Auteur Topic: Punto Italiano  (24892 keer gelezen)

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Handgemaakte Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #15 Gepost op: 15 september 2008 – 19:15:10
Tom | .IT staat open voor suggesties, dat siert hem.

Wat de specificaties betreft: the truth, the whole truth, and nothing but the truth. Mensen lezen graag dat iets handgemaakt en Italiaans is, maar als dat niet klopt, zou ik het zo ook niet opschrijven.

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Handgemaakte Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #16 Gepost op: 15 september 2008 – 19:15:46
Volgens mij is het dat altijd geweest. Je kan immers ook keurig je maat kiezen? Er is een groot verschil tussen handgemaakt en op maat gemaakt. Wellicht komt daar je verwarring vandaan.

Niettemin hand in eigen boezem voor wat betreft het gebruik van de term handgemaakt. Daarom ook direct aangepast.

Groet,
Tom

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Re: Handgemaakte Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #17 Gepost op: 15 september 2008 – 19:18:36
Leuk dat je het hebt weggehaald Tom, maar zo creer je toch wel de indruk dat je maar wat doet (lees: lult)

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Handgemaakte Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #18 Gepost op: 15 september 2008 – 19:18:40
Maar wat bedoel je nou met finished by hand? Dat het shirt met de hand door de machine wordt gehaald?

Inderdaad. Maar goed, dat heb ik verder niet vermeld. "Hand" geheel verwijderd, om misverstanden te voorkomen. Zoals Carwo terecht zegt: the truth & ik sta open voor suggesties, vandaar mijn post.

Overigens wel 100% Italiaans (op de katoen uit Egypte na dan ;-)


J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #19 Gepost op: 15 september 2008 – 19:30:44
Ik heb een paar punten voor je.

Liever niet dat mensen drie dezelfde shirts bestellen, in drie verschillende maten en er 2 retour sturen. Het gebeurt...

En als ik nou een shirt voor mijzelf en voor mijn broer zou bestellen, moet ik dan twee verschillende bestellingen plaatsen en tweemaal de verzendkosten voldoen? (Puur theoretisch, aangezien wij tezamen de kleinste maat al bijna zullen passen.)

Over de verzendkosten: het kan aan mij liggen, maar ik kan ze zo snel niet vinden op de site.

Maten vanaf 39...  :cry:

Te groot voor de halve SF-populatie dus. Misschien een idee om ook kleinere maten te voeren.

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #20 Gepost op: 15 september 2008 – 20:04:32
Ik heb een paar punten voor je.

En als ik nou een shirt voor mijzelf en voor mijn broer zou bestellen, moet ik dan twee verschillende bestellingen plaatsen en tweemaal de verzendkosten voldoen? (Puur theoretisch, aangezien wij tezamen de kleinste maat al bijna zullen passen.)

Over de verzendkosten: het kan aan mij liggen, maar ik kan ze zo snel niet vinden op de site.

Te groot voor de halve SF-populatie dus. Misschien een idee om ook kleinere maten te voeren.

De verzendkosten zijn inclusief. Als je twee verschillende maten wil bestellen; geef even aan wat het doel is. Het is voornamelijk preventief.

Voor wat betreft kleine maten: in een volgende collectie zal ik zeker 38 opnemen. Kleinere maten vermoedelijk(voorlopig) niet. Maar dank voor het advies!

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #21 Gepost op: 15 september 2008 – 21:23:29
kijk eens rond op het forum.. het zal je verbazen wat iedereen al weet over de termen ''handgemaakt'' en ''op maat gemaakt''
Tribula

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #22 Gepost op: 15 september 2008 – 22:28:06
Te groot voor de halve SF-populatie dus. Misschien een idee om ook kleinere maten te voeren.

Wat is dat toch? Eten jullie wel gezond, jongens?

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #23 Gepost op: 15 september 2008 – 22:29:35
38  :roll:

"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #24 Gepost op: 15 september 2008 – 22:30:44
Wat is dat toch? Eten jullie wel gezond, jongens?

Ja hoor en toch heb ik maatje 36 ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #25 Gepost op: 15 september 2008 – 22:31:51
Ja hoor en toch heb ik maatje 36 ;)

Gelukkig maar. Was puur uit bezorgdheid, Timothy.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #26 Gepost op: 16 september 2008 – 01:25:38
Ik krijg een beetje de indruk dat hier reclame wordt gemaakt, enkel met het doel om hier reclame te maken? Ligt dat aan mij?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #27 Gepost op: 16 september 2008 – 01:41:32
Ik krijg een beetje de indruk dat hier reclame wordt gemaakt, enkel met het doel om hier reclame te maken? Ligt dat aan mij?
Er wordt zéker reclame gemaakt, maar volgens mij mag dat wel af en toe, afhankelijk van de attitude van de ondernemer; die laatste lijkt me vrij open, zeker omdat hij bepaalde essentialia naar aanleiding van commentaar hier heeft aangepast.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #28 Gepost op: 16 september 2008 – 01:43:25
Toch blijft het niet toegestaan het forum louter te gebruiken voor reclame. We hebben hier stapels nieuwe leden gehad welke enkel een paar dagen hun verkooppraatje hielden en daarna weer rustig verdwenen. Dat is niet wat we zoeken. Ik zal het ook in dit geval bezien maar dit topic is vermoedelijk geen lang leven beschoren.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Tom | .IT

  • Gebruiker
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Italiaanse herenshirts @ Punto Italiano
Reactie #29 Gepost op: 16 september 2008 – 09:45:35
Heren,

Mijn post was voornamelijk bedoeld voor het verkrijgen van suggesties op mijn website & product (en eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat alle andere eventuele effecten meegenomen zijn). Suggesties heb ik inmiddels gekregen (en aan de hand daarvan de teksten aangepast), dus dank daarvoor.

Mod, mocht je de topic willen sluiten om eerdergenoemde reden (reclame), dan is dat wat mij betreft geen probleem. Mochten er mensen zijn met nieuwe suggesties, ben ik uiteraard altijd per e-mail bereikbaar.

Groet,
Tom