Alles mag hier gezegd worden! Maar ik koop iets kleins als een riem liever ergens in de buurt, om daar nou speciaal voor naar Eindhoven te gaan. Maar sowieso eerst maar de schoen kopen in de sale 
En als je nou eens een tussenstop maakt in Eindhoven op weg naar Maastricht voor een bezoek aan Shoes & Shirts? (Waar ze ook riemen verkopen, maar anderen kunnen je waarschijnlijk meer over de prijzen daar vertellen.) Prachtige stad, Maastricht. Iedere keer dat ik er ben, schijnt de zon. Shoes & Shirts is zo'n reis wel waard. Geweldig aanbod aan Lattanzi, Edward Green, Bettanin e Venturi, Crockett & Jones, Santoni en een van de weinige zaken waar je Amerikaanse shell cordovan schoenen kan kopen (meen van Alden). En de mensen die er werken, vertellen graag over de schoenen die ze verkopen, ook als je aangeeft dat je nu niets wil kopen. Ik heb er laatst een paar schoenen gekocht en ik ben nergens zo goed geholpen als bij Shoes & Shirts. Dit is een zaak waar ik mezelf over 30 jaar nog schoenen zie kopen.