Goedemorgen, I NEED HELP!!
Het duurt nog even maar 30 mei 2014 ga ik trouwen! We willen alles lekker relaxed aanpakken om alles goed te kunnen regelen en lang te kunnen genieten van alle voorpret. Nu ben ik langzaam op zoek gegaan naar een pak. Ik heb al een moodboard gemaakt met bepaalde dingen die ik helemaal te gaaf vind maar het loopt allemaal nogal uiteen. Ik wil geen standaard trouwpak maar iets wat je maar 1 keer van je leven aan zal doen, hip/ stijlvol/ kleurrijk. De kleuren heb ik eigenlijk al wel bepaald. Fuchsia/roze, Oranje, Antraciet/ Grijs en licht blauw. Ik heb al vele ideeën voorbij zien komen en veel pakken die mij aanspraken maar geen van de pakken had het helemaal. Ik moet ook opletten dat het pak door de kleuren niet ordinair word maar wel stijlvol blijft. De pakken van Archetipo spreken mij het meest aan.
Ik zal opschrijven zoals ik het voor me zie:
- Fuchsia/ roze broek met streep of witte broek met roze streep of ruit. Ik ben stiekem bang dat roze in broek schreeuwerig/ ordinair word maar wil deze uitdaging toch aan gaan. Iemand tips?
- Schoenen wil ik gewoon allstars aan kleur ntb. Zit fantastisch en vind het hip onder een mooi pak
- licht blauw bretels en licht blauwe sokken
- manchetknopen met eigen logo erin geslagen/ gegraveerd (we hebben logo laten ontwerpen)
- Wit overhemd oid
- bewerkte jas (zie foto's) en jacket in lichtgrijs en antraciet. Oranje binnenzijde of oranje jacquet oid?
De kleuren wil ik allemaal, ze hoeven niet allemaal nadrukkelijk aanwezig te zijn maar wel aanwezig. Wie heeft nog gave ideeën hierbij?
Dit model jas spreekt mij erg aan maar dan kort aangezien ik 180cm ben en een lange jas mijn korter laat lijken:

Deze uitstraling vind ik gaaf en dit is zoals je ziet erg uiteenlopend:

De uitdaging is dus iets te vinden waardoor ik helemaal een uniek hip knallend maar stijlvol gekleed ben. Ik weet echt niet waar ik moet beginnen en hoe ik nu tot het juiste pak moet komen. Wie kan wil mij op weg helpen en/of begeleiden bij deze uitdaging en mij aan een pak helpen wat stoerder dan stoer is en of wie heeft tips voor mij zonder dat ik een vermogen kwijt ben (ca. 1500,--)?
Alvast dank voor evt. hulp!