Vandaag mijn Markowski's in de post ontvangen.
Overall een redelijk aantrekkelijke schoen, maar helaas gaan ze weer terug waar ze vandaan kwamen.
Hier wat opmerkingen:
Met het uit de doos halen viel mij op dat de kwaliteit van het suede per schoen nog al verschilde. Het suede op de neus van de ene schoen had een ruige gebruikte look, terwijl het suede op de neus van de andere schoen een mooie nieuwe look had.

Iets wat met verder dragen misschien gelijk getrokken kan worden, maar niet echt overtuigend. [-X
Ten tweede, na verdere inspectie kwam ik er achter dat op beide schoenen hele diepe snedes in het suede te vinden waren. Alsof er iemand met een mes uitgeschoten was. :-k
Unacceptable dus.
Simpele quality control in de fabriek had die moeten zien tijdens inspectie. (in fotos zijn cuts misschien niet goed te zien, maar merkjes zitten er mbt Markowski's return department.)
Verder viel mij tijdens het bestellen op dat Markowski stevige shipping charges rekend. Shoes 165 Euro, versturen vanuit Paris 29 Euro. Terwijl het terugsturen van de schoen naar Paris (met TNT) 9 Euro bedraagd. Zou niet moeten voor bedrijf dat er prat op gaat een Internet operatie te willen voeren.
Kortom, voor 165 Euro (ex heen en weer sturen) was het het proberen waard, maar ik ben niet overtuigd.