Auteur Topic: Canali  (21383 keer gelezen)

Esperidi

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Canali
Gepost op: 01 mei 2008 – 19:35:55
Mijne Heeren,

Naar aanleiding van de bijzonder interessante topics plus bijbehorende verhalen/info op dit forum valt mij toch op dat het Milanese merk Canali in verhouding tot de andere brands minder voorkomt. Mijn ietwat directe vraag aan jullie is wat de ervaringen zijn met dit merk. :)  

Alvast dank voor jullie reactie.

www.canali.it

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #1 Gepost op: 01 mei 2008 – 20:11:03
Beste Esperidi

Allereerst een uitnodiging om je hier voor te stellen.

Hier een topic van enkele jaren geleden betreffende Canali. Vreemd dat er geen 'echt' Canali topic te vinden is, het is toch een bekend/goed merk mijn inziens.
Ik heb zelf een pak, twee shirts en een paar schoenen van Canali. Ik ben er erg tevreden over.
Wat zijn jouw ervaringen met Canali?

Overigens zijn er 2-4 mei en 9-11 mei maatweekeinden bij Canali vernam ik deze week per post.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Canali
Reactie #2 Gepost op: 01 mei 2008 – 22:22:53
Ik heb 2 jasjes en 2 pakken van Canali en ben zeer tevreden!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Puccini

  • Gebruiker
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #3 Gepost op: 02 mei 2008 – 04:07:28
1 jasje. Het is mooi spul hoor en ik kwam er voor weinig geld aan, maar buiten de uitverkoop om zou ik gezien de prijs/kwaliteit nu toch liever ergens mtm gaan.
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #4 Gepost op: 02 mei 2008 – 14:53:48
Citaat van: "Puccini"
1 jasje. Het is mooi spul hoor en ik kwam er voor weinig geld aan, maar buiten de uitverkoop om zou ik gezien de prijs/kwaliteit nu toch liever ergens mtm gaan.


Canali heeft ook MTM.

Esperidi

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #5 Gepost op: 02 mei 2008 – 22:55:20
Excusé, heb mij voor gesteld, zie topic. Zoals te vernemen is in de topic ben ik werkzaam bij dit bedrijf dus het laat zich raden hoe mijn ervaring daarmee is. Ben uiteraard zeer tevreden over de kwaliteit en uitstraling van dit product maar dat houdt ook verband met het feit dat ik meerdere malen het voorrecht heb gehad om de fabriek in Italië te bezoeken en met eigen ogen heb vernomen met welke passie en bevlogenheid dit product vervaardigd word. Ik ben in het bijzonder benieuwd wat de huidige beeldvorming is van het merk aangezien wij gauw bestempeld worden als traditioneel wat deels klopt maar vooralsnog een vertekend beeld kan oproepen. Tevens doet het mij deugd dat er zoveel geëngageerde mensen zijn in deze branche die hun opinie ten toon willen spreiden. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.  :wink:

Dantès

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.166
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #6 Gepost op: 02 mei 2008 – 23:31:26
Zaken doe je maar ergens anders.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #7 Gepost op: 02 mei 2008 – 23:43:11
Citaat van: "Dantès"
Zaken doe je maar ergens anders.


Snap deze reactie niet goed..

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #8 Gepost op: 02 mei 2008 – 23:44:52
Citaat van: "Dantès"
Zaken doe je maar ergens anders.


Kuch. :roll:
Buiten het feit dat Esperidi niets fout doen, mijn inziens, is het niet aan jou om Esperidi hier weg te wuiven.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #9 Gepost op: 03 mei 2008 – 00:21:38
Idd, Esperidi, informatie wordt altijd op prijs gesteld. En we zijn hier allemaal oud genoeg om onze eigen beslissingen te nemen, en eventuele (sluik)reclame te doorzien. :wink:  :D
This, madame, is Versailles.

Arrow

  • Gebruiker
  • Berichten: 148
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #10 Gepost op: 03 mei 2008 – 01:00:48
Ik vind het juist eens leuk om een brand aan het woord te laten. Dan krijg je het verhaal ook van de andere kant te horen. Dit doen we toch zeker ook met Heerlijk?!

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #11 Gepost op: 03 mei 2008 – 01:04:00
Citaat van: "Arrow"
Ik vind het juist eens leuk om een brand aan het woord te laten. Dan krijg je het verhaal ook van de andere kant te horen. Dit doen we toch zeker ook met Heerlijk?!


Idd ;)

Ontopic maar weer

Puccini

  • Gebruiker
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #12 Gepost op: 03 mei 2008 – 02:43:30
@ Mr. Barry:
Ik was onder de indruk dat voor de prijs van de RTW lijn van Canali je ook al leuke MTM kon krijgen, die misschien qua handwerk onderdoen voor Canali, maar qua stof en pasvorm niet? (oprechte vraag)
Ik neem aan dat MTM van Canali dan nog enkele honderden euros meer moet kosten dan de RTW?
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Canali
Reactie #13 Gepost op: 03 mei 2008 – 12:23:15
en Sergio zag dat het goed was...
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

veloS

  • Gebruiker
  • Berichten: 169
    • Bekijk profiel
Canali
Reactie #14 Gepost op: 03 mei 2008 – 19:04:16
Hoeveel kost een gemiddeld MTMetje van Canali?