Auteur Topic: Santoni  (1763732 keer gelezen)

Huey

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #660 Gepost op: 05 april 2005 - 22:21:15
Citaat van: "gusto napolitano"
Vreem eigenlijk dat berlutti hier niet te koop is.Of heb ik het mis zag wel dat je om de zoveel tijd bij oger terecht kan voor maatwerk.

Te kleine markt denk ik, de modellen zijn ook erg onnederlands en dan nog die prijzen.

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #661 Gepost op: 05 april 2005 - 22:49:45
Citaat van: "Vodka"
Iedereen loopt opeens met dat model :cry:

Toch zou ik voor een lichtere neus gaan :P

Anyway, mooie schoen dus. Alleen nu nog even goede spanners kopen :idea:

Ik kreeg deze spanners erbij van de schoenenzaak en volgens hem is er vrijwel geen verschil met spreidspanners, maar ik twijfel nog een beetje........

Hij zei ook dat Santoni's groot vallen, maar volgens jullie weer klein....

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #662 Gepost op: 05 april 2005 - 23:17:24
Citaat van: "Jacob"
Ik kreeg deze spanners erbij van de schoenenzaak en volgens hem is er vrijwel geen verschil met spreidspanners, maar ik twijfel nog een beetje........

Hij zei ook dat Santoni's groot vallen, maar volgens jullie weer klein....

Santoni valt juist groot en die spanners zijn opzich goed alleen na verloop van tijd krijg je echt een uitgedrukte hiel. Ik zou het risico niet nemen en gewoon even spreidspanners halen en deze inruilen...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #663 Gepost op: 05 april 2005 - 23:18:15
Mooie schoenen Jacob. Zo in het echt zien ze er een stuk beter uit dan op het eerder geplaatste plaatje.

Regouin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #664 Gepost op: 06 april 2005 - 09:09:05
Bij mij heb ik die Santoni's 1 maat kleiner gekocht dan wat ik bij boss had (die ook al groot vielen bij mij) ik heb een maat 42 Santoni (of 8) maar bij sportschoenen zit ik al gauw op 44/45, hier zit dus een vrij fors verschil tussen.
Waarom gaat iedereen ineens de zelfde schoenen kopen, dan is het ook niet leuk meer :P, moet ik ze volgende week maar weer inruilen. En zijn spreidspanners inderdaad zoveel beter dan die dingen die Jacob erin heeft zitten (die heb ik namelijk ook, 4 stuks ofzo).
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel III
Reactie #665 Gepost op: 06 april 2005 - 12:03:35
Citaat van: "FokLex"

en die spanners zijn opzich goed alleen na verloop van tijd krijg je echt een uitgedrukte hiel. Ik zou het risico niet nemen en gewoon even spreidspanners halen en deze inruilen...

Roger that!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #666 Gepost op: 06 april 2005 - 12:21:27
Citaat van: "Bonne"
Mooie schoenen Jacob. Zo in het echt zien ze er een stuk beter uit dan op het eerder geplaatste plaatje.

Het is net als met sex, in real life in beter dan online :D

Ik las dat iemand een bijpassende riem op een Italiaanse site had gevonden? Ik ga eind april naar Italie ivm mijn eerder afgelaste bezoek aan Milaan, dus misschien kan ik iets betekenen? Ik moet ook voor iemand scheercreme meenemen...... Wie ook alweer?

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #667 Gepost op: 06 april 2005 - 12:35:21
Oh je bezoek naar Milaan was afgelast! Ik vond het al jammer dat ik niets meer hoorde over m'n scheercrème...

In Rome zit in een zijstraatje aan Piazza Navona een klein lederboetiekje met mooie riemen.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #668 Gepost op: 06 april 2005 - 15:42:26
Ga misschien van de zomer naar Rome, maar eerst maar eens hier in de stad zoeken...

Vandaag wel een beetje pijn geleden in m'n nieuwe aanwinsten, maarja wie mooi wil zijn.... Jammer dat de zwarte letters wegslijten uit de oranje binnenkant.

