Auteur Topic: Santoni  (1763738 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel III
Reactie #705 Gepost op: 15 april 2005 - 09:38:57
Citaat van: "bracco"
C&J is echt soms prachtig en hebben ook een mooie pasform. Edward Green is voornamelijk in afwerking vrijwel subliem.  Zou zeker monkstraps van C&J kopen, al zijn die van Santoni ook erg mooi.

TIP:

Bij Nero in Amsterdam hebben ze een vrij grote partij mooie zandkleurige monksraps (laag en hoog) van Sutor Mantelassi, in wezen erg mooi, en ik geloof erg goedkoop. van 429,00 voor iets onder de 200.

Ik heb ze beiden voorig jaar gekocht en ze zitten altijd heerlijk

Hey da's een leuke tip! Heb je een foto? :9~
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #706 Gepost op: 15 april 2005 - 09:49:39
heey, denk je dat ik nu naar Nero even zou kunnen bellen. Om te vragen of het klopt dat ze een paar flink afgeprijsde schoenen hebben staan in maar 11 of is dat gek?

FFW

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #707 Gepost op: 15 april 2005 - 09:56:51
Ik belde net en die man die vroeg of ik gek was :lol:
Volgens hem waren er geen afgeprijsde mantellasi's

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #708 Gepost op: 15 april 2005 - 10:38:38
Ik heb even naar een foto gezocht maar kan niet echt iets vinden. je moet een beetje denken aan een gewoon halfhoge sutor maar dan met een monkstrap, beetje zandkleurig tegen het grijze aan, erg bijzonder.

Ik heb ze EERGISTEREN  nog gezien! had nog overwogen een paar extra mee te nemen maar ze hadden mijn maat niet. Het is trouwens de enige winkel waar ik dit model van Matelassi gezien heb.

199,95 zoiets, monkstrap halfhoog en laag. stonden beneden onder de spijkerbroeken op de grond en boven op de pakkenafdeling ook.

FFW

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #709 Gepost op: 15 april 2005 - 10:40:36
weet je of ze een maatje 11 erbij hadden?

FFW

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #710 Gepost op: 15 april 2005 - 10:42:36
en trouwens, er is toch maar een winkel van NERO. Op de heiligeweg.

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #711 Gepost op: 15 april 2005 - 10:43:32
Citaat van: "FFW"
weet je of ze een maatje 11 erbij hadden?

nou niet zeker meer. ik heb maat 7 of 8, en ik kan me alleen nog herinneren dat er vrij grote maten waren, Mantelassi gaat al niet zo groot, dus ik neem aan dat ze ze wel hebben.

Ik zag trouwens dat Zwartjes weer Santoni verkoopt en Edward Green...

FFW

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #712 Gepost op: 15 april 2005 - 10:44:34
o, mooi zo. Het enige nadeel van schoenwinkels vind ik dat ze nooit lekkere uitverkoop hebben. Die modewinkels moeten er echt vanaf voor de volgende collectie.

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #713 Gepost op: 15 april 2005 - 10:50:12
Citaat van: "FFW"
o, mooi zo. Het enige nadeel van schoenwinkels vind ik dat ze nooit lekkere uitverkoop hebben. Die modewinkels moeten er echt vanaf voor de volgende collectie.

Ja idd, de ergste uitverkoop vind ik zwartjes, dat is echt geen porum, verder natuurlijk Oger, ook niet veel soeps. ben niet zo'n uitverkoop man.

Trouwens er werken daar 4 mensen, en 2 daar van zijn erg humeurig altijd. je moet een jonge man hebben of een gezete man van in de 50.

FFW

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #714 Gepost op: 15 april 2005 - 10:51:54
hmmm, het lijkt me wel wat. Maar om nu naar amsterdam te gaan voor schoenen waarvan de verkoper zegt dat hij ze niet heeft en ik dus niet weet of ze in mijn maat zijn. Maandag ben ik in Amsterdam maar dan heb je kans dat er helemaal niks meer staat.
Bracco, kom jij eigenlijk vaak bij die JOJO winkel? Zo ja, zou je dan af en toe kunne kijken of ze mooie sokken/schoenen maat 11 hebben staan. Ze verkopen namelijk een of ander italiaans merk schoen (Botti of zo) en die vond ik laatst best wel mooi.

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel III
Reactie #715 Gepost op: 15 april 2005 - 10:57:36
Ja ik kom de hele dag door in amsterdam (woon en werk er) en kom soms wel drie keer op een dag langs die winkel.

ik koop er alleen sokken. De rest is wel aardig maar een beetje net niet. het zijn ook restpartijen, maar wel van hoge kwaliteit. Voorig jaar dus een vrijwel perfecte Loro piana super 120 broek gekocht, onafgewerkt, voor 80 euro. precies mijn maat....nou daarom kijk ik nog wel eens, maar de meeste sokken in mijn maat neem ik ook vrij snel mee, vooral de cashmir en de katoenen (niet de zijden mafia sokken kopen, die smeren je ze meteen aan, je gaat er meteen doorheen, wel leuk om te hebben)
voor de rest koop ik mijn sokken bij Pauw (eigen merk, Facconable)NewTailor (pantherella) en soms The English Hatter (Gallo, bestaat niet meer maar heb de laatste keer alles meegenomen, Falke)

ik zal kijken of ze maat 11 hebben.

en trouwens, gewoon bellen, als ze ze echt niet hebben moet je natuurlijk niet gaan

FFW

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #716 Gepost op: 15 april 2005 - 10:59:45
Oké bedankt.

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #717 Gepost op: 15 april 2005 - 11:07:49

over instappers, is dit te licht voor ons natte kl... landje?, mij lijkt ie helemaal top bij mn witte jasje en met een mooie jeans en hemd met lichtblauwe streep...

FFW

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #718 Gepost op: 15 april 2005 - 11:10:05
Ik vind het mooier als ze wat donkerder zijn. Deze kleur is zeeeeeer besmettelijk. Maar als je ze koopt voor twee maanden kan het wel.

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel III
Reactie #719 Gepost op: 15 april 2005 - 11:13:58
jammer he? wit jasje is ook zo iets.. :lol: