Lekker even vloeken in de kerk.
Kon het topic waar ik deze foto's oorspronkelijk in wilde posten niet meer tegen. Gelukkig staan ze hier ook prima

.

De kleur wit van het overhemd en de (Paul&Shark) broek komen perfect overeen. De riem heeft de kleur van de slippers en de trademark kleur
(en) (groen)rood
(groen) past weer bij de binnenkant van de kraag en het stiksel op het overhemd.
Niet iedereen zijn smaak, dat wist ik van tevoren. Persoonlijk vind ik het een goede, frisse combinatie.
De tijd dat ik twee koters heb rond huppelen is gelukkig nog in de verre toekomst. Daarom kan dit nu nog, als vader zou ik namelijk niet gezien willen worden in een korte broek. Thans, dat idee/ideaalbeeld heb ik.
Nu lees ik al een tijdje mee maar heb nog geen Paul&Shark voorbij horen komen. Niemand te spreken over dit merk? Heb twee van deze korte broeken en persoonlijk vind ik ze prima. Niet zo duur als twee broeken gelezen in een ander topic (€ 180,- en € 200+,-) maar met een € 150,- per stuk ook niet 'el cheapo' te noemen. Zelf ben ik er aardig over te spreken.
Gegroet!