Poll

Van wie?

Kent Wang
17 (58.6%)
Michael
12 (41.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

Auteur Topic: SF pochet  (17160 keer gelezen)

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2008 – 14:49:36
Citaat van: "Daedalus"
Ik wacht nog een weekje tot bijna alle bezoekers de poll hebben ingevuld. Dan neem ik contact op met Nexus en Kent Wang voor de mogelijkheden.


Leuk initiatief man.
Zoals ik schreef ik doe mee. Een nieuwe beperking die mij te binnen schoot is natuurlijk de prijs. $25 (zoals aangegeven) is m.i. geen probleem. Maar het dubbele zou ik bijvoorbeeld wel veel geld vinden. dan moet het wel een heel erg fraai exemplaar worden.

Anyway..ik wacht in spanning af.
Niets zo veranderlijk als de mens

adelante

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.346
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2008 – 15:44:15
Als de kleurencombinatie hier op de site een afspiegeling wordt van het SF pochet, dan bedank ik vriendelijk. :?
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.692
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #17 Gepost op: 18 juli 2008 – 13:25:33
Citaat van: "Daedalus"


Hoe zouden jullie staan tegenover een MTO Stijlforum.nl pochet?


Is er al geïnventariseerd? :)

Urban

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #18 Gepost op: 18 juli 2008 – 13:27:44
Ik doe mee. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Gaja

  • Gebruiker
  • Berichten: 859
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #19 Gepost op: 18 juli 2008 – 13:32:24
Zo te zien is er wel ongeveer 25 man die mee zullen doen.
D. Hoe nu verder?
Life is too short to drink bad wine

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #20 Gepost op: 18 juli 2008 – 14:15:49
Mits de kleurstelling bevalt doe ik mee

Gibson

  • Gebruiker
  • Berichten: 319
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #21 Gepost op: 18 juli 2008 – 15:13:11
Goed idee! Hoe nu verder?
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #22 Gepost op: 18 juli 2008 – 17:02:36
Nexus reageert niet op mijn pm.
cyka blyat

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #23 Gepost op: 18 juli 2008 – 17:32:05
Citaat van: "Daedalus"
Nexus reageert niet op mijn pm.


Wellicht wat brutaal, maar...hebben we Nexus absoluut nodig dan?Er zijn meer admins. En volgens mij hebben we die niet direct nodig voor een dergelijk project :-)

1 - beslissen over dessin
2 - koppen tellen
3 - bestellen
4 - ontvangen
5 - feestelijke uitreiking dan wel ditribueren

Of is dit wat te kort door de bocht?
Niets zo veranderlijk als de mens

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #24 Gepost op: 18 juli 2008 – 17:37:22
Citaat van: "maboc"
Citaat van: "Daedalus"
Nexus reageert niet op mijn pm.


Wellicht wat brutaal, maar...hebben we Nexus absoluut nodig dan?Er zijn meer admins. En volgens mij hebben we die niet direct nodig voor een dergelijk project :-)

1 - beslissen over dessin
2 - koppen tellen
3 - bestellen
4 - ontvangen
5 - feestelijke uitreiking dan wel ditribueren

Of is dit wat te kort door de bocht?


Als Nexus niet akkoord gaat, kan het geen SF-pochet worden, het merk, predikaat stijlforum is van Nexus. Anders moeten we de koppeling met het forum compleet loslaten en wat is dan het nut van de actie?
cyka blyat

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #25 Gepost op: 18 juli 2008 – 17:37:49
Nexus is de oprichter van het hele stijlforum gebeuren, iets wat onder de stijlforumvlag staat, moet dus via hem. Wel zo netjes.
This, madame, is Versailles.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.692
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #26 Gepost op: 18 juli 2008 – 17:45:02
Citaat van: "Daedalus"

Als Nexus niet akkoord gaat, kan het geen SF-pochet worden, het merk, predikaat stijlforum is van Nexus. Anders moeten we de koppeling met het forum compleet loslaten en wat is dan het nut van de actie?


Citaat van: "Rogier"
Nexus is de oprichter van het hele stijlforum gebeuren, iets wat onder de stijlforumvlag staat, moet dus via hem. Wel zo netjes.


