De reden van de proefrit in een honda hybride is omdat ik al lang honda rijd en het voor de hand lag deze overstap te maken, niet omdat het zo een prachtig mooi model is [hij rijdt overigens erg comfortabel en super betrouwbaar, indien het model mijn eerste criterium zou zijn reed ik ook in een porsche

]
Voor mij is het comfort van zowel een schoen als van een automobiel evenzo belangrijk als de buitenzijde en dit betekend dat ik bij mijn auto keuze ga voor allereerst het gebruik en het comfort en daarna voor de buitenzijde voor het publiek; het moge duidelijk zijn dat een auto voor mij "slechts" een vervoermiddel is van a naar b, hetgeen geheel anders is bij mijn keuze voor een eventueel nieuwe [motor]fiets. :-#
Bij mijn keuze voor schoenen heb ik mij in het verleden ook laten verleiden door mooie leesten/modellen {de Arca van Corthay bijvoorbeeld is een prachtige leest/model, maar mijn voeten passen er echt niet in} maar bleken vaak al snel niet comfortabel genoeg te zijn voor mijn voeten en heb ik mijn keuze laten vallen op sommige, [voor anderen] wellicht saaie, leesten van John Lobb en ik [en bovenal mijn voeten]heb er geen moment spijt van gehad; kost wat maar dan heb je ook wat.

Ik kan in ieder geval melden dat ik in de loop der jaren nooit geen wanklank heb mogen horen van enige bezoek of als bezoek elders over mijn John Lobbs; integendeel zelfs. =D>
Maar zoals eerder opgemerkt: het is tenslotte allemaal een kwestie van persoonlijke smaak.

Het was tenslotte slechts mijn bedoeling MM een idee aan de hand te doen zonder dat hij zijn schoenen behoeft in te lopen en toch goed voor de dag kan komen.