Auteur Topic: Ralph Lauren Purple Label  (57302 keer gelezen)

TheShirtmakersGuild

• Bekijk profiel
Ralph Lauren Purple Label. Waar te koop?
Reactie #105 Gepost op: 12 juni 2007 - 22:34:27
Bedankt heren voor alle goede tips. 300 euro is zeker niet goedkoop voor een hemd, maar er zijn zo van die momenten (of is dat een afwijking die enkel bij mij voorkomt   :roll:  ) dat je oog op iets valt en dat je dat gewoon moet hebben, kost wat kost. En dan speelt de prijs niet zo'n grote rol. Het zijn kwaliteitshemden, al betaal je natuurlijk een meerprijs omdat het onder de naam Ralph Lauren wordt verkocht. RLPL heeft idd prachtige gekleurde hemden met witte cutaway boord.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 12 juni 2007 - 23:05:08
Ik kan me in jou vinden veel succes met de eventuele aankoop van het shirt.

Huey

• Gast
Reactie #107 Gepost op: 13 juni 2007 - 01:37:53
Citaat van: "TheShirtmakersGuild"
Bedankt heren voor alle goede tips. 300 euro is zeker niet goedkoop voor een hemd, maar er zijn zo van die momenten (of is dat een afwijking die enkel bij mij voorkomt   :roll:  ) dat je oog op iets valt en dat je dat gewoon moet hebben, kost wat kost. En dan speelt de prijs niet zo'n grote rol. Het zijn kwaliteitshemden, al betaal je natuurlijk een meerprijs omdat het onder de naam Ralph Lauren wordt verkocht. RLPL heeft idd prachtige gekleurde hemden met witte cutaway boord.

Je hebt helemaal gelijk. Heb ook een PL hemd en ben er erg blij mee. Ze hebben vaak toch net even wat apartere (modieuzere?) dingen dan merken zoals Barba, Borrelli etc.

Napoleon

• Gast
Reactie #108 Gepost op: 13 juni 2007 - 14:33:27
voor dat geld heb je van nagenoeg alle merken MTM dan ga je toch geen RLPL RTW kopen?!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #109 Gepost op: 13 juni 2007 - 18:24:02
Soms vinden mensen rtw dingen mooi en dat kan wel eens duur zijn.Ik kan best begrijpen dat hij ondanks de prijs van 300 euro dat hemd graag wil hebben.Tuurlijk is het een doorn in het oog voor de mensen op dit forum die alleen maar maatwerk dragen dat iemand 300 euro wil betalen voor een rtw shirt.

Huey

• Gast
Reactie #110 Gepost op: 13 juni 2007 - 18:53:02
Citaat van: "Napoleon"
voor dat geld heb je van nagenoeg alle merken MTM dan ga je toch geen RLPL RTW kopen?!

RLPL heeft gewoon af en toe wat apartere designs en ik vind het een erg leuke serie. Zou het er best voor over hebben. Heb in de RL shop in Dubai ook flink ingeslagen. Maar zo vind ik ook Boss af en toe nog leuke hemden hebben en dat wordt hier natuurlijk helemaal afgezeken.

Huey

• Gast
Reactie #111 Gepost op: 13 juni 2007 - 18:53:39
Citaat van: "gusto napolitano"
Soms vinden mensen rtw dingen mooi en dat kan wel eens duur zijn.Ik kan best begrijpen dat hij ondanks de prijs van 300 euro dat hemd graag wil hebben.Tuurlijk is het een doorn in het oog voor de mensen op dit forum die alleen maar maatwerk dragen dat iemand 300 euro wil betalen voor een rtw shirt.

Jij draagt toch ook niet alleen maar maatwerk? Er zijn genoeg leuke dingen zo in de winkel te koop.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 13 juni 2007 - 18:55:30
Precies en als een rtw artikel mij bevalt dan koop ik dat ongeacht...

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #113 Gepost op: 13 juni 2007 - 18:55:38
Had het gister er hier toch ook over open staan voor dingen en kortzichtigheid op het forum... is met dit hetzelfde..

Napoleon

• Gast
Reactie #114 Gepost op: 13 juni 2007 - 20:42:41
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Napoleon"

RLPL heeft gewoon af en toe wat apartere designs en ik vind het een erg leuke serie. Zou het er best voor over hebben. Heb in de RL shop in Dubai ook flink ingeslagen. Maar zo vind ik ook Boss af en toe nog leuke hemden hebben en dat wordt hier natuurlijk helemaal afgezeken.
kan ik me voorstellen dat RLPL bijzonder is. Maargoed gewoon het idee. Wat betreft je boss hemden, helemaal mee eens. Ik ben helemaal niet zo ge-orienteerd dat alles wat duur is handwerk etc is

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 13 juni 2007 - 20:52:48
Het is natuurlijk wel een apart hemd wat topic starter bedoelt.Mooi cut away boord op die purple label hemden.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #116 Gepost op: 13 juni 2007 - 21:00:04
Citaat van: "gusto napolitano"
Het is natuurlijk wel een apart hemd wat topic starter bedoelt.Mooi cut away boord op die purple label hemden.

Zijn idd heel mooie shirts. De gaafste zijn die met een witte Keaton kraag, heel erg cut-away en dubbele manchet. Elk seizoen hebben ze wel een aantal van deze modellen in leuke stofjes en kleurtjes.
In NY hadden zo er voor spring een heel mooie met zwart en fel roze stripe. Te gek. Hier jammer genoeg niet te bespeuren.

:wink:
Where has all the glamour gone?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 13 juni 2007 - 21:06:32
Misschien in de Brussel store Snob.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #118 Gepost op: 13 juni 2007 - 21:11:14
Neen ook niet  :cry:
Zal nog eens naar NY moeten  :D
Where has all the glamour gone?

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 06 juli 2007 - 13:54:58
Citaat van: "Alboreto"
Purple Label wordt toch nog steeds gemaakt door Lorenzini. Dan zou ik eerder daar naar kijken. Zeker goedkoper dan 300 euro en kwalitatief niet minder goed dan wat ze voor RLPL maken.

Mits de Keaton boord door Lorenzini gebruikt mag worden bij shirts onder eigen naam. Nog even een plaatje omdat de boord zo cool is  :)

Schaamteloos gejat van drljva van SF.net