 :roll:

Ik post niet snel roll eyes, maar nu toch even wel. Sinds wanneer zijn de letters 'SF' een beschermd handelsmerk? (Er van uitgaande dat er niet het hele woord Stijlforum er op komt).  

Nexus is weliswaar één van de oprichters, maar ik ik denk dat ik mijzelf eufemistisch uitdruk als ik zeg dat hij de laatste tijd beschamend weinig belangstelling in SF lijkt te tonen.

Vraag me dan ook sterk af in hoeverre zijn toestemming noodzakelijk is.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #27 Gepost op: 18 juli 2008 – 17:48:40
Klopt helmaal Mike. Vandaar ook een poosje geleden mijn ietwat negatieve post in het aanmerkingen topic dat we wel kunnen brainstormen over een sf 2, maar dat er niets van komt. We zien helaas Nexus bijna nooit meer op sf.

Sf is trouwens absoluut geen handelsnaam van Stijlforum. Is meer een afkorting die wij, gebruikers ervan gebruiken.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #28 Gepost op: 18 juli 2008 – 20:47:21
Citaat van: "Daedalus"

Als Nexus niet akkoord gaat, kan het geen SF-pochet worden, het merk, predikaat stijlforum is van Nexus. Anders moeten we de koppeling met het forum compleet loslaten en wat is dan het nut van de actie?

Ah Ik snap wat je zegt, maar....betwijfel of dat helemaal waar is. Ik vraag mij af of Stijlforum of de afkorirting SF een "gedeponeerd" handelsmerk is. Als je zegt (net als Rogier) hieronder."Als hij de oprichter is, is het wel zo chique om eea met hem te overleggen." Dan ben ik dat wel met je eens.


Citaat van: "Rogier"
Nexus is de oprichter van het hele stijlforum gebeuren, iets wat onder de stijlforumvlag staat, moet dus via hem. Wel zo netjes.

De conclusie : "moet dus via hem", vind ik weer wat kort door de bocht. Zoals ik hierboven al schreef, het is echter wel zo chique om hem erin te betrekken.

Citaat van: "Mikey Fuoco"
...
....
....
....

Nexus is weliswaar één van de oprichters, maar ik ik denk dat ik mijzelf eufemistisch uitdruk als ik zeg dat hij de laatste tijd beschamend weinig belangstelling in SF lijkt te tonen.

Vraag me dan ook sterk af in hoeverre zijn toestemming noodzakelijk is.

Als hij daadwerkelijk eigenaar is van het merk stijlforum zal hij inderdaad toestemming moeten geven denk ik. Maar zoals gezegd, ik betwijfel of SF (of stijlforum) wel een merk is.

Citaat van: "ruby tuesday"

...
...
...

Sf is trouwens absoluut geen handelsnaam van Stijlforum. Is meer een afkorting die wij, gebruikers ervan gebruiken.


Ik zie overigens dat het internet domein stijlforum.nl aan een prive persoon is verkocht (Naam laat ik express maar even achterwege). Ik neem aan dat deze persoon Nexus is.
Dat is natuurlijk wat anders dan een gedeponeerd handelsmerk. Hij heeft alleen het internet domein vermoed ik.

Ik zelf denk dat ons "technisch" niet zoveel in de weg staat.
Maar ik kan mij voorstellen dat een ~ruzie~ met de "godfather of stijlforum" nu ook niet echt de bedoeling is.

Misschien dat ander admins er ook wat over kunnen zeggen.
(hebben de admins niet elkaars email-adres? dan kunnen ze eea even kortsluiten.)

-- edit :kleine textuele aanpassing
Niets zo veranderlijk als de mens

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
SF pochet
Reactie #29 Gepost op: 18 juli 2008 – 20:59:54
Kunnen we niet gewoon al wat overleggen met betrekking tot kleur/stof?
Zien we tezijnertijd wel of het een officiële danwel niet-officiële Stijlforum-pochet heet. Sowieso ben ik geen fan van bedrukking met tekst.
Had je nog nagedacht over mijn voorstel per pm D.?