Auteur Topic: Zomermode  (107721 keer gelezen)

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Zomermode
Reactie #300 Gepost op: 08 april 2009 - 07:59:41
Ik heb het niet bepaald op korte broeken (en flipflops), maar het zou er mijns inziens toch iets beter op worden wanneer je het witte T-shirt weghaalt.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #301 Gepost op: 08 april 2009 - 08:27:06
Ik heb het niet bepaald op korte broeken (en flipflops), maar het zou er mijns inziens toch iets beter op worden wanneer je het witte T-shirt weghaalt.
Idem.
This, madame, is Versailles.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #302 Gepost op: 08 april 2009 - 08:28:18
Ik sluit me aan bij de wijze woorden van bovenstaande heren.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #303 Gepost op: 08 april 2009 - 10:26:49
Ik sluit me aan bij de wijze woorden van bovenstaande heren.

Idem. Ben ik overigens de enige die deze korte broek een soort afgeknipte 'pantalon' vind? De korte broek Incotex die in het nieuwe aanwinsten topic staan vind ik een stuk meer een korte broek en daarom ook mooier.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #304 Gepost op: 08 april 2009 - 10:43:10
Nee, je bent niet de enige, InMotion. Gelukkig blijft-ie boven de knie, anders was het een heuse ramp. Om onze Siciliaan daarover te citeren:

(...) Driekwartbroeken zijn voor watjes die het van hun vrouw of vriend moeten dragen, het liefst duwend achter de kinderwagen terwijl ze door de week meestal van de steiger af staan te fluiten naar andere vrouwen (dit soort fluit meestal niet naar mannen ) en te boeren of winderigheid vertonen vanuit hoeken waar dat normaal alleen tijdens regulier toiletbezoek vandaan kan komen. (...)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #305 Gepost op: 08 april 2009 - 10:45:46
Helemaal mee eens.
Wordt nog eens versterkt door het contract tussen de relatief dunne benen en wijde pijpen ( idd alsof het een afgeknipte pantalon betreft)
Be yourself no matter what they say

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #306 Gepost op: 10 april 2009 - 00:22:12
Ik wil één dezer dagen een casual zomerpak halen, ws. van linnen. Wit shirt eronder, maar geen das. Mijn vraag is of ik speciaal nog ergens op moet letten bij aanschaf en vooral waar ik dit het beste kan halen. Ik woon in Amsterdam; bij mij om de hoek zit een Society Shop; Oger is vijf minuten verder. Voor een echt goed pak zou ik normaal gesproken naar Meddens gaan, maar dat zit niet meer in Amsterdam en een hele rit voor dit pak vind ik ietwat overdreven. Oger is natuurlijk een slag duurder dan de Society Shop, wat ik eigenlijk een beetje overdreven vind voor een pak als dit. Daarnaast heeft Oger het op de site over 'blazers', wat voor mij reden genoeg is daar nóóit iets te kopen.
Ik zoek iets wat tegelijk onopvallend en opvallend is: het moet er uitspringen, maar niet eruit zien alsof het eruit wil springen. Egale kleur dus, iets van lichtgrijs of misschien heel lichtbruin.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
Reactie #307 Gepost op: 10 april 2009 - 07:57:59
Waarom zou je nooit iets bij Oger gaan kopen, vanwege de terminologie die zij gebruiken? Jouw favoriete artiest zingt ook wel eens een valse noot, wil niet zeggen dat je nooit meer naar hem/haar luistert..

Als Oger mooie spullen heeft, welke zij blazer noemen, merk je dat alleen bij de aankoop, daarna nooit meer. Maar als je niet te veel wilt spenderen aan een linnen zomerpak, dan is Society inderdaad een idee. Maar ook dan ligt het er maar net aan welke wensen en eisen je aan het pak stelt. Afhankelijk daarvan kun je zelf besluiten of Oger of wel Society Shop daaraan kan voldoen.

Voorwaarts!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #308 Gepost op: 10 april 2009 - 08:03:08
Ik zoek iets wat tegelijk onopvallend en opvallend is: het moet er uitspringen, maar niet eruit zien alsof het eruit wil springen.

Zit je in de politiek?

Mediaman

• Gast
Reactie #309 Gepost op: 10 april 2009 - 09:43:52
Pauw Mannen ook in de buurt.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #310 Gepost op: 10 april 2009 - 09:46:13
Herzog aan de singel misschien die heeft meestal wel mooie linnenpakken van Magee etc.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #311 Gepost op: 10 april 2009 - 10:01:21
Zou liever een blazer van Oger willen dan een pak van de Society shop.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #312 Gepost op: 10 april 2009 - 10:42:24
Is het zo erg, de Society Shop? Ik zit er niet zo in. Ik zal in ieder geval eens gaan kijken bij de Pauw en Herzog :)

Waarom zou je nooit iets bij Oger gaan kopen, vanwege de terminologie die zij gebruiken? Jouw favoriete artiest zingt ook wel eens een valse noot, wil niet zeggen dat je nooit meer naar hem/haar luistert..

Als Oger mooie spullen heeft, welke zij blazer noemen, merk je dat alleen bij de aankoop, daarna nooit meer. Maar als je niet te veel wilt spenderen aan een linnen zomerpak, dan is Society inderdaad een idee. Maar ook dan ligt het er maar net aan welke wensen en eisen je aan het pak stelt. Afhankelijk daarvan kun je zelf besluiten of Oger of wel Society Shop daaraan kan voldoen.

Voorwaarts!

Dat is natuurlijk waar, het is meer dat ik het woord 'blazer' associeer met goedkope winkels die jasjes ophangen met alle knoopjes dicht, om maar wat te noemen. Winkels die niet weten hoe het hoort. En als je niet weet hoe het hoort, hoe kun je me dan iets verkopen wat wel is zoals het hoort? Maar misschien doe ik nu iets te snobbistisch.

Zit je in de politiek?

Godzijdank niet ;)
Laatst bewerkt op: 10 april 2009 - 10:45:16 door Janus

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
Reactie #313 Gepost op: 10 april 2009 - 11:33:09
Is jouw eerlijke en oprechte mening ergens over, dat is an sich niet verkeerd. Maar neem van Narci, de Oger-leek, maar aan, dat ze wel weten hoe het moet hoor. ;)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #314 Gepost op: 10 april 2009 - 11:36:28
Is jouw eerlijke en oprechte mening ergens over, dat is an sich niet verkeerd. Maar neem van Narci, de Oger-leek, maar aan, dat ze wel weten hoe het moet hoor. ;)

Dat dacht ik ook, daarom verbaast het me ook zo dat ze het over blazers en colberts hebben.