Poll

Van wie?

Kent Wang
17 (58.6%)
Michael
12 (41.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

Auteur Topic: SF pochet  (17172 keer gelezen)

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Gepost op: 10 juli 2008 – 17:57:25
Citaat van: "[url=http://www.kentwang.com
Kent Wang[/url]"]Custom orders
As a small, nimble operation we can accommodate custom orders for larger sizes, contrast edges, special requests for fabric, whatever your heart desires. Prices for custom orders start at $25. Contact us for more details.


Hoe zouden jullie staan tegenover een MTO Stijlforum.nl pochet? Dat we samen democratisch samenstellen?

Als je optie B kiest, laat dan even waar je tegen op ziet.

EDIT: Met 'democratisch' zit ik te denken aan een constructie waarbij de geinteresseerde eerst bepalen aan de hand van poll of het zijde, katoen of linnen wordt. Vervolgens wordt het kleurenspectrum bepaald, vervolgens het dessin, etc etc.
cyka blyat

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2008 – 18:09:27
Eigenlijk houd ik niet van reclame maken of lettertjes op zoiets als een pochet, dus vandaar dat het van mij nu niet direct hoeft.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2008 – 18:12:16
Citaat van: "paulbrussel"
Eigenlijk houd ik niet van reclame maken of lettertjes op zoiets als een pochet, dus vandaar dat het van mij nu niet direct hoeft.


Er hoeven niet per se letters op. Een bepaald dessin kan ook.
cyka blyat

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2008 – 18:14:03
Mwoah.

vooghel

  • Gebruiker
  • Berichten: 83
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2008 – 19:00:07
Onze Amerikaanse tegenhangers hadden zoiets een jaartje geleden ook al geregeld bij Kent Wang
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2008 – 19:01:38
nee dankje.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #6 Gepost op: 10 juli 2008 – 19:16:26
Ik ben niet echt een pochettenman en heb al een adresje, maar ik vind het een leuk initiatief. Ben ook heel erg benieuwd naar de totstandkoming van een democratisch besluit hierover; niet – nou ja, misschien stiekem een heel klein beetje – cynisch bedoeld.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #7 Gepost op: 10 juli 2008 – 21:31:52
Citaat van: "Daedalus"
Er hoeven niet per se letters op. Een bepaald dessin kan ook.
Een dessin hoef ik eigenlijk ook al niet zo, persoonlijk gesproken natuurlijk. Als er bijvoorbeeld een SF-blauw komt met patent zoals er een Yves Klein-blauw met patent bestaat, doe ik werkelijk onmiddellijk mee!

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2008 – 23:36:03
Ik doe mee.

Als het maar niet zo'n tijgerprint wordt. Een tikje meer ingetogen lijkt me beter voor mij.
Laat de voorstellen maar komen.

--edit : Ik lees nu pas wat PB hierboven schreef. daar sluit ik mij bij aan qua vormgeving en stijl.
Niets zo veranderlijk als de mens

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.696
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #9 Gepost op: 11 juli 2008 – 09:35:32
Ik doe ook mee, als het een beetje bruikbare unit wordt. Blauw is altijd wel okee. Wit met een roze randje ook leuk wat mij betreft.

Bij van die wilde prints haak ik ook af. Trouwens liever katoen dan zijde of linnen. De laatste twee zijn naar mijn voorkeur iets te seizoensgebonden.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #10 Gepost op: 11 juli 2008 – 09:46:52
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Bij van die wilde prints haak ik ook af. Trouwens liever katoen dan zijde of linnen. De laatste twee zijn naar mijn voorkeur iets te seizoensgebonden.

Niet mee eens, wit linnen kan altijd. Zijde trouwens ook in de juiste combinatie, het gaat (mij) meer om de variatie in kleur en textuur die een pochet kan brengen. Daarom juist zie ik niet zoveel in een katoenen pochet, dat wijkt qua textuur te weinig af van je shirt om echt iets aan de variatie toe te voegen.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.696
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #11 Gepost op: 11 juli 2008 – 10:03:58
Ik begrijp je onderbouwing V. Persoonlijk hecht ik niet zoveel waarde aan het belang te variλren met textuur. Er zijn ook mooie visgraat of twill's in katoen die bijvoorbeeld door hun glansgraad zijde-achtig overkomen.

Ook al is het maar een pochet; de stoffen zijde en linnen hebben voor mij toch echt een verbintenis met de warmere maanden.  :wink:

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #12 Gepost op: 11 juli 2008 – 10:19:39
Zo zie je maar weer dat er op stijlgebied niks in steen is gebeiteld (gelukkig maar). Ik dacht juist dat jij bedoelde dat zijde, voor zover het seizoensgebonden is, iets was voor de herfst en wintergarderobe (vanwege contrast met zwaardere/ruwere stoffen). :)

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #13 Gepost op: 11 juli 2008 – 14:25:55
Ik wacht nog een weekje tot bijna alle 'actieve' bezoekers de poll hebben ingevuld. Dan neem ik contact op met Nexus en Kent Wang voor de mogelijkheden.
cyka blyat

Evan_S

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.269
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #14 Gepost op: 11 juli 2008 – 14:47:20
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Ik doe ook mee, als het een beetje bruikbare unit wordt. Blauw is altijd wel okee. Wit met een roze randje ook leuk wat mij betreft.

Wit met een roze of blauw randje, en dan in het randstofje enkele hele kleine diagonale pinstripes, opgebouwd uit de letters 'SF'.