer)..
Respect the beard

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4227 Gepost op: 18 oktober 2019 - 17:17:24
mijn abbo loopt 2 jaar, daarna verleng ik met nieuwe telefoon.

Zelfde, maar dan 3 jaar.

Pster

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4228 Gepost op: 18 oktober 2019 - 17:56:10
Ik gebruik het ding zakelijk + privé. Alles gaat erin en komt eruit, ik ben compleet onthand zonder dat ding. Paar maanden geleden in de US een Xr gekocht nadat van de 6+ het scherm aan het desintegreren was en inmiddels ook aan het eind van z’n tweede accu.

consiglieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #4229 Gepost op: 24 oktober 2019 - 22:35:16
Damn, wat een hypocrisie hier. Schoenen, kleding, horloges en auto’s, alles wordt hier ingeruild en verhandeld om maar weer iets nieuws te kunnen kopen. Goede spullen die nog rustig gedragen kunnen worden. Maar wanneer het om het kopen van een nieuwe iphone gaat, vindt iedereen het zonde en onnodig. Soms wil je toch gewoon iets nieuws? Waarom mag dat dan niet met een smartphone?
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.