Auteur Topic: Mijn trouwpak  (736370 keer gelezen)

Bob4881

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Mijn trouwpak
Reactie #885 Gepost op: 07 juni 2011 - 10:57:11
Donkerblauw is een prima keuze. Geeft juist een mooi contrast met roomwit. Een off-white vest bij roomwit lijkt me dan weer link, maar daar zullen jullie vast goed naar hebben gekeken.

Ik ben bang dat ik wat termen door elkaar gebruik :oops:. Het vest is in dezelfde kleur als de jurk.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #886 Gepost op: 07 juni 2011 - 11:00:59
Zoiets begreep ik wel uit je woorden. Het linke leek me een match van gelijkende stoffen die toch niet helemaal lekker matchen. Maar zoals ik al zei: zal vast goed naar gekeken zijn.

Heb je trouwens al schoenen?

Bob4881

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #887 Gepost op: 07 juni 2011 - 11:06:07
Nee, nog niet. Ik wacht nog even het stofje af voordat ik ze bestel. Ik heb al wel schoenen op het oog en die moet ik snel bestellen, anders worden ze niet op tijd geleverd (in verband met de vakantie in Italië).

rauben

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #888 Gepost op: 07 juni 2011 - 11:54:21
Leuk verhaal bob zo te zien is het allemaal op ze pootjes terecht gekomen. De ervaringen met soc. Shop en oger in DH zijn natuurlijk te triest voor woorden. Zelf ook ervaring mee gehad.  Weet niet wat het is met die mensen maar als ik de eigenaar zou zijn zouden ze er al lang uitliggen. Gelukkig dat de heren van vanita je goed hebben geholpen.

Ben erg nieuwsschierig naar het eindresultaat!

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #889 Gepost op: 07 juni 2011 - 11:57:46
Niet alleen dat, maar je moet ze ook nog inlopen. Anders kan je trouwdag wel eens een pijnlijke aangelegenheid worden.

Donkerblauw is een prima keuze. Geeft juist een mooi contrast met roomwit. Een off-white vest bij roomwit lijkt me dan weer link, maar daar zullen jullie vast goed naar hebben gekeken.
Eens. Waarom niet gewoon een gewoon 3-delig pak (=zelfde kleur vest) en een off-white hemd?

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #890 Gepost op: 07 juni 2011 - 12:00:22
Waarom niet gewoon een gewoon 3-delig pak (=zelfde kleur vest) ?

+1
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Alliata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #891 Gepost op: 07 juni 2011 - 12:16:46
Leuk verhaal Bob, blij dat je uiteindelijk iets hebt gevonden waar je blij mee bent.

De tip van Stromen zou ik inderdaad eens over nadenken, is wellicht handiger om later nog eens te dragen.

Heb je trouwens al schoenen?
had mediaman niet een paar over  :mrgreen:
"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #892 Gepost op: 07 juni 2011 - 14:09:08
De tip van Stromen zou ik inderdaad eens over nadenken, is wellicht handiger om later nog eens te dragen.

Juist daarom zou ik het niet doen en voor een anders gekleurd vest gaan. Dat is IMHO "feestelijker" en maakt het meer een trouwpak, en dan kun je later gewoon twee-delig dragen zonder dat vest ;-)
The man with style, is the man who can smile

Bob4881

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #893 Gepost op: 07 juni 2011 - 14:36:45
Juist daarom zou ik het niet doen en voor een anders gekleurd vest gaan. Dat is IMHO "feestelijker" en maakt het meer een trouwpak, en dan kun je later gewoon twee-delig dragen zonder dat vest ;-)

Dat was idd mijn overweging ook. Ik overwoog eerst in 2-delig te trouwen. 3-delig zal ik normaal niet zo snel dragen. Indien dit verandert, kan ik altijd nog een vest bijbestellen of een 3-delig kopen.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #894 Gepost op: 08 juni 2011 - 00:16:53
Leuk verhaal en mooi dat je geslaagd bent. Als het wat moeite kost is het resultaat je ook meer waard.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Dorian Gray

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #895 Gepost op: 08 juni 2011 - 12:50:47
Bob: Jamemr dat je bij Oger slecht werd geholpen. Heb zelf na overleg met mijn (inmiddels) vrouw ook besloten neit voro donkerblauw te gaan maar voro een klassiek grijs (3-delig) pak met zwarte schoenen..... :mrgreen:

Werd bij Society Shop in Amsterdam niet zo vriendelijk geholpen en kwam bij Oger uit. Werd keurig geholpen door de supervisor-maatwerk, geen enkele klacht daarover.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #896 Gepost op: 08 juni 2011 - 13:04:15
Apart blijft dat toch, ik word in Den Haag en vooral Rotterdam keurig geholpen, zo goed als altijd door meneer Fennema maar afgelopen week ook zeer tevreden over Ardjuna, en ben juist niet tevreden over Oger Amsterdam.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #897 Gepost op: 08 juni 2011 - 15:23:53
Nexus, heb jij hier niks te posten? Zou dit draadje goed doen! :lol:
Laatst bewerkt op: 08 juni 2011 - 15:39:35 door C&A
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Dorian Gray

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #898 Gepost op: 09 juni 2011 - 11:14:40
Blijft toch uiteindelijk vaak afhankelijk wie je in de winkel helpt, niet zozeer de wijnkel an sich.

Bob4881

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #899 Gepost op: 09 juni 2011 - 11:40:43
Dat lijkt mij ook. In Rotterdam werd ik op zich ook wel deskundig geholpen. In DH heb ik ook nog getwijfeld om een andere medewerker aan te spreken, maar dat doe je toch niet zo snel.

Maar goed nieuws. Stof is binnen. De schoenenjacht kan geopend worden! :mrgreen:

Vanavond zal ik eens kijken of ik de stof goed op de foto krijg.