Auteur Topic: Santoni  (1766487 keer gelezen)

Jason

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1875 Gepost op: 11 maart 2006 - 16:55:46
Via Borgognona: loopt ten zuiden van en paralel aan de via Condotti.

Is het Villa Borghese park leuk?

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1876 Gepost op: 11 maart 2006 - 16:56:44
Citaat van: "Merlino"
Offtopic: Spaanse trappen vind ik eigenlijk een van de minst boeiende stukken van Rome. Ik zit liever op een bankje bij de kunstenaars op Piazza Navona of op het monument van de onbekende soldaat (Piazza Venezia) met uitkijk op het colosseum.

sint-pietersplein is mijn favoriete locatie!

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1877 Gepost op: 11 maart 2006 - 17:33:33
Ben vandaag bij Van den Assem geweest, dat viel vies tegen hee! Die hebben even een fijne prijsverhoging doorgevoerd lijkt het.

€525 voor een paar blake-rapid gemaakte instappers, anyone?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1878 Gepost op: 11 maart 2006 - 17:37:52
Voortaan van Assem dan maar mijden eventueel naar Sir Max gaan of dergelijke.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1879 Gepost op: 11 maart 2006 - 17:46:01
Was toch al een beetje mijn conclusie, word daar ook nooit prettig en deskundig geholpen.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1880 Gepost op: 11 maart 2006 - 17:54:25
hehe die verkoopsters zijn inderdaad ook niet echt kundig op herenschoenen gebied... Verder als "passen ze?" komen ze niet....
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1881 Gepost op: 11 maart 2006 - 17:55:43
Maar goed voor Rotterdam is het gewoon een leuke zaak die Santoni verkoopt naast Oger.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1882 Gepost op: 11 maart 2006 - 17:58:29
Ja, maar wil je zoveel geld geven aan mensen die je niet goed helpen? Ga ik liever naar Sir Max (hoewel ik daar nog nooit ben geweest maar ben wel benieuwd).

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1883 Gepost op: 11 maart 2006 - 18:01:27
Dat zal dan je eerst volgende trip worden Merlino.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1884 Gepost op: 11 maart 2006 - 18:04:01
Voor schoenen wel ja :) Hoewel, ik ben ook wel benieuwd hoe de schoenen van Russo Italia eruitzien. Als 't goed is zijn ze nu ongeveer binnen.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VII
Reactie #1885 Gepost op: 11 maart 2006 - 18:43:42
Ja, maar wil je zoveel geld geven aan mensen die je niet goed helpen? Ga ik liever naar Sir Max (hoewel ik daar nog nooit ben geweest maar ben wel benieuwd).

Het zal je zeker niet tegenvallen, al is ie niet goedkoop (wat betreft santoni dan, maar ligt ook aan de kwalitatief stuk beter lijn die hij voert!!!)  Maar wel heeeeel kundig en erg proffesioneel en gepassioneerd! En dat is mij heel veel waard imho!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Jason

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1886 Gepost op: 12 maart 2006 - 01:26:28
Citaat van: "gusto napolitano"
Maar goed voor Rotterdam is het gewoon een leuke zaak die Santoni verkoopt naast Oger.

Helaas is de standaard maakwijze van hun Santoni''s blake rapid, vorig seizoen was de standaard Goodyear terwijl de prijs gelijk is gebleven of zelfs omhoog gegaan. Ook weinig normale (lees: mooie) modellen meer.
Maar iemand die er echt verstand van heeft zou dit moeten bevestigen. Iig hebben alle normale modellen zo'n stiknaad aan de binnenkant.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1887 Gepost op: 12 maart 2006 - 10:53:53
't Is iig allemaal blake rapid ja terwijl er een bordje goodyear naast staat. Maar ik vraag me wel af of als er alleen maar Goodyear staat dat niet kan betekenen dat ze op de goodyear machine gemaakt zijn. Wat wij hier altijd met Goodyear aanduiden moet volgens mij Goodyear welted zijn.

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1888 Gepost op: 12 maart 2006 - 11:23:50
't Is iig allemaal blake rapid ja terwijl er een bordje goodyear naast staat. Maar ik vraag me wel af of als er alleen maar Goodyear staat dat niet kan betekenen dat ze op de goodyear machine gemaakt zijn. Wat wij hier altijd met Goodyear aanduiden moet volgens mij Goodyear welted zijn.
Hoe dan ook, ik vind het op zijn minst misleidend als je een bordje goodyear naast Blake rapid gemaakte schoenen zet. Volgens mij was de conclusie enige tijd geleden ook al dat die goodyear schoenen van vdAssem van vorig seizoen allemaal Blake waren gemaakt. Het interesseert mij persoonlijk geen ene f of de schoenen op een goodyear machine zijn gemaakt of op een door een Lamborghini V12 aangedreven supersonische Dunlop naaimachine, waar het om gaat is de maakwijze. Is die goodyear (welted) of niet. De maakwijze is het doorslaggevende criterium, niet de machine waarmee en dat weten ze bij vdA natuurlijk ook wel.

(Voor de azijnpissers: De Goodyear van de machine heeft geen band (hehe) met de Goodyear van de Eagles, etc. Dus die opmerking over Dunlop was een geintje.)
esus saves, George Nelson withdraws!

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1889 Gepost op: 12 maart 2006 - 13:01:09
is die Lamborghini V12 dan ook een geintje :P

Maar het mag inderdaad niet kunnen dat je word misleid.. Alhoewel ik betwijfel dat de dames in de winkel het besef hebben dat ze vekeerde bordjes naast de schoenen hebben staan.
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]