Auteur Topic: Santoni  (1766484 keer gelezen)

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1950 Gepost op: 25 maart 2006 - 11:26:40
Citaat van: "Huey"
Ik weet wel dat ik voorlopig geen Santoni's meer koop. Heb er genoeg van. Heb nu 6 of 7 paar, maar een paar heeft een deuk i/d neus, twee andere (lichte) waterbobbeltjes en weer een ander paar watervlekjes. Gemiddeld heb ik rond de 480 per paar betaald ofzo.

Zonde, vind 't nog steeds de mooiste schoenen die te koop zijn. Maar denk dat ik maar overstap op EG ofzo.

Goed dat ik dit nu lees.... heb over een half uur een afspraak staan bij S&S voor de 6144.....

:wink:

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1951 Gepost op: 25 maart 2006 - 11:36:40
Die 6144s blijven echt prima bij mij hoor, gewoon kopen :)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1952 Gepost op: 25 maart 2006 - 11:38:18
Citaat van: "Niels"
Ik weet wel dat ik voorlopig geen Santoni's meer koop. Heb er genoeg van. Heb nu 6 of 7 paar, maar een paar heeft een deuk i/d neus, twee andere (lichte) waterbobbeltjes en weer een ander paar watervlekjes. Gemiddeld heb ik rond de 480 per paar betaald ofzo.

Zonde, vind 't nog steeds de mooiste schoenen die te koop zijn. Maar denk dat ik maar overstap op EG ofzo.

Goed dat ik dit nu lees.... heb over een half uur een afspraak staan bij S&S voor de 6144.....

dus? :roll:

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1953 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:08:04
Citaat van: "Immanuel"

dus? :roll:

Gewoon gekocht  :lol:

incl. rochester spanners.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1954 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:28:14
Gongrats!
Zijn het nou die santoni's geworden waar je al een jaar over praat of is het de impulsaankoop C&J geworden?

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1955 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:34:34
Citaat van: "Napoleon"
Gongrats!
Zijn het nou die santoni's geworden waar je al een jaar over praat of is het de impulsaankoop C&J geworden?

:lol:  nee het zijn gewoon de 6144 suede monkstrap geworden.

Zie pics.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1956 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:38:00
ziet er goed uit nilez!

nu alleen nog wat vaken aandoen dan die noble blue (volgens mij zitten ze nog in de verpakking  :wink: - trouwens ik zou die dingen gewoon aftrappen! - santoni's zijn 2x geiler!)

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1957 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:46:30
ziet er goed uit nilez!

nu alleen nog wat vaken aandoen dan die noble blue (volgens mij zitten ze nog in de verpakking  :wink: - trouwens ik zou die dingen gewoon aftrappen! - santoni's zijn 2x geiler!)

Je moet me maar eens voor zo'n hockeyfeestje uitnodigen! Zal ik ze speciaal voor jou aandoen  :wink:

Ik ga trouwens komende week een borelli maathemd laten aanmeten bij Van Overeem.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1958 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:48:36
ziet er goed uit nilez!

Je moet me maar eens voor zo'n hockeyfeestje uitnodigen! Zal ik ze speciaal voor jou aandoen  :wink:

Ik ga trouwens komende week een borelli maathemd laten aanmeten bij Van Overeem.

ik zou als ik jou was ook even bij montulet gaan kijken naar Barba maatwerk, erg fraai, iets goedkoper dan borrelli dacht ik (190-210 E)

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1959 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:50:33
ziet er goed uit nilez!

ik zou als ik jou was ook even bij montulet gaan kijken naar Barba maatwerk, erg fraai, iets goedkoper dan borrelli dacht ik (190-210 E)

Doe ik zeker! Kwam jij komende week nou eten?

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1960 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:55:42
voor hoeveel euro?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel VII
Reactie #1961 Gepost op: 25 maart 2006 - 13:56:27
Gongrats!

Zie pics.

Volgens mij is dit SF schoen #2. Mooi schoentje!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1962 Gepost op: 25 maart 2006 - 14:00:56
voor hoeveel euro?

O, dus je wil er zelfs voor betalen?? :lol:

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1963 Gepost op: 25 maart 2006 - 14:01:11
Citaat van: "Sergio"
Gongrats!

Zie pics.

Volgens mij is dit SF schoen #2. Mooi schoentje!

Thanks! Ben er zeer blij mee!

Ik heb maat 9, heb bijvoorbeeld bij vB 10. Scheelt dus een hele maat. 10 en 9,5 van Santoni vielen iets te ruim.

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1964 Gepost op: 25 maart 2006 - 14:15:21
goeie schoen, weer es een ouderwets stijlforum proficiat verhaal! veel plezier ermee!

@huey, dagobert duck had bescherming over zn schoenen hoe heet dat ook al weer? Misschien iets voor jou.. ik ken het probleem, daar hebben we het met pakken ook al over gehad, waar gewerkt wordt..