Tjoena, denk dat SE en Xs vergelijkbaar zijn qua batterijduur toch? SE is een feite gewoon een 8 qua ruimte voor batterij
SE ook prima apparaat voor niet te veel maar vind die dikke randen boven en onder het scherm beetje antiek ogen inmiddels.
Misschien zit ik ernaast hoor, maar die Xs moet een OLED scherm levend houden, heeft niet de laatste chip, jaar minder support (al zal dat met de SE weinig uitmaken, omdat je die prestaties ook weer uitspeelt). Daarnaast hebben ze sinds de 11 volgens mij een efficienter scherm gebouwd.
Ik weet niet zeker of die SE dat ook heeft, maar een lang-niet-zo-helder lcd scherm + laatste chip, zou me een beetje overpowerde telefoon moeten opleveren. De vormgeving boeit me minder, zolang die maar een goede hotspot verbinding levert. Ik zou alleen de 11 nemen voor de betere batterij. Ik hou er niet van om met een grote tel in mn broek te lopen. De 6s ging ook hoesjesloos door het leven en die is fijn dun.
De Xs 64 gb is nog maar 527 euro. Dat is weinig geld voor een tel van 1,5 jaar oud met die specs. De 11 64 gb doet 575 euro en SE 64 gb 428 euro. Allemaal met nieuw tele 2 onbeperkt abonnement bij Mobiel.nl btw. Verlengen (in mijn geval) is net ietsje duurder helaas (+30 euro).