Auteur Topic: Mijn trouwpak  (736390 keer gelezen)

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Mijn trouwpak
Reactie #930 Gepost op: 14 juni 2011 - 15:55:56
Aanstaande zaterdag heb ik een afspraak bij de suit supply voor een mooi maat shirt en pak (die moet ik nog bekijken of RTW suit up wordt of MTM suit up.

Bij zwartjes kunnen ze deze schoenen voor me bestellen. Dit vind ik wel erg mooie schoenen. En voor mij is dit kwaliteit genoeg. Normaal loop ik nooit op schoenen in deze prijsklasse dus om nou nog verder omhoog te gaan, gaat me iets te ver.

http://www.zwartjes.nl/NL/Collectie/Heren/Magnanni/1104.10.20.html

Qua pak komt dit wel aardig in de buurt van wat ik wil.
http://www.suitsupply.nl/shop/1.P2900/Suit?filter_21=637

De shirtkleur wordt wit. Alleen twijfel ik nog qua kleur van de das. Een blauwe das vind ik erg mooi maar de kleur van ons trouwkaartje en ook van de versieringen en bloemen op de dag zelf worden turqouise met wit. Dus dan is blauwe weer niet zo'n goede combi. Iemand tips?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #931 Gepost op: 14 juni 2011 - 16:07:56

De shirtkleur wordt wit. Alleen twijfel ik nog qua kleur van de das. Een blauwe das vind ik erg mooi maar de kleur van ons trouwkaartje en ook van de versieringen en bloemen op de dag zelf worden turqouise met wit. Dus dan is blauwe weer niet zo'n goede combi. Iemand tips?

Gewoon mooi blauw. Zou iig geen turquoise nemen voor een das, dat doet zo Wilders aan.

(en nog twee plaatjes met dezelfde das:

http://www.krapuul.nl/wp-content/uploads/GeertWilders2-1.jpg
http://cdn.radionetherlands.nl/data/files/imagecache/must_carry/images/lead/geert-wilders%20ANP-11089188_0.jpg )

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #932 Gepost op: 14 juni 2011 - 16:23:57
Turquoise qua das wordt het zeker niet nee. Maar wordt komt blauw daar dan weer niet te dicht in de buurt? Kan ik dan niet beter iets heel anders doen qua kleur? Een donkere das bijvoorbeeld aangezien mijn pak toch licht van kleur gaat worden.

Dorian Gray

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #933 Gepost op: 14 juni 2011 - 16:34:17
Volgens mij zou donkerblauw zeker kunnen. Bij  Oger hebben ze nu sale, zou je wel een prima das kunnen vinden.

Ik zou geen das bij Suit-supply kopen, mijn ervaring is dat die niet prettig knopen.

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Reactie #934 Gepost op: 14 juni 2011 - 19:55:40
Mijn trouwpak, inmiddels bijna acht weken geleden...

Ik weet niet of het grootformaat goed overkomt... Daar moet je mij anders maar even voor pm-en en stuur ik die per mail...
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #935 Gepost op: 14 juni 2011 - 19:59:01
Sta je nou op de jurk?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #936 Gepost op: 14 juni 2011 - 20:13:01
Onduidelijke foto, helemaal als je er op drukt.
Valt me wel op dat, op basis van hoe jullie elkaars hand vasthouden, je vrouw thuis de baas is :wink:

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #937 Gepost op: 14 juni 2011 - 20:13:36
Valt me wel op dat, op basis van hoe jullie elkaars hand vasthouden, je vrouw thuis de baas is :wink:

Hehehe
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #938 Gepost op: 14 juni 2011 - 22:18:53
Dat is een mooi pak geworden!
Het is alleen jammer dat de foto hier aan de kleine kant is en de foto op imageshack ook niet echt duidelijk is.

Maar ik vind de fit er erg goed uit zien!
En dat double breasted staat je ook goed
Waar heb je het laten maken? Heb even teruggebladerd in dit topic maar kon het zo snel niet vinden

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #939 Gepost op: 15 juni 2011 - 08:19:25
Volgens mij zou donkerblauw zeker kunnen. Bij  Oger hebben ze nu sale, zou je wel een prima das kunnen vinden.

Ik zou geen das bij Suit-supply kopen, mijn ervaring is dat die niet prettig knopen.

Dassen wordt weer een onderdeel waar ik me in moet verdiepen. Wat zijn kwaliteitsmerken? Is 7 fold een must?

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Reactie #940 Gepost op: 15 juni 2011 - 08:31:09
Sta je nou op de jurk?

Komt een beetje door de onhandige stand van mijn voeten (iets wat niet meer te veranderen is)

Ik zal nog een keer proberen even een goede foto te posten, en ach... als zij maar thuis de baas is dan ben ik dat buitenshuis...

Dat is een mooi pak geworden!
Het is alleen jammer dat de foto hier aan de kleine kant is en de foto op imageshack ook niet echt duidelijk is.

Maar ik vind de fit er erg goed uit zien!
En dat double breasted staat je ook goed
Waar heb je het laten maken? Heb even teruggebladerd in dit topic maar kon het zo snel niet vinden

Dank, volgens mij heb ik er ook nog niet eerder over gepost.
Heb het laten maken via de zaak waar ik altijd mijn kleren koop, zij werken met Munro. Ik was redelijk sceptisch aanvankelijk, zeker na wat ik hier gelezen heb.

Het is dus een full canvas DB geworden, Loro Piano - Four seasons bunch - Midnight blue - S120
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #941 Gepost op: 15 juni 2011 - 09:33:16

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #942 Gepost op: 15 juni 2011 - 09:47:15
7 fold is geen must, maar maakt het wel af al is het maar voor het eigen gevoel.
Gewoon een mooie das er bij uitzoeken en kijken hoe deze valt/knoopt.
Bruine schoenen bij deze outfit vind ik niet zo geslaagd en de pijpen lijken mij wel wat aan de korte kant, maar de keuze voor DB vind ik helemaal prachtig. =D>
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #943 Gepost op: 15 juni 2011 - 10:32:02
7 fold is geen must, maar maakt het wel af al is het maar voor het eigen gevoel.

Dat gevoel heb ik nog nooit gehad bij het dragen van mijn 7-folds. Sterker, ik vind mijn 3-folds er beter uit zien. (Borrelli v. Sam Hober)

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #944 Gepost op: 15 juni 2011 - 10:33:49
Natuurlijk is sevenfold geen must, wat een onzin weer.

Ik zou iets met een motiefje doen overigens, dat is wat feestelijker (bloemetjes of zo, kijk eens naar de das van Snob in WDDHV ;-)) dan een "zakelijke" uni. Zeker op een wit shirt.
The man with style, is the man who can smile