Auteur Topic: Santoni  (1763686 keer gelezen)

Lexiun

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #285 Gepost op: 07 maart 2005 - 20:17:48
hej, anders vinden jullie ze wel gelijk :O welke site komen die plaatjes vandaan ? en wat zijn de kosten van deze schoenen

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #286 Gepost op: 07 maart 2005 - 20:19:18
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Bonne"
Het leer ziet er trouwens best bijzonder uit, soort van 2 kleuren in een...

Is vaak bij Santoni he :)

Bij de 'normale' schoenen wel ja, maar vind het bijzonder dat het ook in de sportschoenen collectie zo is.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #287 Gepost op: 07 maart 2005 - 20:19:35

Idd heuy altijd mooi leer bij santoni.

Huey

• Gast
Santoni - Deel II
Reactie #288 Gepost op: 07 maart 2005 - 20:20:33
Citaat van: "Lexiun"
hej, anders vinden jullie ze wel gelijk :O welke site komen die plaatjes vandaan ? en wat zijn de kosten van deze schoenen

De adviesprijs is geloof ik rond de 260 euro en ik heb ze ooit eens toegemaild gekregen van de importeur n.a.v. een verzoek om de Club Collectie.

Uit de mailinglist:

Citaat
Geachte klant,

Wij zijn verheugd U mede te delen dat er in de Quote van maart 2005 wederom een advertentie zal worden geplaatst van het merk Santoni.

Dit maal is er gekozen voor een retroschoen uit de Santoni Club collectie.
Het betreft hier het model 6705 in het patinacalf  Old First 02.
Een voorbeeld van de afbeelding vindt U bijgaand. We willen U er graag op wijzen dat er meerdere zoolvarianten van dit model op de markt zijn.

Voor de advertentie is de keus gevallen op de afgebeelde zool en niet voor de egaal bruine zool (t.moro/t.moro).

Consumenten die op deze advertentie reageren worden automatisch doorverwezen naar de Santoni dealers in hun omgeving.

Van den Assem zou ze moeten hebben. Maar ik kom eigenlijk nooit in Rotterdam. VIP krijgt geloof ik ook wat Clubs binnen.

Huey

• Gast
Santoni - Deel II
Reactie #289 Gepost op: 07 maart 2005 - 20:21:02

Bij de 'normale' schoenen wel ja, maar vind het bijzonder dat het ook in de sportschoenen collectie zo is.

Daarom vind ik die Club Collectie ook zo gaaf :)

Lexiun

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #290 Gepost op: 07 maart 2005 - 20:22:57
Heb je heel toevallig het e-mail adres voor me. Ga ik ze ook eens mailen voor adressen van retailers.

Huey

• Gast
Santoni - Deel II
Reactie #291 Gepost op: 07 maart 2005 - 20:25:15
Heb je heel toevallig het e-mail adres voor me. Ga ik ze ook eens mailen voor adressen van retailers.

http://www.beerens-international.nl/index2.php

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #292 Gepost op: 07 maart 2005 - 22:14:56

Citaat
Geachte klant,

Wij zijn verheugd U mede te delen dat er in de Quote van maart 2005 wederom een advertentie zal worden geplaatst van het merk Santoni.

Dit maal is er gekozen voor een retroschoen uit de Santoni Club collectie.
Het betreft hier het model 6705 in het patinacalf  Old First 02.
Een voorbeeld van de afbeelding vindt U bijgaand. We willen U er graag op wijzen dat er meerdere zoolvarianten van dit model op de markt zijn.

Voor de advertentie is de keus gevallen op de afgebeelde zool en niet voor de egaal bruine zool (t.moro/t.moro).

Consumenten die op deze advertentie reageren worden automatisch doorverwezen naar de Santoni dealers in hun omgeving.

Van den Assem zou ze moeten hebben. Maar ik kom eigenlijk nooit in Rotterdam. VIP krijgt geloof ik ook wat Clubs binnen.

Ben twee weken terug bij VIP (Haarlem) geweest, daar vertelden ze me dat er niets uit de Club collectie in hun collectie zal komen. Dit model heb ik volgens mij wel bij Klijsen gezien in Den Haag.
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #293 Gepost op: 07 maart 2005 - 22:16:12
Wellicht ook wel bij van Assem

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #294 Gepost op: 07 maart 2005 - 22:20:39
Citaat van: "Vodka"
Ben twee weken terug bij VIP (Haarlem) geweest, daar vertelden ze me dat er niets uit de Club collectie in hun collectie zal komen. Dit model heb ik volgens mij wel bij Klijsen gezien in Den Haag.

@Huey: ik wil donderdag wel even bij Klijssen voor je kijken, kom er dan toch langs.

Huey

• Gast
Santoni - Deel II
Reactie #295 Gepost op: 07 maart 2005 - 23:38:47
Citaat van: "Vodka"

@Huey: ik wil donderdag wel even bij Klijssen voor je kijken, kom er dan toch langs.

Hey dat zou geweldig zijn :)

Lexiun

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #296 Gepost op: 09 maart 2005 - 21:40:23
Citaat van: "gusto napolitano"
Wellicht ook wel bij van Assem

Geachte heer Westerveld,

De dichtstbijzijnde dealer is natuurlijk Hermans Schoenen in Utrecht. Echter heeft deze zaak dit model niet ingekocht. Andere dealers die het meest in de buurt liggen zijn:

- Van Doorn in Amersfoort / Tel. 033 4613371
- Van den Assem in Rotterdam / Tel. 010 2519374
- Manwood in Amsterdam / Tel. 020 4682615

Dit zijn de dealers die de club collection hebben aangeschaft

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #297 Gepost op: 09 maart 2005 - 21:44:49
Ik was trouwens bij Hermans vandaag en ze hadden ook Santoni per Hermans ofzo staan. Is dit nieuw?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #298 Gepost op: 09 maart 2005 - 21:52:15
Citaat van: "FokLex"
Ik was trouwens bij Hermans vandaag en ze hadden ook Santoni per Hermans ofzo staan. Is dit nieuw?
Dat zal best wel tegenwoordig heeft elke zaak wel een per hupelepup in de collectie.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #299 Gepost op: 09 maart 2005 - 22:02:59
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "FokLex"
Dat zal best wel tegenwoordig heeft elke zaak wel een per hupelepup in de collectie.

ok niks speciaals dus
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.