Auteur Topic: Mijn trouwpak  (739337 keer gelezen)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Re: Mijn trouwpak
Reactie #435 Gepost op: 21 april 2010 - 09:37:51
Om met dat laatste te beginnen: geen enkele behoefte aan gehad. Modern/strak? Saai en ouderwets is mijn mening.Heeft niets met Italie versus UK te maken.
G&G en ook C&J zijn veel meer van deze tijd. AS is ook goed bezig met de nieuwe lijn. Mooie leesten, vormgeving terwijl het vaak klassieke modellen zijn. Neem voor een bruiloft de Hallam onder het trouwpak en je hebt een zeer mooie en passende schoen en ook nog eens voor veel minder geld. No brainer.
Maar goed, ieder zijn meug.
Dat is duidelijk en waar; maar ik zou dan ook niet een auto merk afwijzen door afwijkende lijnen alleen, zonder een proefrit te hebben gemaakt. :wink:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #436 Gepost op: 21 april 2010 - 10:19:22
Dat is duidelijk en waar; maar ik zou dan ook niet een auto merk afwijzen door afwijkende lijnen alleen, zonder een proefrit te hebben gemaakt. :wink:

Nee, maar daarom rijd jij ook een Civic Hybride ;-)
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #437 Gepost op: 21 april 2010 - 10:48:59
Ik ga toch zeker geen proefrit maken in een auto die ik niet mooi vind? En voor schoenen geldt dat eens te meer, Mephisto's schijnen ook heel lekker te lopen ;)
The man with style, is the man who can smile

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #438 Gepost op: 21 april 2010 - 12:28:41
De reden van de proefrit in een honda hybride is omdat ik al lang honda rijd en het voor de hand lag deze overstap te maken, niet omdat het zo een prachtig mooi model is [hij rijdt overigens erg comfortabel en super betrouwbaar, indien het model mijn eerste criterium zou zijn reed ik ook in een porsche :wink:]
Voor mij is het comfort van zowel een schoen als van een automobiel evenzo belangrijk als de buitenzijde en dit betekend dat ik bij mijn auto keuze ga voor allereerst het gebruik en het comfort en daarna voor de buitenzijde voor het publiek; het moge duidelijk zijn dat een auto voor mij "slechts" een vervoermiddel is van a naar b, hetgeen geheel anders is bij mijn keuze voor een eventueel nieuwe [motor]fiets. :-#
Bij mijn keuze voor schoenen heb ik mij in het verleden ook laten verleiden door mooie leesten/modellen {de Arca van Corthay bijvoorbeeld is een prachtige leest/model, maar mijn voeten passen er echt niet in} maar bleken vaak al snel niet comfortabel genoeg te zijn voor mijn voeten en heb ik mijn keuze laten vallen op sommige, [voor anderen] wellicht saaie, leesten van John Lobb en ik [en bovenal mijn voeten]heb er geen moment spijt van gehad; kost wat maar dan heb je ook wat. :wink:
Ik kan in ieder geval melden dat ik in de loop der jaren nooit geen wanklank heb mogen horen van enige bezoek of als bezoek elders over mijn John Lobbs; integendeel zelfs. =D>
Maar zoals eerder opgemerkt: het is tenslotte allemaal een kwestie van persoonlijke smaak. :P
Het was tenslotte slechts mijn bedoeling MM een idee aan de hand te doen zonder dat hij zijn schoenen behoeft in te lopen en toch goed voor de dag kan komen. :wink:
Laatst bewerkt op: 21 april 2010 - 12:31:33 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #439 Gepost op: 21 april 2010 - 13:05:59
Ik weet niet waar dat trouwens vandaan komt, maar ik heb geen problemen/pijn/whatever gehad bij het de eerste keren dragen van mijn Santoni's. [/off topic]

late edit - typo's  :shock:
Laatst bewerkt op: 21 april 2010 - 14:12:38 door floriss
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #440 Gepost op: 21 april 2010 - 14:07:39
Ik ook niet Floriss, en ik rij ook Porsche. :-^

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #441 Gepost op: 21 april 2010 - 14:29:42
Ik ook niet en ik rij helemaal niks. :mrgreen:
This, madame, is Versailles.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #442 Gepost op: 21 april 2010 - 15:36:23
Goed je best doen op school, zei mijn vader altijd. :mrgreen:

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #443 Gepost op: 21 april 2010 - 15:58:40
Goed je best doen op school, zei mijn vader altijd. :mrgreen:
dan komt de Porsche vanzelf? :wink: :P
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #444 Gepost op: 21 april 2010 - 15:59:16
Dat je gaat trouwen in een Porsche kan ik begrijpen, in een Honda niet. Of hadden we het hier over trouwpakken?
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #445 Gepost op: 21 april 2010 - 16:15:07
Floriss: Ik weet niet waar dat trouwens vandaan komt, maar ik heb geen problemen/pijn/whatever gehad bij het de eerste keren dragen van mijn Santoni's.
Ik ook niet Floriss, en ik rij ook Porsche. :-^
Voor de duidelijkheid; dat zijn mijn persoonlijke ervaringen met C&J en zelfs met het zachte leder van Santoni en Magnanni, ik deze allen heb moeten inlopen, hetgeen ik bij John Lobb niet behoefde te doen, uiteraard ligt dat aan mijn voeten i.c.m. met de betreffende leesten. :-$
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

JohnnyC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #446 Gepost op: 21 april 2010 - 16:27:15
Ik ook niet en ik rij helemaal niks. :mrgreen:

komt omdat je niet genoeg je best doet  :)

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #447 Gepost op: 21 april 2010 - 20:09:26
Voor de duidelijkheid; dat zijn mijn persoonlijke ervaringen met C&J en zelfs met het zachte leder van Santoni en Magnanni, ik deze allen heb moeten inlopen, hetgeen ik bij John Lobb niet behoefde te doen, uiteraard ligt dat aan mijn voeten i.c.m. met de betreffende leesten. :-$

OK, ik kreeg het idee dat dit een beetje als universele waarheid werd gebracht.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #448 Gepost op: 21 april 2010 - 22:41:50
komt omdat je niet genoeg je best doet  :)

Komt omdat hij zo'n groen type is. :mrgreen:

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #449 Gepost op: 22 april 2010 - 08:20:26
Dat je gaat trouwen in een Porsche kan ik begrijpen, in een Honda niet. Of hadden we het hier over trouwpakken?
Een honda trouwpak bestaat [gelukkig] niet [mijn Zegna destijds wel] ik wil niet weten hoe zoiets er uit gaat zien.
Ik ben overigens niet getrouwd in een Porsche maar wel in een.................. Honda  =D>
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“