Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531500 keer gelezen)

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #255 Gepost op: 01 december 2009 - 14:36:45
Ach ja jammer :(, ene Menco Nieuwenhuis heeft anders nog wel een December actie hahaha :roll:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

BPT

• Bekijk profiel
Reactie #256 Gepost op: 01 december 2009 - 14:46:00
Ik was ook erg teleurgesteld dit nieuws te lezen. Ik heb net Menco's blog gezien. Hoewel een aardige actie, is het toch net wat minder aantrekkelijk met een studentenbudget :P

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #257 Gepost op: 01 december 2009 - 15:07:40
Is dit legit? Nieuwe gebruiker (alleen de twee bovenstaande posts op zijn naam), een reactie van 'SuSu-headquarters' met een tikfout en een taalfout c.q. tikfout... Het komt op mij niet extreem geloofwaardig over.

Kan natuurlijk ook gewoon de teleurstelling zijn die spreekt  :wink:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #258 Gepost op: 01 december 2009 - 15:42:41
Ik ben het eens met Ramone. Volgens mij is het SuSu beleid (oei, WW2?) om geen uitspraken te doen over een actie tenzij die actie zeer nabij is. Toen ik het personeel in Rotterdam ondervroeg kreeg ik een ontwijkend antwoord.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #259 Gepost op: 01 december 2009 - 15:46:49
Wanneer was die laatste actie? Toch ergens in maart dit jaar of zo? Zal best nog even duren dan...

BPT

• Bekijk profiel
Reactie #260 Gepost op: 01 december 2009 - 15:47:37
Is dit legit? Nieuwe gebruiker (alleen de twee bovenstaande posts op zijn naam), een reactie van 'SuSu-headquarters' met een tikfout en een taalfout c.q. tikfout... Het komt op mij niet extreem geloofwaardig over.

Kan natuurlijk ook gewoon de teleurstelling zijn die spreekt  :wink:

@ Ramone:
Well, you got me there Sherlock. Wellicht kan je ons ook gelijk vertellen wat iemand in hemelsnaam te winnen heeft bij het "vervalsen" van een bericht van SuSu klantenservice  ](*,)

Misschien wil je anders zelf even de moeite te nemen om een mailtje richting SuSu te schieten (info@suitsupply.nl).

Ik hou het erop dat de teleurstelling je naar het hoofd is gestegen.

@ Morley:
Wat jij stelt is zeer goed mogelijk, het kan nou eenmaal beleid zijn om geen uitspraken over acties te doen. Dit is echter een heel ander antwoord dan Ramone die mijn "legitimacy" in twijfel trekt.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #261 Gepost op: 01 december 2009 - 16:07:48

@ Morley:
Wat jij stelt is zeer goed mogelijk, het kan nou eenmaal beleid zijn om geen uitspraken over acties te doen. Dit is echter een heel ander antwoord dan Ramone die mijn "legitimacy" in twijfel trekt.

Wellicht heb je de zin "Ik ben het eens met Ramone" over het hoofd gezien  :wink:

Mijn vermoeden dat jij een SuSu'er bent wordt nu alleen maar versterkt  :mrgreen:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #262 Gepost op: 01 december 2009 - 16:17:16

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #263 Gepost op: 01 december 2009 - 16:28:52
^^ Typisch gevalletje van: wie heeft de langste Ramon jr.

BPT

• Bekijk profiel
Reactie #264 Gepost op: 01 december 2009 - 17:00:46
Wellicht heb je de zin "Ik ben het eens met Ramone" over het hoofd gezien  :wink:

Mijn vermoeden dat jij een SuSu'er bent wordt nu alleen maar versterkt  :mrgreen:

Tsja, tegen zo'n sterk argument valt uiteraard niets in te brengen.

Ramone, gezien jij het spelltje "Vind de verborgen SuSu medewerker" hebt gewonnen, mag jij in het filiaal in Urk een pochetje komen uitzoeken  :-({|=

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #265 Gepost op: 01 december 2009 - 17:04:24
Het is weer komkommertijd. ;)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #266 Gepost op: 01 december 2009 - 17:07:57
^^ Typisch gevalletje van: wie heeft de langste Ramon jr.
Ok, ik moet thee ruimen  :lol:

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #267 Gepost op: 01 december 2009 - 17:35:11
Tsja, tegen zo'n sterk argument valt uiteraard niets in te brengen.

Ramone, gezien jij het spelltje "Vind de verborgen SuSu medewerker" hebt gewonnen, mag jij in het filiaal in Urk een pochetje komen uitzoeken  :-({|=

Hehe, en jij bent sowieso de meest spectaculaire 'nieuwkomer' van de afgelopen weken, en dat binnen twee uur na registratie! Geef me je adres in Urk even, dan kom ik het pochetje wel langsbrengen.

En nu on-topic!

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #268 Gepost op: 01 december 2009 - 20:51:02
Wanneer was die laatste actie? Toch ergens in maart dit jaar of zo? Zal best nog even duren dan...

Rond januari; het jaar daarvoor ook, geloof ik.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #269 Gepost op: 30 december 2009 - 23:07:56
Heren,

Ik zit toch in dubio, heb vorige week mijn  eerste maathemden bij SuSu opgehaald en denk dat de mouwen te lang zijn, je kan dit ook in het nieuwe aanwinsten topic zien .

nu heb ik het shirt gewassen en gestreken en vandaag aangedaan en twijfel of ik nog terug zal gaan om er iets aan te laten doen. In de spiegel lijkt het wel mee te vallen maar op de foto vind ik dat weer anders.

ik wil graag horen wat jullie vinden :

1. Is 1 x wassen en dragen te kort om een conclusie te trekken of gaat het geen verschil meer maken ?
2. Vergis ik me en is er niet veel mis met de mouwen, sommige foto's die ik voorbij zie komen lijken niet heel verschillend te zijn.

vergeef me de spijkerbroek bij het hemd maar ik wilde de foto maken en ging toch de deur niet uit vandaag, ik moe st hard ehmmm werken op de xbox  :mrgreen:

if i stop lying i just disappoint you