Auteur Topic: Ralph Lauren Purple Label  (53411 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #45 Gepost op: 03 januari 2005 – 23:14:46
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chris"
voor dat geld zou ik een finamore laten maken, of zelfs een goedkope kiton kan.


Persoonlijk bevalt de stijl van Borrelli me meer dan Finamore. Finamore is gewoon waanzinnig mooi gemaakt natuurlijk, maar ik geef de voorkeur aan kleine dikke knoopjes ipv grotere platte. bijv.
In wezen hebben jullie allen gelijk Borrelli extreem mooi hemd Finamore waanzinig goed gemaakt met een dunne knoop.Maar op de keeper beschouwd is Finamore toch de betere hemd zonder twijfel durf ik te zeggen als Borrelli fanaat :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #46 Gepost op: 03 januari 2005 – 23:15:36
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chris"
voor dat geld zou ik een finamore laten maken, of zelfs een goedkope kiton kan.


Persoonlijk bevalt de stijl van Borrelli me meer dan Finamore. Finamore is gewoon waanzinnig mooi gemaakt natuurlijk, maar ik geef de voorkeur aan kleine dikke knoopjes ipv grotere platte. bijv.
In wezen hebben jullie allen gelijk Borrelli extreem mooi hemd Finamore waanzinig goed gemaakt met een dunne knoop.Maar op de keeper beschouwd is Finamore toch de betere hemd zonder twijfel durf ik te zeggen als Borrelli fanaat :wink:

Ik heb ze bij Sartoria bekeken, maar het is buiten de maakwijze ook de stijl die je aan moet trekken he? :)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
RL Purple Label
Reactie #47 Gepost op: 03 januari 2005 – 23:16:49
Citaat van: "Huey"
Ik heb ze bij Sartoria bekeken, maar het is buiten de maakwijze ook de stijl die je aan moet trekken he? :)

Het shirt moet je aantrekken, de stijl moet je aanspreken :P
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #48 Gepost op: 03 januari 2005 – 23:20:54
He :roll:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #49 Gepost op: 03 januari 2005 – 23:21:21
Ik vind borrelli's ook erg mooi qua maakwijze, alleen de stof van 1 confectie borrelli kan 2 chris'en omvatten....niet erg mooi dus.
en als ik me dan toch aan high end maatwerk waag ga ik liever voor een wat exclusievere finamore....borrelli kan altijd nog toch?

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #50 Gepost op: 03 januari 2005 – 23:54:03
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Huey"
Ik heb ze bij Sartoria bekeken, maar het is buiten de maakwijze ook de stijl die je aan moet trekken he? :)

Het shirt moet je aantrekken, de stijl moet je aanspreken :P


Je bent scherp vandaag Nexus  :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
RL Purple Label
Reactie #51 Gepost op: 04 januari 2005 – 02:03:46
Ontopic graag, anders moet ik weer gaan splitsen  :wink:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #52 Gepost op: 10 augustus 2005 – 23:30:07
Heb vandaag m'n eerste PL hemd gekocht. Snit vind ik ้rg Engels (ruim en schouders sluiten niet mooi aan) Dit terwijl ik het al een maat kleiner heb gekocht als ik normaal heb (heb het dus niet in de winkel gepast. Het is er ้้n met cut-away collar en die is echt erg mooi. Stof is ook mooi maar qua maakwijze is het eerder vergelijkbaar met Corneliani dan met handgemaakte shirts van Barba/Kiton.

Tevens heb ik een zwembroek ervan gekocht. Over overpriced gesproken, origineel retail is €189 :shock:  terwijl je dat er ab-so-luut niet aan af ziet, dessin is wel weer leuk.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Aaron

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #53 Gepost op: 27 maart 2006 – 14:36:18
Toen ik met mijn ouders in Florida was tijdens de kerstvakantie, had ik voor $35 een Italiaans PL shirt gekocht (origineel $300). Het is mijn best passende shirt tot nu toe, maar er zit nog steeds erg veel overtollige stof bij m'n taille. De tailor van Orian (die ik gisteren ontmoet heb), kon overigens zien dat het shirt door Lorenzini gemaakt was :idea: .

Nu maar wachten op mijn cut-to-the-bone Orian mtm's  :D ....

Napoleon

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #54 Gepost op: 27 maart 2006 – 14:42:05
Citaat van: "Vodka"
Heb vandaag m'n eerste PL hemd gekocht. Snit vind ik ้rg Engels (ruim en schouders sluiten niet mooi aan) Dit terwijl ik het al een maat kleiner heb gekocht als ik normaal heb (heb het dus niet in de winkel gepast. Het is er ้้n met cut-away collar en die is echt erg mooi. Stof is ook mooi maar qua maakwijze is het eerder vergelijkbaar met Corneliani dan met handgemaakte shirts van Barba/Kiton.

Tevens heb ik een zwembroek ervan gekocht. Over overpriced gesproken, origineel retail is €189 :shock:  terwijl je dat er ab-so-luut niet aan af ziet, dessin is wel weer leuk.

daar suggereer je mee dat je niet de retail prijs hebt betaalt  :D
vertel vodka...

Jason

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #55 Gepost op: 27 maart 2006 – 23:24:02
Out, slet.

Napoleon

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #56 Gepost op: 27 maart 2006 – 23:34:41
tuo tel

Toriander

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #57 Gepost op: 16 juni 2006 – 14:52:37
had me graag zo'n shirt aangeschaft maar is niet te vinden in Belgi๋.. Ik zal een reisje naar Amsterdam moeten maken denk ik..

edit: eigenlijk vind ik de extreme cutaway van udeshi nog mooier maar die is nog moeilijker te verkrijgen, en duurder

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #58 Gepost op: 16 juni 2006 – 15:03:50
Citaat van: "Toriander"
had me graag zo'n shirt aangeschaft maar is niet te vinden in Belgi๋.. Ik zal een reisje naar Amsterdam moeten maken denk ik..

edit: eigenlijk vind ik de extreme cutaway van udeshi nog mooier maar die is nog moeilijker te verkrijgen, en duurder


In Brussel zit toch een shop van RL?

Huey

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #59 Gepost op: 16 juni 2006 – 15:04:56
In Antwerpen zit naast Louis Vuitton ook een RL shop waar ze PL verkopen.