ik denk dat de dikte van de knoop niets met prijsklasse te maken heeft ofzo... Gewoon persoonlijk voorkeur (dikke knopen zijn meestal niet zo breed, en dunne knopen weer wel dus wat betreft materiaal maakt het niet uit, lijkt me?)...
Ik heb geen ervaring met Canali, maar mijn gevoel zegt dat Barba toch wel een klasse hoger is qua hoeveelheid handwerk/afwerking.Correct me if I'm wrong...
Citaat van: "Nexus"Ik heb geen ervaring met Canali, maar mijn gevoel zegt dat Barba toch wel een klasse hoger is qua hoeveelheid handwerk/afwerking.Correct me if I'm wrong...Je heb helemaal gelijk Barba kan je niet vergelijken met Canali.Die twee merken zijn twee heel andere werelden.
Citaat van: "Nexus"Ik heb geen ervaring met Canali, maar mijn gevoel zegt dat Barba toch wel een klasse hoger is qua hoeveelheid handwerk/afwerking.Correct me if I'm wrong...Ik heb een Canali hemd, zelf vnd ik het net iets hoger zitten dan Corneliani. Maar wel weer lager dan Barba, Borrelli, Finamore, Kiton e.d.
Even een vraagje: hoeveel betaal je eigenlijk voor een confectie Barba-shirt?
Zal ook afhangen van de gebruikte stof en manchetten, hoeveelheid handwerk etc.
Citaat van: "Thein"Even een vraagje: hoeveel betaal je eigenlijk voor een confectie Barba-shirt?Ik gok een Euro of 150?
Canali is gewoon ook machinaal gemaakt volgens mij. Wel kun je kiezen uit meer 'gedurfde' kleuren/patronen in de stof.