Zie ik daar in de kraag gewoon een maat staan? nee toch???
Heb je ook een full-body foto?
Shirt ziet er top uit, en de witte boorden maakt het net iets specialer! De das vind ik er persoonlijk niet zo mooi bij staan. Het kan qua kleur perfect, maar ik vind het een beetje een baby combinatie met lichtblauw en roze....
Past uitstekend bij Huey
Citaat van: "Bonne"Shirt ziet er top uit, en de witte boorden maakt het net iets specialer! De das vind ik er persoonlijk niet zo mooi bij staan. Het kan qua kleur perfect, maar ik vind het een beetje een baby combinatie met lichtblauw en roze....Past uitstekend bij Huey
Supermooi man!!!
2knoops boord zou ik alleen met das dragen. Bezit verder alleen 1knoops.Plaatje van die Barba was voornamelijk vanwege de details; let bijv. op de handgestikte knoopsgaten.
Patrick, dat is helemaal geen newbie vraag vind ik, zodra je juist op dat soort dingen gaat letten ben je fijnproever en is het einde zoek Om je vraag te beantwoorden: je ziet dan onnauwkeurigheden in de stiksels, ze zitten niet perfect op één lijn. Kijk maar eens goed naar de knoopsgaten op dit plaatje. Kan ook nog wel een andere (duidelijkere) foto zoeken indien nodig.