Meetings
Pas op mijn rollator is voorzien van Nos en Chipset en klokje
Heeft iemand al een bijpassende riem gevonden?
Citaat van: "gusto napolitano"Meetings Ik had het er met Vodka even over, maar wij kunnen binnenkort best even een drag race doen
Citaat van: "Huey"Citaat van: "gusto napolitano"Meetings Ik had het er met Vodka even over, maar wij kunnen binnenkort best even een drag race doen Dan stap ik nog bij jou in ook, heef Gusto een gewichtsvoorsprong
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Huey"Citaat van: "gusto napolitano"Meetings Ik had het er met Vodka even over, maar wij kunnen binnenkort best even een drag race doen Dan stap ik nog bij jou in ook, heef Gusto een gewichtsvoorsprong Denk het niet, denk dat de auto dan alsnog lichter is?
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Huey"Citaat van: "gusto napolitano"Meetings Ik had het er met Vodka even over, maar wij kunnen binnenkort best even een drag race doen Dan stap ik nog bij jou in ook, heef Gusto een gewichtsvoorsprong Denk het niet, denk dat de auto dan alsnog lichter is?Denk dat we een locomotief op het dak moeten binden om op gelijk gewicht te komen als die DB7
Santoni schoenen! Santoni schoenen! Santoni schoenen! Santoni schoenen! Santoni schoenen! Santoni schoenen!
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Huey"Citaat van: "gusto napolitano"Meetings Ik had het er met Vodka even over, maar wij kunnen binnenkort best even een drag race doen Dan stap ik nog bij jou in ook, heef Gusto een gewichtsvoorsprong Denk het niet, denk dat de auto dan alsnog lichter is?Denk dat we een locomotief op het dak moeten binden om op gelijk gewicht te komen als die DB7 Santoni schoenen! Santoni schoenen! Santoni schoenen! Santoni schoenen! Santoni schoenen! Santoni schoenen!
wat heb je ze leuk gepositioneerd!