Auteur Topic: Punto Italiano  (24831 keer gelezen)

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #60 Gepost op: 18 september 2008 – 16:02:33
sorry maar noble blue, pantherella, jc en circle of gentleman* (de combi die ik draag vandaag) is toch niet echt een arbeiderslook maar eigen stijl en kwaliteit of zie ik dat nou verkeerd.

Anyway, Tom succes. Ook met de verhuisplannen!

*hoge 3-knoops boord/contrast manchetten en boord.....

Dank voor de succeswens! 't zal spannend worden, maar wel iets om naar uit te zien.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #61 Gepost op: 18 september 2008 – 23:54:49
Anyway, Tom succes. Ook met de verhuisplannen!

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #62 Gepost op: 19 september 2008 – 17:47:53
Leuk verhaal Tom, ik ken dergelijke acties eigenlijk alleen van tv.  :mrgreen: Veel succes met je business en je emigratie.  :)

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #63 Gepost op: 19 september 2008 – 22:52:58
Daar ken ik het eigenlijk ook alleen van.. tot over een paar weken. Maar ik houd jullie zo af en toe wel op de hoogte. Maar dan wel on topic!

Gibson

  • Gebruiker
  • Berichten: 319
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #64 Gepost op: 22 september 2008 – 21:41:40
Sommige shirtjes vind ik best te doen. Alleen waarom vanaf mt. 39?
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #65 Gepost op: 23 september 2008 – 15:29:05
Tsja, keuze gemaakt bij de eerste collectie. Volgende collectie zal ook 38 bevatten. Kleiner?? Dat wordt lastig, maar ik sluit op den duur niets uit.

Sommige zijn te doen? Blij dat te horen. Je hoeft natuurlijk niet alles mooi te vinden ;-)

Topdude

  • Gebruiker
  • Berichten: 450
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #66 Gepost op: 23 september 2008 – 16:24:41
Spuit elf komt ook nog even 2 cent bijdragen:

Aangezien ik voor het laatst 4 jaar geleden in Milaan nog een aardig shirt heb gekocht met een hoge boord en 3 jaar geleden meewarig werd aangekeken toen ik het nog waagde te spreken van een shirt met hoge boord, is het safe te zeggen dat "het hoge boord" in Italie toch vooral passι is.
In Nederland zie ik ze nog steeds voorbij komen en gepresenteerd worden als "nieuw". Circle of Gentlemen heeft ze ook nog, meen ik.

Naar mijn idee toch maar niet doen zo'n rolkraag.

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #67 Gepost op: 24 september 2008 – 13:04:07
Ben zelf ook geen fan van de hele hoge boorden (3 knoops etc.; ook niet in mijn collectie); Circle of Gentlemen heeft ze inderdaad wel. Een tweeknoops boord vind ik echter wel mooi & beschaafd.

In Italiλ (en begint in NL trouwens ook) is het nu weer 't kleine boordje wat de klok slaat. Heel klein zelfs. Ontwikkelingen zijn wel leuk, maar verwacht niet dat de (internet)markt hier al klaar voor is. Zakelijk is het sowieso natuurlijk geen porum.

Stef

  • Gebruiker
  • Berichten: 225
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #68 Gepost op: 25 september 2008 – 15:11:26
Ik heb verschillende 1, 2 en 3 knoops boorden, en ondanks dat ik het er mee eens ben dat het uit de mode begint te raken, is het hier in Nederland juist nϊ pas echt modieus aan het raken. Steeds vaker zie ik mensen met hoge boorden, en ik betrap mijzelf er ook op dat ik graag een hoog boord draag omdat ik er nog niet op ben uit gekeken.

Ik denk dat het hetzelfde is als contrasterende manchetten en boorden, dat was een jaar geleden nog leuk, nu is het mainstream en voor ons dus minder interessant. Alhoewel ik gisteren nog zo'n shirt gekocht heb...

Sirbal

  • Gebruiker
  • Berichten: 150
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #69 Gepost op: 28 april 2009 – 17:24:04
Ik heb toevallig in het laatste Carros-tijdschrift een Advertentie gezien van Punto Italiano.
Ik ben nieuw met dit product, ook eigenlijk niet van plan om het aan te schaffen.
Het zijn toch enkel RTW-Shirts?



Het meervoud van lef is leven

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Punto Italiano
Reactie #70 Gepost op: 25 januari 2010 – 19:14:42
Beetje late reactie, maar inderdaad het is alleen RTW. Overigens adverteren wij zelden of nooit; het zal een redactioneel artikel geweest zijn.