Hallo heren,
Aankomende september zal ook ik in het huwelijksbootje stappen. Nu de locatie, de datum, etc geregelgd zijn, wordt het tijd om over het pak na te denken.
Nu heb ik deze thread al helemaal doorgenomen en ook wat andere threads over wat wel en wat niet kan.
1,5 week geleden bij de SuSu in Rotterdam naar binnen gelopen en daar had ik niet helemaal de juiste klik. Daarna vorige week een afspraak bij Vanita gehad en daar was het veel beter. Erg gezellig gehad met Alexander en genoeg opties bekeken. Ook een keuze gemaakt en een prijs gehoord.
Mijn vader en moeder willen graag het pak betalen en daarom vond ik het niet helemaal oké om voor een twee-delig pak mijn vader en moedeer helemaal uit te kleden (ba-dum-pssttt). Daar kwam natuurlijk het vest nog bij en dat vond ik gewoon te duur omdat je het maar 1 keer aan hebt. Als je dan de schoenen, das, overhemden etc er nog bij rekent, dan wordt het te duur. Daarom toch maar afgelopen zaterdag een afspraak bij de SuSu voor een MtM. Deze keer erg goed geholpen en ik kreeg van deze stoffen ook duidelijk een beter gevoel.
Het pak wordt dus donker blauw. 100% wol, super 130. Het vestje wil ik off-white. Bij vanita hebben ze me een donker rode schoen voor gezet en hoewel ik in eerste instantie dacht dat het tč zou zijn, maar vond het toch wel mooi. Daardoor nu ook donker rode voering. Denk dat het wel een mooie combinatie wordt.
Specs:
- Napoli MtM
- ticket pocket
- slanted pockets
- sluitknoop zo ver mogelijk laten zakken. Zat naar mijn mening nog 1 cm te hoog, maar hier was wel mee te leven.
- Donker blauw, 100% wol, super 130, 230gr/m
- 4 kissing buttons op de mouwen
- Bordeaux rode voering
- off-white vest met knopen van schelp
De das wil ik eigenlijk matchen met het vestje. Dus ook off-white. Nu dus op zoek naar een donker rode monk strap met bijpassende riem. Budget is ongeveer 200 euro voor schoenen. Iemand een tip?
Erg bedankt voor alle informatie die ik via dit forum heb mogen vergaren!
De definitieve order is nog niet door gezet, omdat ik het nog even moest matchen met de jurk van mijn vriendin, maar die heeft gelukkig ingestemd met blauw ipv antraciet. Dus, zitten er nog vreselijke keuzes in, dan kan ik het nog aanpassen. Jullie zijn hier tenslotte meer van op de hoogte dan ik.