Maarja ik heb ook wel een beetje zweetvoeten :oops:

Wouter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #669 Gepost op: 06 april 2005 - 15:56:02
Hallo,

Ik ben zojuist even bij Tijsen langs geweest voor mijn eerste ervaring met Santoni's  :cry:  :cry:  :cry: , nu wil ik ze, nee, ik MOET ze hebben :twisted: . Ik vond alleen dat ze vrij weinig schoenen hadden staan, 7-8 paar denk ik en die ik heel erg mooi vond stond er juist niet, dus ik ga waarschijnlijk binnenkort even naar Maastricht, of hebben ze daar niet veel meer staan? Hoe zit het overigens met de prijzen, scheelt dat nog waar je ze koopt?

Ik heb overigens wel 2 potjes LCA meegenomen, blank en zwart. Ik ga zo dadelijk even kijken of ik mijn Prada laarsjes ( :shock: ja ik zei Prada :lol: ) weer op kan poetsen. Na een behandeling met lca ook even in de vriezer proppen?

groet van een blije en toch angstig voor wat de toekomst gaat brengen voor mijn portemonnee,
Wouter

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #670 Gepost op: 06 april 2005 - 15:56:52
Bij S&S hebben ze best veel modellen staan, je kan ook van te voren even bellen?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #671 Gepost op: 06 april 2005 - 17:42:19
Citaat van: "Regouin"
Bij mij heb ik die Santoni's 1 maat kleiner gekocht dan wat ik bij boss had (die ook al groot vielen bij mij) ik heb een maat 42 Santoni (of 8) maar bij sportschoenen zit ik al gauw op 44/45, hier zit dus een vrij fors verschil tussen.
Waarom gaat iedereen ineens de zelfde schoenen kopen, dan is het ook niet leuk meer :P, moet ik ze volgende week maar weer inruilen. En zijn spreidspanners inderdaad zoveel beter dan die dingen die Jacob erin heeft zitten (die heb ik namelijk ook, 4 stuks ofzo).
Een geluk koop ik nooit de zelfde santoni als jullie. :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #672 Gepost op: 06 april 2005 - 17:43:42
Citaat van: "Wouter"
Hallo,

Ik ben zojuist even bij Tijsen langs geweest voor mijn eerste ervaring met Santoni's  :cry:  :cry:  :cry: , nu wil ik ze, nee, ik MOET ze hebben :twisted: . Ik vond alleen dat ze vrij weinig schoenen hadden staan, 7-8 paar denk ik en die ik heel erg mooi vond stond er juist niet, dus ik ga waarschijnlijk binnenkort even naar Maastricht, of hebben ze daar niet veel meer staan? Hoe zit het overigens met de prijzen, scheelt dat nog waar je ze koopt?

Ik heb overigens wel 2 potjes LCA meegenomen, blank en zwart. Ik ga zo dadelijk even kijken of ik mijn Prada laarsjes ( :shock: ja ik zei Prada :lol: ) weer op kan poetsen. Na een behandeling met lca ook even in de vriezer proppen?

groet van een blije en toch angstig voor wat de toekomst gaat brengen voor mijn portemonnee,
Wouter
Het is te hopen dat je vannacht nog rustig kan slapen :D

guest45

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #673 Gepost op: 06 april 2005 - 19:13:12
Citaat van: "Jacob"
Ga misschien van de zomer naar Rome, maar eerst maar eens hier in de stad zoeken...

Vandaag wel een beetje pijn geleden in m'n nieuwe aanwinsten, maarja wie mooi wil zijn.... Jammer dat de zwarte letters wegslijten uit de oranje binnenkant.

Maarja ik heb ook wel een beetje zweetvoeten :oops:

och..wat boei de binnenkant nou het is (net g)een meisje; zolang t er maar leuk uitziet en lekker ehh loopt :lol:

Romaé

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #674 Gepost op: 06 april 2005 - 19:15:35
@wouter

ligt er net aan wat voor leer je Prada's zijn, laat anders een paar foto's zien?