Auteur Topic: Barba di Napoli  (193605 keer gelezen)

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #375 Gepost op: 21 juli 2006 - 17:54:25
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Snob"

"Less is more" zei Mies Van Der Rohe ooit
Vermits je de aandacht al trekt op de witte kraag en manchet van het hemd, zou ik persoonlijk niet nog meer details aan toevoegen, dus laat weg die roze stiksels op de kraag en laat weg die roze knoopsgaten !

Verder lijkt het me een prima keuze

:wink:

Citaat van: "Rogier"
Ik zou de roze stiksels ook achterwegen laten. Op het shirt van Ruby vond ik dat ook het enige lelijke detail.  :D

En succes met wachten. Met een beetje geluk heb je hem eind september.  :lol:

Als het moet kan ik wel wachten :lol: ;). Ik zal die tip van dat stiksel in mijn achterhoofd houden. Misschien is het inderdaad wel een beetje over the top :).

lelijk is een beetje overdreven gezegt vind ik  :)  je moet doen wat jij mooi vind..
Tribula

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #376 Gepost op: 22 juli 2006 - 21:51:57
Gewoon doen wat je zelf wilt, en zeker niet luisteren naar anderen behalve dan dat het iemand is met verstand van zaken.. Hoe kun je nu zeggen zonder iets gezien te hebben dat je iets niet mooi vindt..

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #377 Gepost op: 04 september 2006 - 16:38:12
ik lees hier veel goede dingen over Barba. Nou is het zo dat ik een nieuw shirt wil kopen en zelf zat ben van de pasvormen van engelse overhemen (alhoewel ik heel tevreden ben over mijn Hilditch & Key overhemden). Ik zoek dus iets leuks dat een betere pasvorm heeft en ik zie hier in Londen alleen de bekende merken te koop zoals Armani, Canali en Corneliani enz.

Weet iemand ergens waar je Barba online kan bestellen? yoox.com heeft ze wel, alleen niks is maatje 16/41. of tevens een ander leuk merk dat je kan kopen voor hetzelfde bedrag (wil namelijk niet hoger gaan).

HotFudge

• Gast
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #378 Gepost op: 04 september 2006 - 16:42:53
hee C alles goed in Londen?

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #379 Gepost op: 04 september 2006 - 16:59:04
Citaat van: "Chillmeister"
ik lees hier veel goede dingen over Barba. Nou is het zo dat ik een nieuw shirt wil kopen en zelf zat ben van de pasvormen van engelse overhemen (alhoewel ik heel tevreden ben over mijn Hilditch & Key overhemden). Ik zoek dus iets leuks dat een betere pasvorm heeft en ik zie hier in Londen alleen de bekende merken te koop zoals Armani, Canali en Corneliani enz.

Weet iemand ergens waar je Barba online kan bestellen? yoox.com heeft ze wel, alleen niks is maatje 16/41. of tevens een ander leuk merk dat je kan kopen voor hetzelfde bedrag (wil namelijk niet hoger gaan).

www.ShopTheFinest.com
www.virtualclotheshorse.com

Over de pasvormen bij deze winkels weet ik niks.

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #380 Gepost op: 04 september 2006 - 17:36:43
Citaat van: "HotFudge"

zekers, zou nergens anders willen wonen op het moment. Alleen super druk door de weeks, gewoon door werk

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #381 Gepost op: 04 september 2006 - 17:41:23
Citaat van: "HotFudge"

zekers, zou nergens anders willen wonen op het moment. Alleen super druk door de weeks, gewoon door werk
Waarom loop je niet eens langs bij Mariano Rubinacci die zit in Mountstreet.Denk dat je daar wel wat kan vinden aan hemden en pakken.

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #382 Gepost op: 04 september 2006 - 22:35:32
bedankt Alex en Gusto.

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #383 Gepost op: 07 oktober 2006 - 19:59:21
Ik heb inmiddels een shit van Barba op Yoox gekocht en nu snap ik precies waarom ze zo goed bevallen. Pasvorm is super en het materiaal voelt goed aan.

Alleen zie ik wel waarom er een fikse korting was op de shirt, want de bovenste knoop viel eraf! ik heb dus nog nooit een knoop aan hoeven naainen, laat staan een hanepoot steek. iemand nog tips?

Trouwens ik was langs Mariano Rubinacci geweest en het is zeker een leuke winkel, maar momenteel kon ik de prijs even niet veroorloven. binnenkort misschien

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #384 Gepost op: 07 oktober 2006 - 20:00:01
Ik heb inmiddels een shit van Barba op Yoox gekocht en nu snap ik precies waarom ze zo goed bevallen. Pasvorm is super en het materiaal voelt goed aan.

Alleen zie ik wel waarom er een fikse korting was op de shirt, want de bovenste knoop viel eraf! ik heb dus nog nooit een knoop aan hoeven naainen, laat staan een hanepoot steek. iemand nog tips?

Even zoeken, er is een topic over  :wink:
Quotidie potest esse ultimo die

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #385 Gepost op: 07 oktober 2006 - 22:12:32
dat geloof ik best, maar ik vind hem helaas niet

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #387 Gepost op: 08 oktober 2006 - 00:32:21

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #388 Gepost op: 08 oktober 2006 - 17:59:53
zoals je ziet is het gelukt om de knoop aan te naaien

denk door de groene tint, de shirt niet bij iedereen in smaak zal vallen maar hij past goed in mijn collectie en ik vind hem leuk staan

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barba di Napoli DEEL II
Reactie #389 Gepost op: 08 oktober 2006 - 18:03:20
Ik vind hem wel mooi en knopen aan naaien is niet zo moeilijk toch.