Auteur Topic: Ermenegildo Zegna  (72721 keer gelezen)

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #15 Gepost op: 05 januari 2009 – 23:01:51
jawel maar gelukkig ben ik geen nederlander want jullie hebben geen kaas gegeten van echte mode..maar dat is ook wel te zien in het straatbeeld

Klik.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #16 Gepost op: 21 januari 2009 – 19:27:00
jawel maar gelukkig ben ik geen nederlander want jullie hebben geen kaas gegeten van echte mode..maar dat is ook wel te zien in het straatbeeld



Over mode gesproken: http://men.style.com/fashion/designerdirectory/EZEGMEN/seasons/ Ik zie een trend, die trend heeft 4 of 6 knopen. Rara wat zie ik...
Laatst bewerkt op: 21 januari 2009 – 19:43:45 door Daedalus
cyka blyat

Humphrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.131
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #17 Gepost op: 21 januari 2009 – 19:57:02
Ja, double breasted komt weer (even) terug. Met die hele lichten stoffen doet het me denken aan Miami Vice....

Echter, een mooi passend donker DB-pak met een krijtstreep lijkt me een leuke aanvulling, als je al een leuke collectie 2 /2.5/3 knoops hebt.
Style is never out of fashion

flipster

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #18 Gepost op: 26 maart 2009 – 17:45:15
Ik heb double breasted altijd al mooi gevonden. Helaas past het voor mijn idee alleen bij oude, dikke mannen.. Zijn er hier mensen onder 30/35 die er een regelmatig dragen? Durf er zelf niet aan te beginnen..
you will forget the price. But never the quality

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #19 Gepost op: 26 maart 2009 – 21:04:39
Ik heb double breasted altijd al mooi gevonden. Helaas past het voor mijn idee alleen bij oude, dikke mannen.. Zijn er hier mensen onder 30/35 die er een regelmatig dragen? Durf er zelf niet aan te beginnen..

hahaha dan trek ik er maar een aan :-D
Vind het juist wel mooi bij slanke jonge gasten. Het moet je natuurlijk wel staan.
Niets zo veranderlijk als de mens

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #20 Gepost op: 26 maart 2009 – 22:10:43
Als je te dik bent, toont het juist een bolle tent vind ik. Niets is zo erg dan een dikke buik te proppen in een jasje zodat het lijkt alsof de knopen kunnen losspringen. Zelf ben ik niet van de magerste dus ik weet waar over ik praat. ;)

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #21 Gepost op: 27 maart 2009 – 09:26:20
Als je te dik bent, toont het juist een bolle tent vind ik. Niets is zo erg dan een dikke buik te proppen in een jasje zodat het lijkt alsof de knopen kunnen losspringen. Zelf ben ik niet van de magerste dus ik weet waar over ik praat. ;)

dan zijn we het gewoon eens :-)

Is overigens bij Single Breasted ook het geval.
Niets zo veranderlijk als de mens

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #22 Gepost op: 27 maart 2009 – 11:08:28
Dat is zeker ook waar.

flipster

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #23 Gepost op: 27 maart 2009 – 12:01:18
misschien dat bij DB het minder opvalt dat je een wat dikkere buik hebt, aangezien je je jasje altijd dichthoud?
you will forget the price. But never the quality

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #24 Gepost op: 27 maart 2009 – 12:04:24
misschien dat bij DB het minder opvalt dat je een wat dikkere buik hebt, aangezien je je jasje altijd dichthoud?

Bij een double breasted jasje valt het veelal meer op, maar dat is niet uit eigen ervaring. Volgens mij veel met kleuren, stof en ook de knopen te maken.
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #25 Gepost op: 27 maart 2009 – 12:54:16
Dé oplossing voor dikkere mannen: driedelig pak dragen. Of een goed gesneden DB.






Of een lekkere slobbertrui.

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #26 Gepost op: 27 maart 2009 – 17:31:47
Dé oplossing voor dikkere mannen: driedelig pak dragen. Of een goed gesneden DB.


Dat is het inderdaad, Velponi. Als een DB echt goed gesneden is, kan dat flink wat schelen.
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Des Esseintes

  • Gebruiker
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #27 Gepost op: 30 april 2009 – 10:57:59
Vond zojuist een mooie Zegna blazer, wil echter graag weten of ik hier te maken heb met de originele kwaliteit of minder spul, aangezien het 'Zegna for Cambridge' is:



Wie biedt me uitsluitsel?
Hony soit qui mal y pense

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #28 Gepost op: 30 april 2009 – 11:08:18
Vond zojuist een mooie Zegna blazer, wil echter graag weten of ik hier te maken heb met de originele kwaliteit of minder spul, aangezien het 'Zegna for Cambridge' is:

Plaatje

Wie biedt me uitsluitsel?

Ik vermoed dat dat vergelijkbaar is met bv. "Santoni per Oger"
Dat is dan prima kwaliteit zou ik denken.

On the other hand.....ik ben niet zo ingevoerd in de Zegna perikelen
Niets zo veranderlijk als de mens

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #29 Gepost op: 30 april 2009 – 11:17:04
De stof is van Zegna en dus goed (als ik dat zo algemeen mag stellen), maar zegt weinig over wat Cambridge (dat ik niet ken) ermee heeft gedaan. Ik zou proberen iets meer te weten te komen over Cambridge (misschien via Styleforum.net). Als die goede pakken (laten) maken, weet je dat je goed zit.