Auteur Topic: Santoni  (1766485 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1935 Gepost op: 22 maart 2006 - 15:32:55
Kom ze maar even showen als je ze hebt dan!
(niels uitstel-mans  :wink: )

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1936 Gepost op: 22 maart 2006 - 16:59:51
Citaat van: "Niels"
Na eindelijk het geld van mn ouders te hebben gekregen ga ik komende zaterdag de Santoni 6144 kopen.

http://picserver.student.utwente.nl/i/JMA1X55A9VLQ?PHPSESSID=9cdc9475a40ac61ebed35710529ce3a0

Had dit model trouwens ook nog nooit gezien:

Die onderste heb ik.. :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1937 Gepost op: 22 maart 2006 - 18:21:14
Citaat van: "Napoleon"
Kom ze maar even showen als je ze hebt dan!
(niels uitstel-mans  :wink: )

Hahah, jaja ik weet het...

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1938 Gepost op: 22 maart 2006 - 18:21:31
Citaat van: "Lex"
Na eindelijk het geld van mn ouders te hebben gekregen ga ik komende zaterdag de Santoni 6144 kopen.

http://picserver.student.utwente.nl/i/JMA1X55A9VLQ?PHPSESSID=9cdc9475a40ac61ebed35710529ce3a0

Hele gave schoen!

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VII
Reactie #1939 Gepost op: 22 maart 2006 - 20:41:21

Je hebt een mooie suede santoni monk uitgezocht Niels, maar ik wil je toch ff atenderen op het bestaan van de C&J wakefeld op de 348 leest... Als je die bij S&S ziet staan, ben je gelijk verkocht. Hij kost net als de santoni EUR 375,- maar is wel van een goodyear maakwijze itt de rapid blake van Santoni. Ik weet ook niet zeker wat je maat is, maar bij S&S krijgen ze binnen 3 weken weer een hele serie wakefields binnen!!
Je zou het echt eens moeten proberen!!

Zie hier!:

Door de spiegel, en de 348 leest krijg je en mooie slanke langgerekte schoen. Één bijzonder pluspuntje voor de Santoni is de schitterende gesp. Bij de C&J is die ook erg mooi maar iets eenvoudiger!!! :-k

Ik wens je een fijne ervaring en een wijs besluit toe!! [-o<
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Jason

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1940 Gepost op: 22 maart 2006 - 20:51:11

wie was eerst? E. G. of A. S?

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1941 Gepost op: 22 maart 2006 - 20:53:46
Citaat van: "Jason"

wie was eerst?

Ik neem aan dat EG eerder was aangezien de santoni's uit de zomercollectie van 2005 komen...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1942 Gepost op: 22 maart 2006 - 21:01:47
Citaat van: "Migliore"

Je hebt een mooie suede santoni monk uitgezocht Niels, maar ik wil je toch ff atenderen op het bestaan van de C&J wakefeld op de 348 leest... Als je die bij S&S ziet staan, ben je gelijk verkocht. Hij kost net als de santoni EUR 375,- maar is wel van een goodyear maakwijze itt de rapid blake van Santoni. Ik weet ook niet zeker wat je maat is, maar bij S&S krijgen ze binnen 3 weken weer een hele serie wakefields binnen!!

Zie hier!:

Door de spiegel, en de 348 leest krijg je en mooie slanke langgerekte schoen. Één bijzonder pluspuntje voor de Santoni is de schitterende gesp. Bij de C&J is die ook erg mooi maar iets eenvoudiger!!! :-k

mischien kraam ik nu wel onzin uit maar is het niet zo dat door de spiegel de C&J's weer veel groter -lees: breder - lijken dan de santoni's? Ik zou iig voor de Santoni gaan in dit geval!
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1943 Gepost op: 22 maart 2006 - 21:05:12

Zie hier!:

Migliore, thanks voor de tip. Ik ga zaterdag een uurtje met mn huisgenoot (welke dan aan het werk is bij S&S) enkele modellen passen van de verschillende merken. Zal ook zeker eens naar dit model kijken! Zie er in ieder geval goed uit.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1944 Gepost op: 22 maart 2006 - 21:38:01
Citaat van: "Eli"

Zie hier!:

mischien kraam ik nu wel onzin uit maar is het niet zo dat door de spiegel de C&J's weer veel groter -lees: breder - lijken dan de santoni's? Ik zou iig voor de Santoni gaan in dit geval!

Ik wil het geen onzin noemen Eli, maar het klopt iig voor deze schoen niet. Het effect komt met name ook door de 348 leest die erg smal en langgerekt is. In dit geval is de combi met de spiegel extra mooi.
Ik snap je punt wel, er zijn vaak modellen met een spiegel die inderdaad ietsje "lomper" lijken.
Je zou de schoen in het echt moeten zien!!

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1945 Gepost op: 22 maart 2006 - 21:40:17

Migliore, thanks voor de tip. Ik ga zaterdag een uurtje met mn huisgenoot (welke dan aan het werk is bij S&S) enkele modellen passen van de verschillende merken. Zal ook zeker eens naar dit model kijken! Zie er in ieder geval goed uit.

Veel plezier iig. Ik ken die knul wel, hij heeft me ook wel vaker geholpen.
Bij hem heb ik die mooie Brigg plu gekocht. En ik heb met hem staan kijken naar een paar semi broque Tods! Het was niet in mijn maat, en hij kon het niet zonder voorbehoud bestellen. Dus maar van af gezien omdat ik geen idee had hoe de fit was.

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1946 Gepost op: 22 maart 2006 - 22:13:15
Ben opzoek naar wat meer pics van de 6144 en andere santoni's. Iemand een site waar een overzicht van de verschillende santoni's te vinden is?

De website van Santoni laat er maar weinig zien.

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1947 Gepost op: 23 maart 2006 - 00:11:40
Citaat van: "Lex"
... Had dit model trouwens ook nog nooit gezien:

Oger heeft een monk die hier erg veel op lijkt, met een in het oog lopend verschil dat het een opanca is (misschien zijn er nog meer verschillen, maar dan zou ik ze naast elkaar moeten zien). Ik vind die opanca helemaal niets, maar dit daarentegen is een heel mooie schoen.
esus saves, George Nelson withdraws!

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1948 Gepost op: 23 maart 2006 - 09:32:49
.
Het patina is erg mooi en die naad over de tip is ook erg fraai gedaan...
Welke make is dit? Goodyear?[/quote]

jawel

Huey

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1949 Gepost op: 25 maart 2006 - 00:31:09
Ik weet wel dat ik voorlopig geen Santoni's meer koop. Heb er genoeg van. Heb nu 6 of 7 paar, maar een paar heeft een deuk i/d neus, twee andere (lichte) waterbobbeltjes en weer een ander paar watervlekjes. Gemiddeld heb ik rond de 480 per paar betaald ofzo.

Zonde, vind 't nog steeds de mooiste schoenen die te koop zijn. Maar denk dat ik maar overstap op EG ofzo.