Auteur Topic: Mijn trouwpak  (736421 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Mijn trouwpak
Reactie #510 Gepost op: 07 mei 2010 - 17:51:20
Dat ziet er zomers en fris uit.Veel draagplezier ervan op je trouwdag Mediaman.

Mediaman

• Gast
Reactie #511 Gepost op: 07 mei 2010 - 18:09:01
Prachtig Mediaman hoe goed dat pak er in slaagt je onmiskenbare neiging naar corpulentie te verhullen.
Ik sta elke keer weer verbaasd waartoe MTM tegenwoordig in staat is.

Dantes, ik kan afvallen, jij blijft een lege huls in te duur pak.

Vrij naar Winston Churchill.  :lol:

Dantès schijnt eregast te zijn op Media's bruiloft. :lol:

Als ober ja.  :lol:

Dat ziet er zomers en fris uit.Veel draagplezier ervan op je trouwdag Mediaman.

Dank G.
Laatst bewerkt op: 07 mei 2010 - 18:23:57 door Mediaman

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #512 Gepost op: 07 mei 2010 - 19:42:09
Prachtig Mediaman hoe goed dat pak er in slaagt je onmiskenbare neiging naar corpulentie te verhullen.
Ik sta elke keer weer verbaasd waartoe MTM tegenwoordig in staat is.

Als ik het goed lees, is dit een compliment van Dantès over de fit van het pak. Die moet je gewoon in je zak steken, Mediaman!

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #513 Gepost op: 07 mei 2010 - 19:45:53
Ook ik lees zowaar een compliment, MM.

Mediaman

• Gast
Reactie #514 Gepost op: 07 mei 2010 - 20:31:50
Yeah right.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #515 Gepost op: 07 mei 2010 - 20:37:03
Ik vind je pak erg mooi geworden Mediaman. De jurk van je aanstaande vrouw moet vast heel mooi zijn aangezien je niet mooier dan de bruid mag zijn hè ;-)
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mediaman

• Gast
Reactie #516 Gepost op: 07 mei 2010 - 20:40:25
Ik vind je pak erg mooi geworden Mediaman. De jurk van je aanstaande vrouw moet vast heel mooi zijn aangezien je niet mooier dan de bruid mag zijn hè ;-)

Dank je, ik denk wel dat die nog mooier wordt, zeker als zij hem draagt.  :D

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #517 Gepost op: 07 mei 2010 - 20:47:41
Dantes, ik kan afvallen, jij blijft een lege huls in te duur pak.

Als ik het goed lees, is dit een compliment van Dantès over de fit van het pak. Die moet je gewoon in je zak steken, Mediaman!
Ook ik lees zowaar een compliment, MM.
Yeah right.

Afvallen kan je inderdaad Mediaman, maar je verneukcomplex is here to stay ben ik bang.

Mediaman

• Gast
Reactie #518 Gepost op: 07 mei 2010 - 21:05:07
Afvallen kan je inderdaad Mediaman, maar je verneukcomplex is here to stay ben ik bang.

Je bezorgdheid is hartverwarmend. Ik kan er goed mee leven, het beperkt zich namelijk tot een zeer kleine selectie van personen. De teller staat op dit moment op één.

JeanL

• Bekijk profiel
Reactie #519 Gepost op: 07 mei 2010 - 21:27:06
Hoi Allen,

Ik ben opzoek naar een ivoor kleurige schoen van het merk "alexander Alesi" Deze schoenen heb ik aan gehad onder mijn toekomstige trouwpak bij ROKA. Echter zij hebben ze niet meer. HELP dus want ik kan nergens iets anders vinden. Tevens kan ik nergens een website vinden van hem. Me pak ik ook van dit merk.

Wie o Wie kan me helpen?

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #520 Gepost op: 07 mei 2010 - 21:50:55
Je bezorgdheid is hartverwarmend. Ik kan er goed mee leven, het beperkt zich namelijk tot een zeer kleine selectie van personen. De teller staat op dit moment op één.

Geheel offtopic: ik denk dat je niet begrijpt wat Edmond D. je probeert duidelijk te maken.

En als ik dan ook ongevraagd advies mag geven: kies in het vervolg voor iets, zoals aangeraden door Mr V., een lager buttoning point (net boven de broekrand) en voor bredere revers, suggereert een iets grotere torso. Met dat lagere buttonin point creëer je een langere V-zone die 'verslankend' kan werken. Komt je das ook mooier uit. Verder een alleraardigst pak.
Laatst bewerkt op: 07 mei 2010 - 21:58:14 door Daedalus

Mediaman

• Gast
Reactie #521 Gepost op: 07 mei 2010 - 22:38:33
Ja, de man is onbegrepen. Het zal wel, de statistiek van zijn eigen gedrag nekt hem in deze.

Het tweede neem ik mee voor een volgende keer, dank.

Laatst bewerkt op: 07 mei 2010 - 22:55:04 door Mediaman

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #522 Gepost op: 07 mei 2010 - 23:10:35
Hoi Allen,

Ik ben opzoek naar een ivoor kleurige schoen van het merk "alexander Alesi" Deze schoenen heb ik aan gehad onder mijn toekomstige trouwpak bij ROKA. Echter zij hebben ze niet meer. HELP dus want ik kan nergens iets anders vinden. Tevens kan ik nergens een website vinden van hem. Me pak ik ook van dit merk.

Wie o Wie kan me helpen?

Ivoorkleurige schoenen -- you the man! Is dit een alternatief, Jean? Van Paul Smith via de webshop.

JeanL

• Bekijk profiel
Reactie #523 Gepost op: 07 mei 2010 - 23:50:18
Ivoorkleurige schoenen -- you the man! Is dit een alternatief, Jean? Van Paul Smith via de webshop.

Ziet er mooi uit. alleen ik wil glad leer. Is lastig te laten zien aangezien er geen website van Alexander Alesi te vinden is. Echt vaag maarja.
Volgens mij verkoopt alleen ROKA dit merk. En dit hebben de schoen in backorder staan  :?

Ik zoek een schoen met een glade neus. Dus niet met gaatjes en leuke patroontjes erop.
Me pak is in een zand kleur bruin. En bruine schoenen hierbij waren echt geen gezicht daarom kwamen we uit op Ivoor. Echt te gek. En me vriendin had een stukje stof meegegeven en de kleur was helemaal gelijk. Daarom dus ook die schoen. Alleen nergens te vinden  :evil:
Wie helpt me verder :)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #524 Gepost op: 07 mei 2010 - 23:54:16
Mediaman is de expert op dit gebied.