Verschilt natuurlijk ook sterk per persoon. Wat ik bedoelde te zeggen is niet dat ik aanneem dat elk PL shirt zo zit, maar dat het shirt op de foto ergg mooi zit
PS: Alles kan vermaakt worden toch
De pasvorm zoals de site doet overkomen is absoluut niet overeenkomstig met de werkelijkheid. Dat wordt aan de achterkant gewoon afgespeld.
Citaat van: "Snob"Citaat van: "gusto napolitano"Het is natuurlijk wel een apart hemd wat topic starter bedoelt.Mooi cut away boord op die purple label hemden.Zijn idd heel mooie shirts. De gaafste zijn die met een witte Keaton kraag, heel erg cut-away en dubbele manchet. Elk seizoen hebben ze wel een aantal van deze modellen in leuke stofjes en kleurtjes.In NY hadden zo er voor spring een heel mooie met zwart en fel roze stripe. Te gek. Hier jammer genoeg niet te bespeuren. Gisteren in Parijs - onze nationale feestdag ontvlucht - heb mijn shirt gevonden en gekocht waarvan eerder sprake en dit aan -65% - leve de solden !This is it:http://www.ralphlauren.com/category/index.jsp?categoryId=2568342&cp=1795706&SMR=1&ab=ln_men_categories_shirts
Citaat van: "gusto napolitano"Het is natuurlijk wel een apart hemd wat topic starter bedoelt.Mooi cut away boord op die purple label hemden.Zijn idd heel mooie shirts. De gaafste zijn die met een witte Keaton kraag, heel erg cut-away en dubbele manchet. Elk seizoen hebben ze wel een aantal van deze modellen in leuke stofjes en kleurtjes.In NY hadden zo er voor spring een heel mooie met zwart en fel roze stripe. Te gek. Hier jammer genoeg niet te bespeuren.
Het is natuurlijk wel een apart hemd wat topic starter bedoelt.Mooi cut away boord op die purple label hemden.
CitaatDe pasvorm zoals de site doet overkomen is absoluut niet overeenkomstig met de werkelijkheid. Dat wordt aan de achterkant gewoon afgespeld.Remeber die foto die clay eens gepost heeft van een hemd in de RL store.. zaten ook 12 spelden in .. maar wat een mooie pasvorm Maar moet zeggen dat ik het hemd op de site uiterst fraai vind..
nice, zit ie net zo als op de foto (of is ie helemaal afgespeld?)
Citaat van: "Napoleon"nice, zit ie net zo als op de foto (of is ie helemaal afgespeld?)^^