Poll

Van wie?

Kent Wang
17 (58.6%)
Michael
12 (41.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

Auteur Topic: SF pochet  (17171 keer gelezen)

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #30 Gepost op: 18 juli 2008 – 21:05:35
Nee, je hebt me geen pm gestuurd Barry.
cyka blyat

Huey

  • Gast
SF pochet
Reactie #31 Gepost op: 18 juli 2008 – 22:27:29
Jullie hebben de zegen van Huey voor een stijlforum pochet:P Mocht dat ook tellen ;)

Urban

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #32 Gepost op: 27 juli 2008 – 18:29:49
Nog nieuws?

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #33 Gepost op: 27 juli 2008 – 21:15:09
Citaat van: "Urban"
Nog nieuws?


Heb Kent gemaild. Heb geduld.
cyka blyat

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #34 Gepost op: 27 juli 2008 – 22:07:56
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "Urban"
Nog nieuws?


Heb Kent gemaild. Heb geduld.


Brekend nieuws:

Citaat van: "Michael"
Zat net het SF-Actie Pochet topic door te bladeren, ik heb eventueel de mogelijkheid om een linnen pochet te leveren met de mogelijkheid om hem met initialen te laten borduren. Als je intresse hebt dan hoor ik het wel. Meerdere opties mogelijk maar laat maar weten wat je in gedachten hebt qua prijs e.d.


Citaat van: "Michael"
Linnnen/Katoenen pochet, Hanggerolde rand, Kleur in overleg, formaat 31x31. Handgeborduurde naam/initialen in gewenste kleur. Prijs rond de 20 euro afhankelijk van het aantal afnemers.

Mogelijkheid om contrastrand moet ik even navragen.


Citaat van: "Michael"
Een klein atelier in Italie die dit soort dingen doet! Vandaar, ik zal er -echt niet he- niks aan verdienen en het zal -als het doorgaat- veel tijd in zitten, maar is alleen maar leuk.
cyka blyat

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #35 Gepost op: 27 juli 2008 – 22:51:25
Citaat van: "Deadalus"
I'd like to know more about the choices we can make with regards to the pocket square. Fabric, edges, initials, size etc etc.


Citaat van: "Kent Wang"
Howdy,

Thank you for your interest.

We can source a large variety of fabrics. Just give me an idea and I can see what I can do.

Initials are possible. We have never done them before, but it would probably not be much trouble to find an embroiderer that will do them. As long as it's the same initials on each square. On the other hand, I would recommend against initials as they are bit too ostentatious.

Kent Wang
cyka blyat

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #36 Gepost op: 27 juli 2008 – 23:08:01
Nieuwe poll in de OP.
cyka blyat

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #37 Gepost op: 27 juli 2008 – 23:59:50
Zijde, linnen, spannend. :lol:
This, madame, is Versailles.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #38 Gepost op: 28 juli 2008 – 08:55:55
Zijn de "rechten" questies al opgelost, of gaan we gewoon vooruit en zien later wel waar het schip strand?
Niets zo veranderlijk als de mens

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #39 Gepost op: 28 juli 2008 – 12:09:21
Citaat van: "Kent Wang"
Howdy,

Thank you for your interest.

We can source a large variety of fabrics. Just give me an idea and I can see what I can do.

Initials are possible. We have never done them before, but it would probably not be much trouble to find an embroiderer that will do them. As long as it's the same initials on each square. On the other hand, I would recommend against initials as they are bit too ostentatious.

Kent Wang

Hm, dezelfde initialen op alle pochets, dat zou dan 'SF' worden ofzo? Zit ik niet echt op te wachten, als er initialen op mijn pochets zitten moeten het wel de mijne zijn. Dit is meer een soort branding.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #40 Gepost op: 28 juli 2008 – 13:36:24
Of de nickname erop. Dan zou ik misschien ook wel mee doen.

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #41 Gepost op: 28 juli 2008 – 13:40:30
Citaat van: "ruby tuesday"
Of de nickname erop. Dan zou ik misschien ook wel mee doen.

Niet mogelijk bij Kent Wang...

Citaat van: "Kent Wang"
As long as it's the same initials on each square.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #42 Gepost op: 28 juli 2008 – 13:40:41
Citaat van: "Velponi"
Citaat van: "Kent Wang"
Howdy,

Thank you for your interest.

We can source a large variety of fabrics. Just give me an idea and I can see what I can do.

Initials are possible. We have never done them before, but it would probably not be much trouble to find an embroiderer that will do them. As long as it's the same initials on each square. On the other hand, I would recommend against initials as they are bit too ostentatious.

Kent Wang

Hm, dezelfde initialen op alle pochets, dat zou dan 'SF' worden ofzo? Zit ik niet echt op te wachten, als er initialen op mijn pochets zitten moeten het wel de mijne zijn. Dit is meer een soort branding.


Wat mij betreft geen initialen of andere afkortingen. Ik vind het weinig toevoegen. Daarnaast zie ik staan...embroider... Erg mooi vindt ik dat meestal niet worden. De stof begint vaak wat te trekken rondom het borduursel. Maar...misschien ben ik wat te negatief.
Niets zo veranderlijk als de mens

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #43 Gepost op: 28 juli 2008 – 18:35:23
Ik denk dat we als we gepersonaliseerde initialen willen, dus met nickname (een link met het forum lijkt me noodzakelijk, doe je ook mee Dorpsgek  :P ) dan moeten we bij SF'er Michael zijn:



Citaat van: "Michael"
Vandaag in de telefoon geklommen -niet letterlijk wel figuurlijk- en heb een "kleine" update.

-Het handgerollde deel is niet in een andere kleur te leveren.
- pochet`s zijn wit en lichtblauw.
100% katoen, met ingeweven satijnbinding rand, handrolled 30 /30 cm.

- Hoogstwaarschijnlijk wel te leveren zijn gekleurde handrolled pochetes .De kleuren zijn ,rose, yellow en blue. De ingeweven satijnbinding rand blijft dan wel wit.

Voor zover; hoeveel personen doen er nu mee? Prijs zal 20 euro zijn.


Citaat van: "Michael"

Bij mij is het wel mogelijk om initiatelen te laten borduren, niet zoals Kent Wang een soort initiaal -> zoals SF oid.
cyka blyat

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.696
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #44 Gepost op: 28 juli 2008 – 19:09:00
Doe dan inderdaad maar die van Michael.  :) Eigenlijk vind ik dat er wel iets SF-achtigs aan gerelateerd mag zijn, het is immers een SF-pochet.  :wink: Een pochet zonder letters kan ik zelf ook overal kopen. Doe voor mij maar de letters SFFS er op.  :lol: