Marol ook in Chinese handen, maar nog steeds gemaakt in Italië, het zegt inderdaad niks - eens. Daarnaast was het Eastern Europe, niet China, maar dat zal inderdaad klok, klepel.
Zat net het Caruso topic door te spitten, en idd, post van mezelf teruggevonden dat die winkel in 2013 is aangepast.
En deze post, ook interessant. Incl Oost Europa connectie.
Roemenie, daar zit toch dat OP Projgfbgbfnhngjhjmkkkjnogwat?
Volgens mijn vaste Carusoboer is het merk, dat door een Chinese groep is overgenomen, bezig aan een soort upgrading. Momenteel zou maar 30% van de productie naar retail (onder eigen merknaam) gaan. De rest van de productie is bestemd voor andere merken (Ralph Lauren bijvoorbeeld). Nu vinden de Chinezen dat de eigen retail te weinig winst genereert. Daarom willen ze de prijzen (en mogelijk ook de kwaliteit of beter gezegd de finesse) opdrijven. In New York is al een flagship store waar het goedkoopste RTW-pak 3.000 euro kost. Eén van de telgen van de Caruso-familie heeft ondertussen een atelier in Roemenië overgenomen, en daar zal men waarschijnlijk de productie van andere merken gaan doen.
Het advies van mijn onvolprezen Carusoboer: als je nog een pak van Caruso wil laten maken, wacht er dan niet te lang mee.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Toen dus nog niet overgenomen, Fosun is er voor 35% ingestapt. In 2017 dus meerderheidsbelang. Die Angeloni zat er voor 35% in, wellicht heeft Angeloni zijn investering te gelde gemaakt toen...