Auteur Topic: Ralph Lauren Purple Label  (53621 keer gelezen)

Jason

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #15 Gepost op: 06 december 2004 – 23:01:55
daar zit zeker wat in. voor mij is bijv. ralph lauren nog best geschikt, aangezien het er goed uitziet (op de soms erg wijde overhemden na) en niet zo heel snel stukgaat (financieen/uitgaan)

guest45

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #16 Gepost op: 06 december 2004 – 23:21:12
Hmm.....volgens mij is een RL hemd niet duurzamer dan een Zara oid hemd toch?
Pakken van RLPL worden door corneliani gemaakt is mij verteld.

@ Huey....Bij Versace en zo betaal je niet alleen voor het merk, maar ook voor het ontwerp (lang niet bij alle kleedingsstukken hoor).  Maar over het algemeen heeft een versace broek toch meer details dan een levi's oid.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #17 Gepost op: 06 december 2004 – 23:26:05
Citaat van: "Chris"
Hmm.....volgens mij is een RL hemd niet duurzamer dan een Zara oid hemd toch?

Ik hoop niet dat die meuk van Zara 99 euro kost? :roll:

guest45

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #18 Gepost op: 06 december 2004 – 23:33:54
nee....zeker niet, weet niet zeker heb er geen hemden van...maar bijden worden wel in the far east geproduceert

Jason

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #19 Gepost op: 06 december 2004 – 23:39:04
wie kijkt op yvra.nl en zoekt naar posts van danny zal de waarheid over puprple label vinden..

en die vind je niet in italie verzeker ik je

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #20 Gepost op: 07 december 2004 – 12:39:38
Corneliani maakt de Black label pakken, St-Andrews , Cantarelli en Chester Barrie maken RLPL.
Overigens, Made in Italy hoeft niet te betekenen dat de confectie geheel in Italie gemaakt is. De meederheid van het werk moet in Italie gedaan worden, de rest kan bijvoorbeeld in China in elkaar gezet worden. Ik weet niet precies hoe deze meerderheid gemeten wordt, maar als het bijvoorbeeld in tijd gemeten wordt, dan kan een overhemd op de knopen en knoopsgaten geheel in China gemaakt worden en kunnen de knopen en knoopsgaten er handmatig in Italie worden opgezet (a 20 minuten per
knoopsgat).

Jason

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #21 Gepost op: 01 januari 2005 – 16:08:15
zitten hier retail mensen? ik hoor namelijk net van iemand dat ralph lauren polo's voor e28 worden ingekocht door winkels.  mocht dat zo zijn geeft het namelijk wel een leuk inzicht in de retailbranche

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #22 Gepost op: 01 januari 2005 – 16:52:30
Citaat van: "Jason"
zitten hier retail mensen? ik hoor namelijk net van iemand dat ralph lauren polo's voor e28 worden ingekocht door winkels.  mocht dat zo zijn geeft het namelijk wel een leuk inzicht in de retailbranche

Ik ben geen retail persoon, maar zoiets heb ik ook een keer gehoord. Het zou mij niets verbazen en ik kijk er ook niet echt van op. Die dingen worden voornamelijk in landen gemaakt waar de arbeid geen drol kost dus voor een super laag bedrag kun je ze maken. En winkels moeten nou eenmaal verdienen, iedereen koopt het toch wel.

Jason

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #23 Gepost op: 01 januari 2005 – 17:30:19
maar dit laat zien dat het erom gaat een imago hebben zowel als winkel als merk (of soms creeren) en dan een paar moneymakers ertussen te zetten

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #24 Gepost op: 01 januari 2005 – 17:42:01
Ga morgen winkelen in de p.c hooft zal morgen eens binnen lopen bij Rl.Ben er nog nooit binnen geweest bij Oger vragen ze me wel eens om er eens te gaan kijken omdat een verkoper van atelier italia er nu zit en ik hem al een tijdje niet meer heb gezien.Denk niet dat ik er wat koop.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #25 Gepost op: 01 januari 2005 – 17:49:16
Citaat van: "gusto napolitano"
Denk niet dat ik er wat koop.


Goh echt?? :roll:  :P

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #26 Gepost op: 01 januari 2005 – 17:58:47
Ja echt :wink:  zal wel wat bij Oger worden
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
RL Purple Label
Reactie #27 Gepost op: 01 januari 2005 – 18:08:38
en terecht...RL :-#

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #28 Gepost op: 01 januari 2005 – 20:26:48
Citaat van: "Jason"
zitten hier retail mensen? ik hoor namelijk net van iemand dat ralph lauren polo's voor e28 worden ingekocht door winkels.  mocht dat zo zijn geeft het namelijk wel een leuk inzicht in de retailbranche


Misschien nog wel minder. Op kleding zitten enorme marges. Wat zal een Borrelli inkoopkosten? €80? €100? €120?
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
RL Purple Label
Reactie #29 Gepost op: 01 januari 2005 – 21:30:01
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Jason"
zitten hier retail mensen? ik hoor namelijk net van iemand dat ralph lauren polo's voor e28 worden ingekocht door winkels.  mocht dat zo zijn geeft het namelijk wel een leuk inzicht in de retailbranche


Misschien nog wel minder. Op kleding zitten enorme marges. Wat zal een Borrelli inkoopkosten? €80? €100? €120?
Er zal best genoeg marges op kleding zitten maar daar denk ik maar niet bij na als ik wat koop.
Support your local Mikey Fuoco chapter.