't Is iig allemaal blake rapid ja terwijl er een bordje goodyear naast staat. Maar ik vraag me wel af of als er alleen maar Goodyear staat dat niet kan betekenen dat ze op de goodyear machine gemaakt zijn. Wat wij hier altijd met Goodyear aanduiden moet volgens mij Goodyear welted zijn.
Hoe dan ook, ik vind het op zijn minst misleidend als je een bordje goodyear naast Blake rapid gemaakte schoenen zet. Volgens mij was de conclusie enige tijd geleden ook al dat die goodyear schoenen van vdAssem van vorig seizoen allemaal Blake waren gemaakt. Het interesseert mij persoonlijk geen ene f of de schoenen op een goodyear machine zijn gemaakt of op een door een Lamborghini V12 aangedreven supersonische Dunlop naaimachine, waar het om gaat is de maakwijze. Is die goodyear (welted) of niet. De maakwijze is het doorslaggevende criterium, niet de machine waarmee en dat weten ze bij vdA natuurlijk ook wel.
(Voor de azijnpissers: De Goodyear van de machine heeft geen band (hehe) met de Goodyear van de Eagles, etc. Dus die opmerking over Dunlop was een geintje.)